Ja knuppel, maar heb ik gezegd dat Inter historisch gezien beter is dan Milan?
Ibra, ok. Ben blij dat ie nu bij een echte club voetbalt, maar zonder dat Juve gepakt werd had ie niet bij Inter gespeelt... Doet voor mijn gevoel helemaal niks af aan de schitterende titel van afgelopen waarin we slechts één keer verloren
Milan met de handen in het jaar? Wat is dat? Van die financiële en sportieve problemen hadden ze anders weinig last in de CL :{
Inter was twee keer beter dan Valencia en maakte thuis de kansen niet af. Het had zeker 4-2 moeten worden, dan was er geen vuiltje aan de lucht. Ibra op de paal, Crespo twee gigantische kansen gemist. En die goals van Valencia kwamen bijna letterlijk uit de lucht vallen. In Valencia was het onmogelijk om te voetballen. Valencia deed er alles aan om Inter te ontregelen met schwalbes, tijdrekken, schoppen, provoceren en alleen maar verdedigen. Da's hun goedrecht, maar toen ze Burdisso's neus aan gort sloegen op een bijzonder laffe manier sloeg uiteraard de vlam in de pan bij een gefrustreerd Inter. Niks mis mee, jammer dat ze die laffe, wegrennende geit niet goed geraakt hebben.
Milan gehakt gemaakt van de tegenstanders? Laat me niet lachen man. Milan heeft om precies te zijn 3 goede wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen. Eén tegen Bayern en de twee wedstrijden tegen Manchester. Ze zaten in een poule met Anderlecht, Lille en AEK Athene Gelijk gespeeld en verloren tegen Lille en een keer verloren tegen AEK Tegen Celtic in de achtste finale was het helemaal armoe troef. 0-0 in twee wedstrijden en er moest een verlenging aan te pas komen. Tegen Celtic
Daarna drie fantastische wedstrijden -met name dankzij Kaká- (want daar hangt Milan volledig vanaf) en tegen Bayern Seedorf. De finale was weer des Milans: dramatisch slecht en enorm lucky Wat wil je ook als Inzaghi je doelpunten moet maken Dat moet wel het grootste voetbalgedrocht ooit zijn op de Italiaanse velden... En van wie kwam Inzaghi ook al weer precies? Juist ja, dus denk effe na voor je iets zegt
Gattuso moet niet zo huilen. Beetje zeiken dat ie Materazzi arrogant vindt en tegelijkertijd dit soort bordjes mee op de bus nemen Hij kon 't blijkbaar niet hebben dat ie twee keer gedold werd tegen Inter
En ik maak me verder nergens zorgen over. Je weet zelf ook best dat de arrogante meelopertjes van Milan pas weer de muil opentrokken toen ze de CL wonnen. Daarvoor waren ze nergens te bekennen en zaten ze te huilen in een hoekje.
We zullen zien hoe het dit seizoen af gaat lopen. Ik hoop dat Deco nog naar Inter komt voor de 31e, want met alleen Figo achter de spitsen hebben we veel te weinig (Jimenez vind ik niet goed genoeg).
Ik neem trouwens aan dat jij voor Milan bent? Of kom je gewoon effe stoken?
Laatst bewerkt: 27 aug 2007