Nee, dit is lekker.
Ik stuur ze een mailtje via de support pagina waarin ik refereer aan het referentienummer dat ik heb gekregen bij verzending.
In de mail staan enkele aanvullende vragen (ik had drie rode lampen). Ik stel ze aansprakelijk voor :
1. Krassen op GOW
2. De periode dat ik xbox live kwijt ben
3. De vraag hoelang e.e.a. gaat duren (omdat ik op vakantie ga)
Krijg ik het antwoord : Je moet ons bellen uit oogpunt van privacy
Ik weer terug mailen : Ik krijg jullie niet aan de lijn (>15 minuten) en dat de vragen helemaal geen vragen zijn die uit oogpunt van privacy niet via de mail beantwoord kunnen worden (hoe achterhaal je immers mijn ware identiteit als ik bel) + Mijn telefoonnummer gemaild met de tekst : Bel mij maar.
Krijg ik weer een mailtje terug dat ik moet bellen.
Nee, MS die mail-service van jullie is lekker handig. Annuleren die service als je er toch niets mee doet.
BTW :
Xbox liep vast en later 3 rode lampen
Productiedatum augustus 2006
Hij is "al" weg vanaf afgelopen maandag en de status is nog steeds "device received at service center"
Laatst bewerkt: 24 aug 2007