Manly spirit, guts, mecha, GARness en manly tears met goed geanimeerde, epische gevechten en een paar A+++ characters, what's not to like.
Maar zelf zijn er ook dingen waar ik niet van houdt, en zonder te kijken zo'n beetje afschrijf, namelijk dingen die zich in de Edo-periode afspelen(met uitzondering van comedy's als Gintama e.a.).
Ik ken je pijn, mijn HDD's zijn ook aardig vol, die aanbieding bij de MM op het moment is wel leuk(500 GB ding voor 99 euro), maar ik wacht op een 1 TB schijfje voor een euro of 200 in de aanbieding, daar kan ik iig een tijdje mee vooruit.
Gurren-Lagann zijn 21 eps van de 27 van uitgezonden en gesubt, Dennou Coil 13 van de 26 eps uitgezonden en alle 13 gesubt).
Dus maybe eerst wachten en later een marathon. :b:
En och, zelf volg ik 25 series van alleen al het afgelopen spring en summer season, waarvan er pas 1 net is afgelopen + nog meerdere oudere shit, die sloom gesubt wordt.
Mja, het einde van KGNE ep 2 was toch echt het grootste "WTF?!, dat zag ik niet aankomen" moment in anime ooit voor mij denk ik(ik had ook altijd alle spoilers vermijdt over de serie, dus wist er niks over).
Kom op, KGNE ken je toch wel.
Kimi Ga Nozomu Eien, ook wel bekend onder naam 'Rumbling Hearts' in de States.
En tja, a.f.k. heeft nog meer te doen tegenwoordig(Sayonara Zetsubou Sensei), dus Lucky Star eps komen wat minder snel.
Laatst bewerkt: 22 aug 2007