1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar hoor, dat gedoe met die stickers..

    Na anderhalf week wachten op stickers via de e-mail, maar weer eens gebeld.. toen zeiden ze het via de post te gaan doen, dit was allemaal maandag afgesproken, en tot mijn verassing staat UPS in 1 keer voor de deur met de boodschap dat ze een pakje komen ophalen.

    Naja, geluk dat ik hem al had ingepakt en dat ie klaar stond, ging lekker vlot zo.. sticker erop die zij hadden meegenomen en op weg naar het x-box ziekenhuis in duitsland.

    Zal nu binnen 10-15 dagen klaar zijn.. ik krijg een welverdiende spoed reperatie omdat dit de 5e reperatie is.

    Mooi op tijd voor de COD4 beta dunkt me zo.. :)
     
  2. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    hij freezde bij mij bij bijna alle games.. geen ring of death maar freezen.

    Laatste keer had ik een hardepiep toon met strepen over het beeld.

    Maargoed heb nu een nieuw motherboard en BENQ dvddrive dus ben wel happy tot zover :D
     
  3. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zit in m'n eergisteren teruggekomen xbox toch echt een actieve koeling ingebouwd *).
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  4. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik wil kijken naar de reparatiestatus van mijn xbox 360 dan moet ik dus op deze site mijn serienummer en voor-achternaam invullen. Maar dan krijg ik de foutmelding dat het serienummer 12 tekens moet zijn (en mijne is 11). Ik had ook ff de product ID van m'n xbox 360 geprobeerd maar dan krijg ik een foutmelding dat er iets niet klopt. Ben ik nou een cijfertje van mijn serienummer vergeten? Zo ja kan ik mijn serienummer dan in een of andere mail terugzien die ik heb gekregen:confused:
     
  5. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Je serienummer kun je links onderin zien op de UPS-verzendlabels die je van MS hebt gehad.
     
  6. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als er sinds 8 augustus staat device received on service center dan klopt dat ook, niet dat ik zoals vorige keer na een maand ineenkeer zon mail krijg van ja de xbox is ontvangen?? vorige keer had ik die check-site niet dus...
     
  7. DarkFRL

    DarkFRL Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook gehad. Ik hoop dat ze de koeling ook hebben veranderd want anders ben ik bang dat de xbox opnieuw kapot gaat wegens de overhitting van het moederbord.
     
  8. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Die zijn vervangen want hij is zeker wel 10x stiller geworden

     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nou al hoe je aan de buitenkant van een 360 (nog in de doos, dus in de winkel) kan zien welke drive er in zit? Dan kan je namelijk de BenQ het beste nemen lijkt me?
     
  10. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in de winkel vragen of ze hem open maken en laten zien wat voor drive erin zit.
    Mag dit niet dan kopen bij een winkel waar je terugbreng garantie hebt met geld terug, zoals Mediamarkt bv.
     
  11. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg eindelijk een Xbox terug. Na wat (45 minuten gisteren) gekloot bij de helpdesk werd ik vanmiddag opgebeld dat hij terugkwam en ik mocht nog een 2de game kiezen als compensatie (Had al een game gehad), maar dat mocht ook wel na bijna 3 maanden geen Xbox :9

    Krijg wel een gereviseerde terug, want het serialnummer was verandert bij service.xbox.com. Dus toen nog een keer gebeld, maar volgens de medewerker was hij zo goed als nieuw, dus dat zal ik nog wel merken.

    Maarja, ben allang blij dat ik er 1 terug krijg, want ik had serieuze afkickverschijnselen O-)

    Zie misschien jullie wel weer op xbl (Niet dat ik zoveel friends heb :+), enne nog succes voor degenen die nog wachten, ik hoop serieus dat die van jullie niet zo lang wegblijft. Nog 48 uur erbij voormij, dus hopen dat ie zaterdag nog komt.

    Cheers allemaal :b:
     
  12. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... Duurt verrekte lang allemaal... |:-
     
  13. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    2 gratis games ter compensatie? Mocht je gewoon 2 games uitzoeken naar keuze?

    Dan wil ik ook compensatie als het 25 werkdagen gaat duren!!! ;)
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    compensatie krijg je alleen als je xbox langer weg blijft dan de termijn die tegen je is gezegd aan de telefoon
     
  15. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    25 werkdagen zijn wel 5 weken, vind ik opzich al best lang.
     
  16. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, meer dan een maand...
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar als ze tegen je hebben gezegd dat het zo lang ging duren krijg je dus geen compensatie , misschien wel als ie na 5 weken nog niet terug is
     
  18. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ondertussen al 6 weken te wachten op de Xbox-live compensatie... Die zat n.l. niet in de doos toen mijn Xbox360 terug kwam van reparatie.. Heb ondertussen 2x gebeld (om de 2 weken) en elke keer:
    "ik zie dat ik u onze excusus moet aanbieden, op dit moment kunnen wij nog niet vertellen wanneer de compensatie wordt toegestuurd..."

    Jammer dat het zo lang moet duren allemaal...
     
  19. Jehuty

    Jehuty Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    meeeh

    yo gasten,

    Vandaag Bioshock binnen gekregen dus d8 lkkr ff spelen maar nee hoor,

    Game erin, allemaal krassende geluiden alsof er iets aanloopt. Daarna nog ff The Darkness geprobeerd zelfde probleem (deze is nu bekrast btw bioshock nog niet zo te zien). Dus maar ff met support gebeld, na 6 minuten alles al geregeld. Hoe lang duurt het meestal voor dat je die Labels binnen krijgt via mail? En wat als ik ups morgen opeens voor de deur staat met labels en al en ik geen doos bij de hand heb om hem te vervoeren?

    Heb btw op vrijdag gebeld als dat uit maakt...

    Update: net de mail met de labels gekregen, heeft ene uurtje of 3 geduurt.
    DIrect UPS gebeld die hem zometeen komen ophalen. Tot nu toe ben ik best te spreken over de service...
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  20. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit is lekker.

    Ik stuur ze een mailtje via de support pagina waarin ik refereer aan het referentienummer dat ik heb gekregen bij verzending.

    In de mail staan enkele aanvullende vragen (ik had drie rode lampen). Ik stel ze aansprakelijk voor :

    1. Krassen op GOW
    2. De periode dat ik xbox live kwijt ben
    3. De vraag hoelang e.e.a. gaat duren (omdat ik op vakantie ga)

    Krijg ik het antwoord : Je moet ons bellen uit oogpunt van privacy

    Ik weer terug mailen : Ik krijg jullie niet aan de lijn (>15 minuten) en dat de vragen helemaal geen vragen zijn die uit oogpunt van privacy niet via de mail beantwoord kunnen worden (hoe achterhaal je immers mijn ware identiteit als ik bel) + Mijn telefoonnummer gemaild met de tekst : Bel mij maar.

    Krijg ik weer een mailtje terug dat ik moet bellen.

    Nee, MS die mail-service van jullie is lekker handig. Annuleren die service als je er toch niets mee doet.

    BTW :

    Xbox liep vast en later 3 rode lampen
    Productiedatum augustus 2006

    Hij is "al" weg vanaf afgelopen maandag en de status is nog steeds "device received at service center"
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina