1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haaske

haaske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er worden wel geen online racen meer gehouden hé?

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zou kunnen wel. Als je een ranked match maakt kan niemand joinen en als je een player match maakt kan je wel je friends inviten, maar die kunnen dan weer niet accepteren. Er is echt iets heel goed mis met die TDU servers :mad: Ik heb heel vaak tijdens cruises dat de server opgesplitst wordt, bugs en vastlopers zijn er veel meer, ook veel meer lag en in de TDU game chat channel is het geluid echt vaag en laggend, met veel haperingen.:confused:

3. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    De vliegvelden.

Ondersteunt dit spel "Xbox Live Anywhere"? Dus dat PC gamers op dezelfde servers zitten als de Xbox'ers?

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee er is geen XBL Anywhere.

Het ergste vind ik nog wel dat de Drive-Ins niet meer werken, zo krijg ik natuurlijk nooit die achievement :mad:

5. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gisteravond de gehele avond: TDU servers unavailable

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck ja, die drive ins werken al een hele tijd niet, onhaalbare achievement. Een maand geleden zag ik nog wel allemaal challenges, dat ik die GVD toen niet gedaan heb! |:- :mad: |:-

Jep, dat was vanochtend ook. Nu werken ze gelukkig weer, ik hoop dat ze al die problemen gefixed hebben.

7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    en de drive ins? O-)

8. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer :mad: Een vriend van me heeft TBU op de pc en ik zou graag met hem rond cruisen.

9. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat TDU vandaag bij de post zit.. :)

10. Rotha

Rotha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb een klein probleempje. gister heb ik de x-mas pack gedownload, voornamleik vanwege de ruf maar ook vanwege de mclaren. Ik dus blij de ruf kopen, maar zit er geen gps/radar in. Ik zie linksonderin niks :confused:. Als ik missies doe, zie ik het wel, maar tijdens het cruisen niet. Bij de alfa brera (ook in die pack) zie ik eht wel. iemand misschien een oplossing hiervoor?

btw ik heb al een nieuwe ruf gekocht ,mischien lag het aan die auto die ik gekocht had, maar in de nieuwe had ik ook geen gps/radar

Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  11. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan deze game aan te schaffen. Wordt t nog veel gespeeld online?

12. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heel veel

13. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is zeker een aanrader om te kopen :) heb vandaag nog een tijd geraced en heb iets van 200 achievement punten gehaald vandaag en ik ben gelijk champion geworden :D

14. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, dan hop ik zo ff langs de winkel. :b:
    Ik zal dit topic er wel even voor doorlezen, maar wat is nu de bedoeling van het online gebeuren? Vrij rondracen, challenges halen, mensen uitdagen, stoer doen met je mooie auto? *) En hoe zit het met de communicatie; kun je alleen praten met mensen die op een bepaalde afstand van jou bevinden? (gokje hoor, anders zou het nogal chaos worden door die headset denk ik)

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    goed gegokt heb je dan ;)

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Halen :b: De servers lopen over online. Het is echt lachen met je vrienden, ik heb hem nu 9 maanden maar speel hem nog steeds (met plezier)!

17. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm \o/ Hij is wel hard to find zeg, bijna overal was ie weg. Lang leve Bart Smit!

Ik kom alleen weinig anderen tegen. Het ene moment is iemand in de buurt en het volgende is ie verdwenen.

Ik ben nu amateur en rijd in 'n Alfa. Er was zo'n gave opdracht waarin ik 'n Enzo ergens heen moest brengen. Echt super gaaf! Je gaat vet hard, maar je zit toch heel rustig in die 'cockpit-view' de wind hoor je ruizen. Echt gaaf, beetje jammer dat ik daarna weer in mn Alfa Romeo moest stappen :'-(

Ik kwam ook iets tegen van Clubs. Is er ook een XBW clubje?

EDIT: question 1: Ik zag al gauw dat het eiland echt fucking immens groot is. Zitten auto-dealers en challenges echt verspreid over de hele map? Ik zit nu in 't zuiden van die map zeg maar en daar zijn al best veel challenges enzo. Als dat de hele map door gaat is het toch onmogelijk om alles te vinden?

question 2: Stel er zijn twee Lambo dealers die ik gevonden heb. Heeft de ene dealer dan weer andere auto's dan de andere? En motoren unlock je door alle dealers te vinden? (*grijpt weer terug naar vraag 1: als ze over de hele map zitten vind je ze toch nooit)

Alvast bedankt voor de hulp :)

Laatst bewerkt: 11 sep 2007
  18. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Er is ergens online een kaart te vinden met alle dealers.

bij de eerste releases van het spel zat deze kaart er zelfs bij.

19. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    als je naar rechts drukt zie je ook een kaart verschijnen hoor :9 dan kan je gewoon zien waar de car dealers zijn en kan je je gps erop zetten en er naartoe cruisen, zo kan je dat met alle car dealers doen. bijna alles wat handig is is heel makkelijk te vinden op die kaart dus ook de challenges :) en er is inderdaad een xbw clubje genaamd de xboxworld elite. je kan rimlight racer denk ik wel een pm sturen voor een invite

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, de XBW Elite club. Ik ben de president daarvan (Dusky, geen opmerkingen daarover;)). Ik zal je wel inviten.

Oja en van die Lambo dealer: Nee dat is bij de Lambo dealers niet maar wel bij de Ferrari/Maserati dealers (want daar zijn er 2 van). Bij de ene zal je weer een Maserati Spyder 90th Anniversary vinden, terwijl bij de andere een MC12 staat.:)

Laatst bewerkt: 11 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina