Pff, 122 dat zijn er nogal wat.
Ikzelf zit nu bij het stuk dat ik met die foto camera die 3 spider splicers heb gefotografeerd. Wanneer kom ik eens een Power to the People machine tegen?
Ik heb ook wat raars meegemaakt in het Neptune's Bounty level waar ik nu dus inzit: (ik zet het even in spoilers, want je weet maar nooit wat je verklapt voor anderen)
Ik heb van de 3 Little Sisters er al 2 gered.
Toen ik bij dat stuk kwam waar zo'n gast voor een Security Camera staat te springen (waar jij een tijdje terug je Camera hebt gekregen), heb ik die dus vermoord.
Hier is ook een hek, waar je inkijk hebt op een gedeelte waar je voorheen nog een BD hebt vermoord en ik dus die LS heb gered.
Dus ik zag daar die dode BD nog liggen.
Maar toen ik ff stond te kijken naar dat gedeelte liepen daar 2 nieuwe BD's met een nieuwe Little Sister. Mijn vraag is nu, hoe krijg ik die LS toch gered/geharvest? Want ik kan niet meer helemaal terug naar dat gedeelte. En toen ik een vorig save game deed laden en ik ging weer naar dat hek, zag ik helemaal niemand behalve die dode BD.
Is dit dus gewoon toeval (ik denk het wel, want ik heb nog wel een gedeelte te gaan dus ik denk dat ik daarin nog die andere LS tegenkom)?
Misschien wat onduidelijk uitgelegd, maar ik hoop dat iemand me kan helpen.