Ik heb 'm \o/ Hij is wel hard to find zeg, bijna overal was ie weg. Lang leve Bart Smit!
Ik kom alleen weinig anderen tegen. Het ene moment is iemand in de buurt en het volgende is ie verdwenen.
Ik ben nu amateur en rijd in 'n Alfa. Er was zo'n gave opdracht waarin ik 'n Enzo ergens heen moest brengen. Echt super gaaf! Je gaat vet hard, maar je zit toch heel rustig in die 'cockpit-view' de wind hoor je ruizen. Echt gaaf, beetje jammer dat ik daarna weer in mn Alfa Romeo moest stappen
Ik kwam ook iets tegen van Clubs. Is er ook een XBW clubje?
EDIT: question 1: Ik zag al gauw dat het eiland echt fucking immens groot is. Zitten auto-dealers en challenges echt verspreid over de hele map? Ik zit nu in 't zuiden van die map zeg maar en daar zijn al best veel challenges enzo. Als dat de hele map door gaat is het toch onmogelijk om alles te vinden?
question 2: Stel er zijn twee Lambo dealers die ik gevonden heb. Heeft de ene dealer dan weer andere auto's dan de andere? En motoren unlock je door alle dealers te vinden? (*grijpt weer terug naar vraag 1: als ze over de hele map zitten vind je ze toch nooit)
Alvast bedankt voor de hulp
Laatst bewerkt: 11 sep 2007