[Anime] Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Willem: als dat ooit het geval gaat zijn, dan heb jij hem vast nog wel :+

(zucht: toen was bleach nog leuk)

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe dus precies t zelfde, de goeie series bewaar ik altijd op mn pc en de rest gaat er maar af.
    En als ze echt goed zijn of geen goeie subbers kan vinden haal ik ze altijd op dvd.

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de DVD van Bleach nou eens uit? :mad:

4. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Fanboy :+

(I needs teh decent Black Lagoon eps, mn dvd speler is naar een betere plek)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Black Lagoon was vet!

Ik kijk nog steeds naar Law of Ueki...... af en toe ligt het moraal ed er echter wel tien keer te dik op :confused:

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Lucky Star 19 gezien (kon niet wachten tot de sub van a.f.k. :+) en het was inderdaad een goede episode, vooral het einde :D.

Maar ik ben vooral onder de indruk van een serie die ik net het uitgekeken: The Skull Man. Na het iets of wat saaie begin wordt het een zeer goede serie, zo goed zelfs dat het denk ik de beste anime reeks na FMA is die ik heb gezien. Spijtig genoeg heeft deze serie net zoals FMA (film er niet bij gerekend) een echt rot einde dat je gewoon naar meer laat verlangen :'-(.

Doet me er trouwens aan denken, moet de manga van FMA eens gaan lezen. De chapters die al uit zijn staan al maanden op m'n HDD weg te kwijnen. :+.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Lol, wat zeik je nou? 8) Ik heb hier al geen jaar gepost. :+ Je had 't volgens mij tegen Maqua. O-)

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Net aflevering 1 van Hayate no Gotoku! gekeken, beetje raar, wel grappig. 8)

Heeft iemand nog tips voor een serie waarin veel gevochten wordt, beetje in Naruto stijl maar dan meer en wat heftiger zeg maar? :)

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Bleach...

:+

En verder is Afro Samurai een heel brute serie! Zeker als je op geweld en 't wat grovere kickt.

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Claymore, maar dat is dan wel verre van zoals Naruto. Vette actie though ;).

Iemand Saikono al gezien? Het geen dat ik er al van heb gehoord is positief, wat ook te zijn is aan de ratings van ANN.

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen welke group Skull Man gesubbed heeft?
    Ik kon alleen maar ep 1 vinden.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het mooiste is dan ook dat ze allebei van BONES zijn, voor mij momenteel een van de beste studio's van series. FMA, Darker Than Black en dan die ook :thumbs:

Welke subber volgen jullie tegenwoordig met Darker Than Black? Ik heb 1-10 van Shinsen, maar welke sub kijken jullie na episode 10?

Laatst bewerkt: 19 aug 2007
  13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    The Skull Man: 1ste 2 episode zijn van Shinsen-subs (en nog een andere groep). De rest is van Makoto.

Darker than Black: Gebruik de subs van Anonyomous (of Anon), deze zijn ongeveer een dag of 2 na de raw beschikbaar en ze lijken me een goede job te doen (ze subben wel alleen de show zelf, dus niet ook de preview van volgende episode). Maar uiteindelijk vervang ik ze door die van Sudo, die zeer traag zijn (zij hebben juist episode 16 gesubbed). Iemand een idee hoe de subs van Syndicate zijn? Zij lijken in ieder geval toch al sneller dan Sudo te gaan.

Op Bleachexile vind je alle 20 episodes terug, maar de meesten zullen daar waarschijnlijk de gesubde versie van Anonymous zijn.

Heb trouwens The Skull Man gedownload omdat het van Bones is ;). Nu te hopen dat DtB niet zo'n einde als FMA of The Skull Man gaat hebben :+.

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik volg Darker than Black via sudo/syndicate. Vind dat syndicate ook prima is. Maar echt sneller zijn ze niet, nu is sudo weer eerder met epi 17. Maar goed, voor deze serie kan ik het geduld wel opbrengen. :+

Weet nog steeds niet wat ik van Zombie Loan vind, de art vind ik best gaaf gedaan, de achtergrond muziek/voiceacting erbij is super imo (erg, erg sfeervol). Het verhaal komt nog niet echt op gang, al hebben ze toch hier en daar al wat diepgang laten doorschemeren. Blijf het nog even volgen met goede hoop.

En toch maar besloten om Kimi Ga Nozomu Eien is een keer te gaan kijken, ooit is de eerste epi van gezien maar nooit echt de moeite genomen voor de hele serie. Hoop morgen er aan te beginnen. :cool:

En Heroic Age is _super_. Echt 1 van de beste series op het moment, samen met Claymore. Maar zo'n mooie serie, met zoveel prachtige beelden. Als je van sci-fi anime houdt dan moet je Heroic Age zeker weten gaan kijken.
    En nu ik het toch over Claymore heb; epi 18/19 waren super! :cool: Vond het van epi 20 alleen een beetje jammer dat het verhaal gericht was, maar weinig werd verteld wat nog niet doorgeschemert was in epi 19. Maarja.

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Heb voor DtB juist geen geduld :+. Ik download eerst die van Anonymous/Anon en ik vervang die later gewoon door die van Sudo. Het mooie is dat de subs van Anon helemaal nog niet zo slecht zijn en ze zitten mooi gelijk met de raws (episode 20 atm) :).

Btw, Sudo heeft ondertussen episode 18 ook al uit en Guerrand episode 20 van Lucky Star.

Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ah dat is helemaal geweldig, zo maar is even Darker Than Black en Lucky Star kijken. :cool:

/edit Lucky Star! <3 Einde ook weer geweldig. Top serie blijft het. :D

17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van 1 serie zo'n beetje iig de 2e ep moet kijken is het KGNE wel. ;)
    Niet voor niets in mijn top-10 anime.

Heroic Age en Claymore heb ik overgeslagen dit jaar, marathon ze maybe nog wel eens wanneer ze afgelopen zijn. Maar Gurren-Lagann en Dennou Coil blijven toch zeker de beste series van het jaar tot nu toe(herfst met Shana 2, Genshiken 2, Kodomo no Jikan :D ;) en Clannad kunnen er natuurlijk bijv. overheen), geen aflevering daarin is minder, er zijn alleen maar goede, erg goede en briljante eps bij die 2 series(recaps uitgesloten natuurlijk ;) ).

18. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0

Dennou Coil moet ik zelf nog aan beginnen, heb tot ep 10 al gedownload (volgens mij zijn ze al ergens bij 14 maarja).
    Gurren-Lagann is echt niks voor mij, ben daar redelijk snel mee afgehaakt =(

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dennou Coil moet ik ook nog aan beginnen, maar vooraleer ik aan een nieuwe serie kan beginnen moet ik een nieuwe HDD gaan kopen :+. Al goed dat ik nog 3 ongekeken series heb staan aanschuiven en ben onlangs ook begonnen met Kaze no Stigma. Dat samen met de reeksen die ik nu ook aan het volgen ben (stuk of 6) heb ik wel genoeg materiaal om ff toe te komen :).

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Ik heb hier nog gewoon The Soultaker op dvd liggen die ik vergeten ben te kijken, zal er maar is aan beginnen :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina