1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    @falcon; dit gaat vanzelf over, gewoon even doorspelen en na zo'n 10 min komt het nooit meer terug. Hoort bij dat deel van de game ofzo. Veel mensen/iedereen heeft hier last van.

@Lil; moet je een faq bekijken en al je diaries tellen. zijn er zo'n 122 ofzo. Maar ga pas de game uitspelen als ik die verekte laatste diary heb! :p

2. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke faq :p ?

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Pff, 122 dat zijn er nogal wat.

Ikzelf zit nu bij het stuk dat ik met die foto camera die 3 spider splicers heb gefotografeerd. Wanneer kom ik eens een Power to the People machine tegen?

Ik heb ook wat raars meegemaakt in het Neptune's Bounty level waar ik nu dus inzit: (ik zet het even in spoilers, want je weet maar nooit wat je verklapt voor anderen)

Ik heb van de 3 Little Sisters er al 2 gered.
    Toen ik bij dat stuk kwam waar zo'n gast voor een Security Camera staat te springen (waar jij een tijdje terug je Camera hebt gekregen), heb ik die dus vermoord.
    Hier is ook een hek, waar je inkijk hebt op een gedeelte waar je voorheen nog een BD hebt vermoord en ik dus die LS heb gered.
    Dus ik zag daar die dode BD nog liggen.
    Maar toen ik ff stond te kijken naar dat gedeelte liepen daar 2 nieuwe BD's met een nieuwe Little Sister. Mijn vraag is nu, hoe krijg ik die LS toch gered/geharvest? Want ik kan niet meer helemaal terug naar dat gedeelte. En toen ik een vorig save game deed laden en ik ging weer naar dat hek, zag ik helemaal niemand behalve die dode BD.
    Is dit dus gewoon toeval (ik denk het wel, want ik heb nog wel een gedeelte te gaan dus ik denk dat ik daarin nog die andere LS tegenkom)?

Misschien wat onduidelijk uitgelegd, maar ik hoop dat iemand me kan helpen.

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoe weet je dat je er nog maar 1 moet? Wat is het totaal aantal diaries dan?

EDIT: Laat maar, ik zie dat mijn vraag al is beantwoord. :)

5. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    @Antrax, Ik snap het niet helemaal maar uiteindelijk kun je overal terug komen (behalve op 2 of 3 plekken). Dus je moet gewoon even doorgaan of nog even doorzoeken naar een manier om op die plek te komen.

Iemand al antwoord op mijn diary vraag?? (ja ik weet het.. misschien morgen maar weer proberen, het is al laat)

6. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Nou na een hele tijd zoeken in de game en op het internet blijkt het dus heel fijn onder smuglers hideout te vallen (terwijl ik m dus opgepakt had in de market).
    Dus voor de mensen die first encounter zoeken. Deze staat in de lijst van smuglers hideout.
    Btw weet iemand of de diary's achievement pas op het einde krijgt want ik heb ze nu allemaal volgens mij.

7. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je dan je diaries tellen?

8. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan je niet in in-game zien hoeveel je er nog moet? zoals bij the darkness?

9. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kunt op back drukken en dan naar het tabblad gaan van de diary's.
    Maar heb ze nu allemaal. Volgende ronde op hard en avid invetor halen en dan is deze game ook weer uitgespeeld. Tikkie kort maar zeker een vette game.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zit zelfde vast en de lift zit een hekje voor...

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook nog ergens zien hoelang je gespeeld heb? of kan dat alleen aan het einde van de game?

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je gaat naar binnen bij die fleet hall, heb je zo'n camera als het goed is, daar links van heb je een deur, en daar weer links van heb je een lift, druk op het KNOPJE, dan komt de lift naar beneden, gaat hekje weg, en kan je de lift in :)

ik vind dat bioshock toch wel knallgoede artiesten hebben ingehuurd

whoops, dubbel post

nog een x whoops, heb je probleem verkeerd begrepen, je moet niet naar hem toe, ben even vergeten wat je wel moest doen.... volgens mij moet je nog even je objectives goed bekijken

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    hoeveel uur deed je erover? want dit spel is niet kort. Vergeleken met een RPG misschien of een racegame.

maar bij een racegame zitten dan 32 banen. Als je die allemaal doet ben je misschien 5 uur bezig max, maarja je maakt dezelfde banen alleen rijdt je de andere richting op en recycelt ze in verschillende cups of je hebt een spel waar je hele tijd heen en weer moet lopen tussen een paar stukken van een stad.

dit spel is gewoon niet kort, ik kan geen spel noemen, een adventure game of een shooter die veel langer is.

Kameo is bijvoorbeeld niet langer, half life 2 was niet langer, the darkness was korter, prey was korter etc etc

14. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten maar omdat het alleen die single player is en verder niets dan krijg ik echt het idee dat het kort is. Want wat heb ik nu nog te doen (behalve m op hard halen en avid inventor halen).

Maar je hebt gelijk, voor een shooter is hij niet kort.

15. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn plan is dan ook om hem in de komende twee weken op normal en hard uit te spelen en zo veel mogelijk achievements te halen (zonder er al te veel moeite voor te doen) en hem dan verkopen en skate te halen.

16. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga m ook zo snel mogelijk halen op hard en avid inventor halen en dan probeer ik m te ruilen voor 2 worlds

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    achja als je hem inruilt verlies je er niets op en is het net of je een geweldig spel van iemand hebt geleend, best wel handig eigenlijk

ben zelf nu bij laatste stuk van spel, tis echt versalvend, kan gelukkig morgen uitslapen maar ga nu toch maar naar bed

morgen speel ik hem uit. En dan op hard

en de 2e keer no more mr nice guy voor the little sisters}:]

18. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Oplossing voor stotterende gameplay!:D

Solution for the XBox360 "game pauses every 10-15 seconds" problem

Problem:

After playing the game for a long time (on the XBox 360 only), the game begins to "hitch" or "pause" slightly every 10-15 seconds. The problem does not go away if you restore a savegame, start a new game, or reboot the XBox 360.

Solution/Workaround:

This seems to be a problem with the hard drive caching system on in the XBox 360 system software, and we are working with Microsoft to identify a solution for this issue. We have confirmed that the hitching goes away if you clear the hard drive cache.

To clear the hard drive cache, you must hold down both the RB and LB gamepad buttons while the game is starting. This must be done IMMEDIATELY after the console is rebooted (or the game is launched from the dashboard) and the buttons must only be released AFTER the red 2K Games logo appears.

NOTE: do not attempt to clear the hard drive cache by holding the "A" button during loading. While that works for Oblivion, Bioshock uses different button combination to clear the cache, and holding "A" will not work.

Bron: 2K Games Forum

Dit is dus een tijdelijke oplossing voor de stotteringen maar 2K Games en Microsoft zijn bezig om een permanente fix te maken.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ donsjonnie, ik denk ook wat wel wat ik later nog een BD en zijn LS tegenkom.
    Want eerst kwam ik ook een LS tegen die mij zo'n cadeautje gaf (als je 3 LS hebt gered) en die kon ik ook niet Harvesten of Redden.
    Maar ik had toen een vorig savegame gepakt, en ik ging toen ook weer naar dat hek ging en bleef toen ook even bleef wachten maar er was verder niemand behalve die dode BD van voorheen te bekennen. Maargoed, ik heb nog wel een groot stuk tegaan dus die BD en die LS zal ik nog wel tegenkomen.

Ik zit nu in het Nepune's Bounty level waar ik met die fotocamera die 3 Spider Splicers heb gefotografeerd, wanneer kom ik eens zo'n Power to the People machine tegen?

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel little sisters zijn er in level 1.klop het dat het er 2 zijn .1 zonder big daddy en 1 met big daddy.omdat als ik op start duw da teken van little sister veranderd niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina