De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ohw komop zeg, wat kan de trainer eraan doen dat de spelers totaal geen motivatie hebben?

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Einde bestuur??? Laat me niet lachen. Met van Geel hebben we eindelijk iemand die eens geld verdiend met transfers. Of zijn we al die topspelers die voor een prikkie zijn weggegaan vergeten??

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0

Inderdaad:'-(

4. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Sad, wat ben je dan voor supporter? |:-

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat Slavia veel beter met haar kansen omgaat dan Ajax zegt genoeg.
    Dit heeft niks met pech te maken, Ajax heeft alleen zichzelf te verwijten.
    Als het door een fout van de scheids komt oke, maar ze hadden zoveel kansen en als je dan over 2 wedstrijden het zo slecht doet wordt je gewoon verdiend uitgeschakeld.

En natuurlijk wordt de trainer erop aangekeken. Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven, de trainer is de eindverantwoordelijke en als resultaten tegenvallen dan heb je gewoon een probleem. Ik denk trouwens niet dat HTC gelijk ontslagen zal worden hoor, hij heeft het in de competitie vorig seizoen goed gedaan en hij heeft dit seizoen ook een goede start gemaakt.

Maar ik snap de frustraties van mensen t.o.v hem, 2x op een rij uitgeschakeld worden door een ploeg die je theoretisch gezien moet kunnen hebben.

En het aankoopbeleid dat ie voert zal ook niet in ze voordeel werken..
    Suarez is de enige aankoop van Ajax waarbij ik denk dat hij ook echt toegevoegde waarde heeft. Delorge en Colin zijn totaal Ajax onwaardig.
    Rommedahl is een speler voor de subtop, Kennedy is een twijfel geval, ik heb hem nog niet echt zien uitblinken. En Suarez is gewoon een topspeler.

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik snap niet dat jullie denken dat de spelers geen motivatie hebben. Ik heb wel degelijk inzet gezien. Zelfs van zo'n jongen als Colin. Alleen die is gewoon te slecht vioor dit niveau. Net als een delorge en Urby toch eigenlijk ook. Die valt ook steeds door de mand.

Trouwens die spits van Slavia was best goed. Hoe oud is die gast eigenlijk??

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Precies, gewoon 2 maandjes eens wat minder salaris en je zult zien hoe goed ze opeens spelen :+

8. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    31, scoort in de reguliere competitie geeneens zo erg veel. Inzet was er overigens wel vanuit hem zeg.

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ontken ook niet dat Ajax onverdiend heeft verloren. Tuurlijk hebben we het aan onszelf te verwijten. Maar je hebt altijd wel een beetje geluk nodig. Ik bedoel die eerste kans van Suarez in de thuiswedstrijd. 99 van de 100 keer vliegt zo bal gewoon tegen de netten, maar het was net die ene keer waar de kans om zeep wordt geholpen.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ajax had geen overmacht het was vooral counter tegen counter en balbezit voetbal. de tsjechen waren in de duels oppermachtig maar kwam maar weinig tot kansen ajax speelde de lange bal en hoopte op Huntelaar en dat liep vrij aardig.. suarez had het 1 op 1 op slot moeten gooien, die kopballen waren goed geplaatst maar die keeper was zoo damn goed:|

11. Interpol

Interpol Guest

Fenerbahçe heerlijk gewonnen van Anderlecht. Kezman in de 3e minuut al opgevolgd door Alex :). En die supporters van Anderlecht :lol:, ze waren met 20.000 man en je hoorde de 2000 turkse supporters nog harder zingen, de belgen gingen heeelemaal door het lint :lol:.

Turkije strijdt mooi met 2 clubs in de CL nu, waarschijnlijk zal Fener iets verder komen maar mooi voor het turks voetbal.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar zo is het leven :)

Ben nu wel benieuwd hoe Ajax het tegen Groningen gaat doen je heb kans dat het moraal erg laag is waardoor ze misschien verliezen. Of juist andersom en is er enorm motivatie om de fans te bewijzen dat ze het wel kunnen.

Maarja er is altijd nog Uefa cup, al is het geld dat je op dat toernooi krijgt 10x minder.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het interesseert me geen enkele zak dat we nu miljoenen zijn misgelopen. Dat is alleen jammer voor de penningmeester. Hopen dat we Bayern niet treffen en stiekem hopen op een stuntje om de UEFA Cup te winnen.

Die commentator ook: Miljoenen dit, milljoenen dat. Al kregen wie geen enkele cent, ik zie Ajax liever gewoon tegen Europese topclubs spelen dan bijvoorbeeld IK Start ofzo.

14. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    De miljoenen zijn inderdaad geen probleem. Vooral nu Ajax geluk heeft gehad op de transfermarkt. Alles lijkt tegenwoordig om geld te draaien. Het gaat toch godverdomme om de eer.

15. Interpol

Interpol Guest

Is de commentator een bekende? Het was echt een mongool.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De meeste commentatoren bakken er geen ruk van. Snoeks(?) vind het altijd heel interessant om een hele wedstrijd vol te lullen over allemaal van die kleine persoonlijke dingen van de voetballers. En ik weet niet wie deze bal was maar dat sloeg echt nergens meer op.

17. Interpol

Interpol Guest

Doe mij Mark Lawrenson en John Motson maar +)

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Evert te napel ofzoiets :D wel bekend is ie.

Natuurlijk maken die miljoenen voor ons niet uit en is de CL veel leuker en spannender om naar te kijken. Ik moet het het hele seizoen zonder europese wedstrijden doen :'-( wees blij dat je nog UEFA cup mag :):

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Pff, als Ajax al niet eens weet te winnen over twee wedstrijden van Slavia Praag.
    Wat moeten ze dan in hemelsnaam in de Champions League...

Stom!

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zware kutavond qua Ajax en Inter. Geen woorden meer aan vuil maken watmij betreft. Behalve COLIN ER UIT!!!!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina