De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hehe, daar was ik :cool: Zat er vlak achter ook. Cocu had toen kaartjes voor ons geregeld. Ook al een jaar of twee daarvoor een keer. Ben geen Barça fan ofzo maar was wel schitterend. Een keer Ronaldinho in het echt zien voetballen en de wedstrijd daarvoor vraten ze Rayo Vallecano op met 5-1 ofzo. Scoorde Overmars nog dacht ik.

Overigens vond ik die actie van Ribery toch wel vrij bijzonder hoor. Weet niet wat er allemaal moet gebeuren voordat jij geniet van voetbal, maar ik vind zulke zeldzame acties fantastisch om te zien.

Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Cocu had kaartjes voor jullie geregeld?Vertel:9

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    die op 2,54 die cafu ook een x bij 1 speler:p

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Een vriend/collega van m'n stiefpa is de 'beste vriend' van Cocu. En laat Cocu destijds bij Barça gevoetbald hebben :+

5. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    zwitserland-nederland 1-0 :mad: toen stekelenburg die gast vloerde en die gast op doel schoot hield een nederlander de bal wel super mooi van de lijn, ik vond dat de voordeel regel al verholpen was..

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe,België-servië ruststand 2-0 met goals van dembele en mirallas....:b:
    Dat zijn wij belgen allang niet meer gewoon dat de rode duivels voorstaan bij de rust en nog wel met twee doelpunten verschil...:eek::cool:

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Allemachtig wat een baggerpot zeg. Als dit Europees kampioen moet worden, dan is het de grootste ilussie sinds de wonderen van Jezus Christus. Begrijpt van Basten nou niet dat je niet bij voorbaat een systeem in je hoofd moet hebben, maar simpelweg je systeem moet aanpassen op het spelersmateriaal. Ach je weet tenminste waar je aan toe bent als je Oranje kijkt...

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Best knap tegen Servië. Maarja, als je naar de selectie kijkt (met name de talentenafdeling van België) hebben ze op papier toch een heel aardig team. Over een jaar of 6/7 zou er toch wel een goed team kunnen staan hoor.

Met Vermaelen, Kompany, Pocognoli, Martens, Dembélé, Mirallas, De Mul en ik vergeet er vast nog een stel.

Van Nederland word ik ook alleen maar agressief. Trap die Van Basten er toch eens uit. Wat een drol. Er moet een trainer komen die weer een beetje lol creëert in het NL Elftal. Een Foppe De Haan of Guus Hiddink dus. Die zorgen voor een sportieve omgang en saamhorigheidsgevoel, naast de nodige discipline. Het is nu zo'n verschrikkelijke plichtmatige klerezooi. Hier heeft niemand wat aan.

Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap sowieso al niet dat er vlak na de eerste speelronde in Nederland en na enkele speelrondes in Engeland er een oefeninterland gepland staat.

Wedstrijd zelf was dramatisch, maar het draait allemaal om Bulgarije thuis. Win je die, kun je dit allemaal vergeten.

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11

jong nederland verloor in zijn oefencampagne ook van Marokko:b:

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n oefenwedstrijdje zegt maar weinig vind ik. Voor Nederland was er weinig wilskracht en Gio zei het al, omdat Zwitserland al gekwalificeerd is moeten ze in deze wedstrijden zich goed voorbereiden en zij waren dus daarentegen extra gemotiveerd. Ik moet nog zien hoe het tegen Bulgarije wordt om te zien of Nederland een kans maakt op Europees kampioen.

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Maar Jong Oranje is tenminste nog een topploeg in zijn categorie. Nederland is niet alleen bagger in oefenwedstrijden, maar ook in kwalificatiewedstrijden en op het WK. Dat is structureel, van Jong Oranje was het een incident.

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, maar ze hebben ons toch nog laten bibberen in het laatste half uur
    eindstand belgië-servië 3 - 2 met nog een tweede doelpunt van dembele die zo de stand op 3-1 bracht en één minuut later stond het terug 3 - 2.En jullie hebben een probleem van basten en wij hebben een probleem vandereycken.
    Of hoe coaches de boel kunnen verzieken met hun visie op het voetbal.....

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Die visie op het voetbal is het ergste niet. Het ergste is dat als dat niet blijkt te werken, dat die stijfkoppen vol blijven houden en te trots zijn om hun fout te durven toegeven. Van Basten is zo'n lafbek wat dat betreft.

Gewoon een nieuwe coach met nieuw elan. Opdonderen met die saaie vent die volgens mij ook door de selectie wordt uitgekotst. Niemand ziet er vrolijk uit als het NL Elftal speelt...

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Een trainer zo snel de grootste baan in het Nederlandse voetbal schenken is sowieso een keuze die je niet moet doen. Soms pakt het goed uit. Bijvoorbeeld Frank Rijkaard die het zeer respectabel heeft gedaan in de periode 1998-2000 en natuurlijk Klinsmann bij de Duitsers bij het WK.

Maar het lijkt alsof van Basten niet beseft wat voor belangrijke job hij heeft. Hij staat natuurlijk onder de bescherming van de man die zelf te laf was om ooit bondscoach te worden (Cruijff) en wat Cruijff wil, is helaas wet. Kessler moet toch ook zien dat Oranje gewoon kut is, maar hij is weer te laf om Cruijff tegen te spreken. Alsof Johan Cruijff God is.

Tuurlijk was Cruijff een fantastische speler, en misschien ook wel de beste Nederlandse speler ooit, maar alleen maar ja knikken:) bij elk woord gaat me te ver, omdat Cruijff ook een boel crap uitspuwt.

Ons Nederlands voetbal wordt geleidt door drie lafaards: Van Basten, Cruijff en Kessler. En daar valt niks, maar dan ook niks op af te dingen.

16. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Ga er eens zelf voorstaan dan weet je ook niet wat je moet doen, het lijkt allemaal zo makelijk maar als je zelf als Coach er staat dan staat er veel druk op je schouders.Wat maakt een oefeninterland nu uit, het is afgelopen seizoen ook lang geweest voor vele spelers, geef ze rust en doe dan lekker ballen met elkaar, laat zien waar NL staat dan praat verder.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul jij? Ze zijn net een paar weken vrij geweest, en een oefeninterland zou niets uit maken als het niet net zo zou gaan in de kwalificatie wedstrijden..
    Van Basten is gewoon een slechte bondscoach, tuurlijk staat er druk op, maar als je de druk niet aan kunt, ben je een slechte bondscoach.. Hiddink weer terug, of Foppe de Haan, anders weet ik het zo snel ook niet..

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Robben en Heinze naar Real Madrid. =(

Klote Calderón en Mijatovic, echt laat ze fatsoenlijk aankopen. Of mensen meer laten doorstromen vanuit de opleiding. Vandaag ook een intervieuw van Capello gelezen in Marca waarin hij uithaalt naar Calderón en Mijatovic. Ze maken de club kapot.

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je een onzekere verdediging, en dan haal je Heinze erbij. =(

En die Robben is ook helemaal gehyped. Opeens was hij goed en wilde Real hem ofzo? Ik snap niet waarom ze die gast zo populair is bij Ramón Maricón en Mijatovic.

En ja, zeker Mijatovic mag oprotten. Stelletje gladjanussen.

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    En dan betalen ze voor deze twee spelers die totaal niks te zoeken hebben bij Real Madrid rond de 48 miljoen euro. =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina