De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Interpol

Interpol Guest

Haha ik ken dat hele ploeg niet eens, er zijn 2 Hengelo's in Nederland :lol::emo:

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Hebben ze, afgezien van die voetbalploeg die er niet is, ook fatsoenlijk basisonderwijs??
    ik snap niet dat mensen reageren of de discussie aan gaan als ze het verschil nog niet eens weten tussen die of dat :emo:

3. Interpol

Interpol Guest

Typisch xbw dit weer, heeft niks meer met voetbal te maken ik ben er zelfs te veel op in gegaan :)

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ow iemand uitkakken die niet in staat is fatsoenlijk Algemeen Beschaafd Nederlands te typen?

nee hoor dat is typisch een forum........

Ik zelf concludeer hier uit dat inter milan ook nog is ajax mag bedanken omdat ajax ibrahimovic tenslotte groot heeft gebracht. Kom op zeg, als we zo gaan redeneren worden voetbaldiscussies onmogelijk dat weet je zelf ook :)

Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  5. Interpol

Interpol Guest

Je vroeg erom :) Nu houd ik echt op, het is wel goed met jou. :emo:

Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2007
  6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    bevestiging van de regel.....zelfs al gaat het over voetbal :)

Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Feit is gewoon dat Ac de ploeg is uit Milaan en dat Inter er altijd een beetje achteraan hobbelt. Oke ze waren vorig seizoen erg goed maar dat kwam omdat er te weining concurentie was. We zullen dit jaar zien of ze het weer net zo goed doen.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heb je mij ooit horen zeggen dat dat niet zo is? Dat Interpol figuur komt door een ingetrapte deur schreeuwend binnen (figuurlijk natuurlijk) en begint Inter aan te vallen terwijl ik nooit een statement over het desbetreffende onderwerp gegeven heb... :{

Ik zie ook niet in waarom je altijd voor de beste ploeg moet zijn. Mijn hart ligt gewoon bij Inter, ook als ze degraderen of whatever. En er zijn ploegen die het beter doen en gedaan hebben. So what?

Maar we weten nog steeds niet voor wie je bent, Interpol. In je profiel staat een plaatje van Madrid. Ben je dan zo'n figuur dat alleen voor alle clubs is die de meeste prijzen hebben gewonnen en vervolgens de rest een beetje gaat lopen jennen/uitlachen? :emo: Vind 't best hoor, maar 't zegt meer over jou dan over mijn club(s).

9. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was dikke 2 weken op vakantie en van vrijwel niets op de hoogte, op engels voetbal na (wat daar in bulgarije pupulair is). Maar dat terzijde.

Op basis van de samenvatting, kwam inter er idd slecht van af. Mooie actie van ibra die de goal inleide.

Zelf denk ik dat de stand er volgend jaar zo uitziet,de top 2 teams hebben volgens mij exact dezelfde teams en de meeste ervaring om aan het langste eind te trekken. Juventus die erg gebrand zijn op wraak, zullen te kort komen in bepaalde wedstrijden vanwege het feit dat de team nog moet groeien. Roma en lazio zullen later in het seizoen afhaken.

1) Inter
    2) ac Milan
    :cool: Juventus
    4) Roma
    5) Lazio

Voor Inter zijn in mijn ogen dit de jaren waarop ze zich kunnen onderscheiden en bewijzen. Als ze hetzelfde flikken als vorig jaar, dan respect!

Zolang juve zich maar kwalificeert voor champions league en voor leuke stunts kan zorgen tegen de top 2, is voor mij de rentree in de serie A geslaagd.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Misschien vreemd maar ik krijg steeds meer het gevoel dat Roma gaat stunten dit jaar. Uiteindelijk redden ze het waarschijnlijk toch niet omdat ze geen superbrede selectie hebben en niet altijd zakelijk genoeg voetballen, maar ze kunnen zeker heel ver komen en zijn absoluut kampioenskandidaat imo.

1. Inter
    2. Milan
    3. Roma
    4. Juve
    5. Viola
    6. Palermo
    7. Lazio
    8. Udinese
    9. Samp
    10. Napoli :9

11. Interpol

Interpol Guest

Hier houd ik jullie beide op aan, ik heb de postnummers hier nu staan en we zullen zien of de voorspellingen kloppen.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Jij doet geen voorspellingen en gaat alleen maar weer uitlachen als we het fout hebben?

Jij moet wel de lafste grote bek hebben die ik in een voetbalthread gezien heb :lol: En nog steeds niet willen zeggen voor wie je nou eigenlijk bent :+

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Madrid plaatje en als ik het niet vergis een spaanse zin in zijn sig.
    Waarom zou je dan haat jegens inter hebben ? :x

14. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hehe dan zul dat mij moeten pm-en tegen die tijd, aangezien ik dan geruime tijd al in Australie rondtrek.

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    hebben jullie de volgens vi.nl goal top 5 gezien? egt belacheeelijjkk:p

nummer 1 die mazzel goal van Kah.
    nummer 2 de vrijetrappen van broerse en de guzman
    nummer 3 de solo van engelaar
    nummer 4 de goal van suarez
    nummer 5 de goal van amrabat (de 2de van vvv)

en het had zo moeten zijn:

nummer 5 die mazzel goal van Kah.
    nummer 4 de vrijetrappen van broerse en de guzman
    nummer 3 de solo van engelaar
    nummer 2 de goal van suarez
    nummer 1 de goal van amrabat (de 2de van vvv)

:p

16. Interpol

Interpol Guest

Heb je daar toevallig nog een link je van? Wil die van Kah wel even zien

17. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bron: Algemeen Dagblad.

Zeer netjes!
    Eerste overtreding van Feyenoord was ook pas in de 50e (!) minuut!

18. Interpol

Interpol Guest

Wat maakt het uit hoeveel buitenlanders er lopen bij een club, we moeten blij wezen dat we niet zoals België zijn, die hebben alleen maar Ivorianen rondlopen.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2007
  19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    In mijn ogen is het slecht voor de persoonlijke identificatie voor een club als er veel buitenlandse spelers in spelen.

20. Interpol

Interpol Guest

Dat zou je kunnen zeggen maar stiekem gaat het toch om het aantal zwarte en blanke spelers. Ik wil hier niet evt discriminatie mee aanduiden maar het gebeurt toch, bij Arsenal hoor je ze klagen over de Ivoorse en Franse spelers, maar over Hleb of Rosicky wordt niks gezegd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina