MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    De Meizu Miniplayer heeft toch ook een flash geheugen?

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, gelukkig wel. Ik had het over Flash als bestandsindeling. ;)

3. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je ook alweer een hard reset op de meizu..?? Kan in het boekje alleen de normale reset vinden maar als ik dat doe krijg ik een touch error! En de hard reset kan ik niet vinden in de handleiding!

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Volgens mij is het boven+onder vasthouden. Probeer maar even.

5. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben me volledig overgehaald! Het enige waar ik nog even over moet nadenken, is of ik de 1gb of de 2gb versie koop. Ook weet ik nog niet zeker of ik de witte of de zwarte versie neem. Binnekort horen jullie in ieder geval mijn (waarschijnlijk positieve) ervaringen met de Meizu!

Laatst bewerkt: 20 aug 2007
  6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb het nog even nagekeken en voor een reset moet je de Enter-toets 10 seconden vasthouden.

@ Anju: De keuze is natuurlijk aan jouw, maar een 2GB versie is in verhouding goedkoper. Die kleurenkwestie komt me trouwens ook bekend voor, maar ik heb uiteindelijk voor de zwarte gekozen! 8)

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Iemand trouwens nog tips voor goede sites met gratis filmpjes, muziekvideo's etc. en het liefst in goede kwaliteit?

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    torrentz.com en www.warez-bb.com.8)
    Tja, ter download vind je ze niet echt op sites... ik althans.
    Of je moet streams gaan downloaden.

9. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat doe krijg ik een touch error. Maar je hebt toch een normal en hard reset..?

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Met torrents ben ik wel aardig bekend, maar ik dacht misschien is er een goede site met die zooi. Ik had net wel een site met allemaal gratis video's voor de iPod Video en dat werkt wel aardig. Da's wel handig met die Meizu Mini Player dat het ook 320x240 is voor video's en foto's! :)

Je moet 'm langer vasthouden, maar hier heb je een overzicht:
    Resetting the Player
    Press and hold the Enter button for about 10-20 seconds or until screen quickly flashes. After the flash, Mini Player will be turned off. You have now performed a simple reset and can proceed to turn the player on again.

Performing a Hard Reset
    Press and hold the ON/OFF and the “>>|” buttons together and until player turns OFF itself. All data will be lost.

Formatting the Player
    Press and hold the ON/OFF and the “|<<” buttons together and until player turns OFF itself. You will need to load firmware files before this.

Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmz.. ik heb nog steeds geen mp3 speler gekocht. Zit nu ook de afgelopen pagina's van dit topic te lezen en kom tot de conclusie dat je helemaal geen 150 ~ 175 euro hoef uit te geven voor een mooie player met veel functies, groot scherm en dergelijke. Ik ga dus waarschijnlijk ook voor een Dane Elec ding. Alleen nog ff kijken hoe groot ik 'em neem.

12. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Meizu vandaag binnengekregen, en hij is fantastisch! Ik had niet verwacht dat de geluidskwaliteit van dit apparaatje zo ontzettend goed was. Ook de mogelijkheden overtreffen tot dusver mijn verwachtingen. Het design is simpelweg geil. Het scherm is lekker groot, en er is vrijwel geen ongebruikte ruimte, in tegenstelling tot de Ipod.

Edit: Nog bedankt iedereen!

Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Van de geluidskwaliteit valt me bek nog steeds open, zeker i.c.m. een in-ear hoofdtelefoon zoals de Sennheiser CX300 en Sony MDR-EX71. Maar goed, vergeet ook even niet als je Hyves hebt lid te worden van de Meize Hyves!, hoe meer leder, hoe beter! ;)

P.S. Binnenkort ga ik even een lading vette wallpapers uploaden! :)

14. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem. De Meizu reageert niet meer. Hij hangt vast op het afspeelscherm, reageert niet meer als ik iets doe en schakelt zich ook niet meer uit. Ook als ik hem aan de USB poort hang gebeurt er niks meer. Wel hoor ik nog geluid als ik over het touchscreen beweeg. Weet iemand wat ik kan doen?

Edit: Probleem opgelost. Ik dacht dat je de Mini Player alleen kon resetten met behul van de Auto Power Off knop maar het is dus ook mogelijk via de enter-knop.

Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, gewoon de Enter-knop vasthouden als er iets mis is. In de beschrijving staat trouwens dat je 'm NOOIT met de PC moet verbinden (USB) als die vastloopt. Die van mij is ook weleens vastgelopen, want als je snelle handelingen uitvoert dan wil die nog weleens vastlopen heb ik germerkt. Maar over het algemeen werkt 't prima! :)

16. Toxin

Toxin Hexic !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan binnenkort een nieuwe mp3-speler aan te schaffen. En nu is mijn oog gevallen op de Meizu M6. Alleen zijn een aantal dingen mij niet echt duidelijk.

Hoe zit dat nu eigenlijk met die firmware? Er zijn toch twee soorten? De orginele van Meizu, en een andere van Dane-Elec. :confused: Ik heb gehoord dat die van Dane-Elec een aantal features minder had dan de orginele. Klopt dat? En welke zijn dan dan?

Ik las ook dat er een nieuwere versie van de M6 uit komt. De M6SE. Deze zou nog beter zijn, andere afmetingen hebben + nog een aantal extra features hebben. Iemand enig idee wanneer die uit zou moeten komen?

17. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook wel benieuwd naar wanneer die se-versie uitkomt... en natuurlijk hoeveel die gaat kosten.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    De prijs is nog niet bekend, maar alle andere info incl. specificaties over de SE kun je hier vinden. Ik heb het net even gepost! :)

Over de firmware kan ik het volgende melden: Zoals ik al eerder heb aangegeven heb je de spelers van Meizu zelf (China) en de spelers die je hier in de winkels koopt zijn van Dane-Elec. In principe zijn het dezelfde spelers, maar Dane-Elec gebruik eigen firmware en dit houdt in dat je o.a. de FM-radio standaard moet missen en dat de volume is aangepast aan de Europese norm. Het geluid is dus zwakker. Wil je graag genieten van een originele Meizu met FM-radio, dan is het mogelijk om de firmware van Meizu te installeren. Alle info en meer vind je op: meizu.hyves.nl ;)

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.943
    Weet iemand btw hoe je een albumhoesje op je Meizu krijgt?
    Ik zie het hier namelijk:

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het kan schijnbaar op meerdere manieren, afhankelijk van je firmware versie. Ik doe het op de simpele manier: Neem je album cover en noem het Albumnaam.jpg (of was het jpeg?). En die afbeelding stop je op de Meizu dan indezelfde map als het album staat.

Dus ik heb bijvoorbeeld een map waar ik alle muziek van Muse in stop en dan gooi ik daar naast mijn mp3's ook een afbeelding genaamd Absolution.jpg tussen. En bij de nummers van Absolution krijg ik dan de albumhoes te zien.
    Zorg er wel voor dat je de naam hetzelfde spelt zoals in de ID-tags!

Veel cooler -maar ook compleet nutteloos- is de lyrics/karaoke functie. :cool: De tekst die voorbij scrollt tegelijk met het nummer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina