De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo net twee uurtjes terug uit Amsterdam. Was een lekker middagje. Goede pot voetbal. Mn longen uit het lijf geschreeuwd vlak voor rust, en na rust eerst genieten. En toen de wedstrijd na 70 minuten met een rotvaart inkakte, was het lekker genieten van het weer. Heerlijk vertoeven met een paar vrije stoeltjes om je heen:)

Suarez_O_

2. Interpol

Interpol Guest

Haha inderdaad niks mis mee, Juventus heeft prachtig voetbal gespeeld. Trez verleert het nooit en Alessandro ook prima gespeeld met de assists.

3. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb niks gezien, zometeen ff samenvatting kijken.

Ik had er wel ff een hard hoofd in, na die slechte voorbereiding.

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niks tegen Juventus hoor, maar het was nogal een domper na het hele weekend uitslagen te hebben vermeden om vervolgens erachter te komen dat alles voor niets is geweest.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Pfff, zei de man die pas over voetbal komt praten als z'n club weer vrolijk is :9

Inter was niet eens slecht vandaag. Domme en zeldzame fout van Julio Cesar en Inter maakte de kansen niet. Udinese speelde goed en aanvallend en kreeg ook kansen. Dat de goal zo laat viel en ook via Cordoba het doel in viel was natuurlijk zwaar schijt, maar opzich was het niet onverdiend. Al had Inter het al veel eerder af moeten maken.

En Juve, tsja, speelde tegen een Livorno wat nou niet echt een indrukwekkende ploeg heeft... Udinese heeft nog wel een aardig ploegje. Had Inter het vorig jaar ook al twee keer moeilijk mee :mad:

Maar het kan niet snel genoeg 4 november worden :9 }:]

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Inter tegen AC neem ik aan?

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Bianconeri VS Nerazzurri }:]

8. Interpol

Interpol Guest

* Internazionale Italian Championships

* Champions (15): 1909–10, 1919–20, 1929–30, 1937–38, 1939–40, 1952–53, 1953–54, 1962–63, 1964–65, 1965–66, 1970–71, 1979–80, 1988–89, 2005–06, 2006–07

Haha sorry maar als je sinds 89' maar 2 keer kampioen kunt worden, en dat beide gratis waarvan eentje letterlijk dan hoef je geen Einstein te zijn om te zien dat Inter zoals gewoonlijk nergens eindigt.

Inter doet niet mee om de knikkers, al 20 jaar niet :')

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Inter is anders vorig jaar verdient kampioen geworden Interpol, de punten aftrek die andere ploegen hadden hier niks aan verandert.

Vorig jaar was Inter de te kloppen ploeg.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat sowieso. Milan is 36 punten achter Inter geëindigd :emo: Zonder die 8 punten 28...

12. Interpol

Interpol Guest

Haha ik ga er nog een keer op in en dan blijft het daarbij. Mede door wie is Inter dan kampioen geworden vorig seizoen? De Juventus spits Ibrahimovic, Milan zat met de handen in het haar en Juventus was letterlijk verdwenen uit de Serie A. Niet alleen had Milan financieel gezien problemen maar ook sportief gezien, hun meest belangrijke spits was vertrokken en alle hoop rustte op de onervaren spits Gilardino en Inzaghi die wel ervaren is maar minder productief was.

En om dan nog nadruk te leggen op Inter's zo goede vorm van vorig seizoen :') Waarom wist Inter op zn minst niet verder te komen dan de achtste finales? Thuis gelijkspelen tegen Valencia 2-2 wat overigens niks te maken had met de uiterst belachelijke ruzie, terwijl Milan aan de andere kant gehakt maakte van hun tegenstanders.

Is het nog steeds een raadsel voor jullie Inter fans om te zien, dat zelfs in zo een goede vorm van jullie, blijkbaar het beste Inter uit 18 jaar, jullie Europees geen ene malle moer weten te bereiken, terwijl Milan de hele meut gewoon wint?

En ja, Milan is geëindigd met 36 punten achterstand, maar wel met de allergrootste Europese titel die een club zich kan wensen voor de 7e keer in de geschiedenis waar Inter er nog maar 2 heeft, en dat voor het laatst sinds 1965. Om terug te komen op Gattuso's harde feit: Inter probeert dit al 42 jaar te winnen.

Als je nu nog iets weet te verzinnen hierop ben je simpelweg niet slim genoeg, de feiten staan hardgedrukt, zwart op grijs.

:lol:

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja knuppel, maar heb ik gezegd dat Inter historisch gezien beter is dan Milan? :emo:

Ibra, ok. Ben blij dat ie nu bij een echte club voetbalt, maar zonder dat Juve gepakt werd had ie niet bij Inter gespeelt... Doet voor mijn gevoel helemaal niks af aan de schitterende titel van afgelopen waarin we slechts één keer verloren :9

Milan met de handen in het jaar? Wat is dat? :emo: Van die financiële en sportieve problemen hadden ze anders weinig last in de CL :{

Inter was twee keer beter dan Valencia en maakte thuis de kansen niet af. Het had zeker 4-2 moeten worden, dan was er geen vuiltje aan de lucht. Ibra op de paal, Crespo twee gigantische kansen gemist. En die goals van Valencia kwamen bijna letterlijk uit de lucht vallen. In Valencia was het onmogelijk om te voetballen. Valencia deed er alles aan om Inter te ontregelen met schwalbes, tijdrekken, schoppen, provoceren en alleen maar verdedigen. Da's hun goedrecht, maar toen ze Burdisso's neus aan gort sloegen op een bijzonder laffe manier sloeg uiteraard de vlam in de pan bij een gefrustreerd Inter. Niks mis mee, jammer dat ze die laffe, wegrennende geit niet goed geraakt hebben.

Milan gehakt gemaakt van de tegenstanders? Laat me niet lachen man. Milan heeft om precies te zijn 3 goede wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen. Eén tegen Bayern en de twee wedstrijden tegen Manchester. Ze zaten in een poule met Anderlecht, Lille en AEK Athene :lol: Gelijk gespeeld en verloren tegen Lille en een keer verloren tegen AEK :lol: Tegen Celtic in de achtste finale was het helemaal armoe troef. 0-0 in twee wedstrijden en er moest een verlenging aan te pas komen. Tegen Celtic :emo:

Daarna drie fantastische wedstrijden -met name dankzij Kaká- (want daar hangt Milan volledig vanaf) en tegen Bayern Seedorf. De finale was weer des Milans: dramatisch slecht en enorm lucky :) Wat wil je ook als Inzaghi je doelpunten moet maken :x Dat moet wel het grootste voetbalgedrocht ooit zijn op de Italiaanse velden... En van wie kwam Inzaghi ook al weer precies? Juist ja, dus denk effe na voor je iets zegt :emo:

Gattuso moet niet zo huilen. Beetje zeiken dat ie Materazzi arrogant vindt en tegelijkertijd dit soort bordjes mee op de bus nemen :emo: Hij kon 't blijkbaar niet hebben dat ie twee keer gedold werd tegen Inter :lol:

En ik maak me verder nergens zorgen over. Je weet zelf ook best dat de arrogante meelopertjes van Milan pas weer de muil opentrokken toen ze de CL wonnen. Daarvoor waren ze nergens te bekennen en zaten ze te huilen in een hoekje.

We zullen zien hoe het dit seizoen af gaat lopen. Ik hoop dat Deco nog naar Inter komt voor de 31e, want met alleen Figo achter de spitsen hebben we veel te weinig (Jimenez vind ik niet goed genoeg).

Ik neem trouwens aan dat jij voor Milan bent? Of kom je gewoon effe stoken?

Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  14. Interpol

Interpol Guest

Dat is leuk voor jou en alle Inter supporters, ik ga er niet meer op in zoals ik al vermeld heb :)

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Lafbek, beetje komen schreeuwen en vervolgens vluchten. Je lijkt 'n beetje op Navarro :emo:

Ben je voor Milan of niet?

16. Interpol

Interpol Guest

Haha dan ben ik maar een Navarro, kind toch.

Als je een beetje voetbalverstand zou hebben in je achterhoofd zoals je nu ook probeert te menen had je allang al kunnen raden voor welke club ik ben, en het is géén Milan. Je bent er niet slim genoeg voor zoals ik al eerder aanduidde.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Bwahaha, dus omdat jij niet wil zeggen voor wie je bent hebt ik geen voetbalverstand?

Wat een brein ben jij zeg :emo:

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Hvv Hengelo.....toch?

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
  20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam