De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Binnekort nieuwe telefoon halen! Misschien deze week al, hangt af van de keuze die ik maak.

Ik zit te denken aan de volgende 2 toestellen:

Samsung G600
    Belangrijkste specs:
    5 Megapixel Camera
    Dun
    Uitbreidbaar geheugen

Nadelen:
    Ik vind hem wat minder mooi qua design dan de Nokia hieronder.

Nokia N81 8GB
    Belangrijkste specs:
    8GB intern geheugen
    N-Gage spelletjes spelen (Niet dat ik zoiets ooit zou doen)

Nadelen:
    Hij is vrij "dik", 6mm dikker dan de Samsung
    2 Megapixel camera
    Hij is nog niet uit

Al met al ga ik denk toch maar voor de Samsung. Met een geheugenkaartje van 4GB kom ik denk al een aardig eind op weg.

2. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    De G600 is ook nog niet uit he. Ik zit namelijk ook met smart te wachten :)

EDIT: My bad, wel dus :) morgen ff Goes checken waar de beste aanbieding is.

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Orange. 20 euro per maand, gratis 1gig kaartje! :D Ik word gebeld als ze hem binnen hebben.

4. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb hem vandaag ook gehaald. Echt mooi dingetje. Heb hem bij ritel gehaald, simlockvrij toestel en 19 euries in de maand. Heb dan wel een 22,50 abbonement van Vodafone. Ben er blij mee :)

5. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik vind mijn D840 Samsung nog steeds de meest mooie. hiervoor had ik de meest apparte de P300 Samsung. maar die ging kapot

6. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga een nieuwe mobiel kopen en ik ben er zo goed als uit welke. De sony ericson v630i

Nu zie ik sowiezo al dat hij moeilijk te verkrijgen is en als ze hem al hebben is het in combinatie met vodafone. Nou ben ik niet zo op de hoogte van sim-kaarten. Ik was van plan om via www.gsmweb.nl een telfort abbonementje te nemen. Nu is de vraag of ik die simkaart dan gewoon ipv de vodafone simkaart kan plaatsen. Kan dit?

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is trouwens wel een oud model en er zijn zat andere modellen te krijgen voor een leuke prijs, maar goed het is jouw keuze. De meeste providers hebben een SIM-lock en/of operator-lock in de toestellen zitten waardoor je niet zomaar een andere SIM-kaart kan plaatsen. Na een jaar kan je een aanvraag doen om de SIM-lock kostenloos te verwijderen. Wil je het binnen het jaar dan moet je via de operator veel geld neertellen, dus dan zou je het ergens anders moeten doen (bijv. de zwarte markt) en dan betaal je meestal €10,00. Als je dit doet ben je wel je garantie kwijt.

P.S. Telfort is een van de weinige waar de toestellen bijna altijd SIM-lockvrij zijn.

8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Het is inderdaad wel een oud model maar ik vind de vormgeving van deze veel mooier als zijn opvolgers. Hebben jullie nog tips voor de prijsklasse 100 - 200 euro?

9. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen...

Ik had een vraag,

Ik ga waarschijnlijk de samsung u600 kopen alleen wou ik even zeker weten of dit geen ladyphone is... en dit leek mij het beste topic om di te vragen

Misschien is het een domme vraag maar ik wil het toch even zeker weten :)

Groeten Megatoom

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik wil hem ook kopen
    is geen ladyphone volgens mij.

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    De U600 is geen lady phone, de meeste toestellen zijn gewoon unisex-toestellen en als het echt een lady phone is wordt dat meestal wel duidelijk vermeld of het toestel moet toevallig al knalroze zijn! ;)

@ tha messenger:
    Zoek je alleen losse toestellen of mag het ook een pre-paidpakket zijn en zijn er nog merken die je voorkeur hebben zoals Sony Ericsson?

12. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker geen lady phone hoor, veel vrienden van me hebben het ook.. ;)

Edit: Ik raad hem alleen niet aan, stom ding vind ik het.. Als hij één keer valt wiebelt het beeldschermpje meteen, en ik ben zoiezo niet zo'n fan van touch knoppen..

Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Samsung toestellen zijn nou eenmaal niet robust, da's het nadeel. Ze gaan ook snel kapot. Iedereen die ik ken met een Samsung hebben ze al een keer ter reparatie moeten aanbieden. Laatst ook nog iemand die na 2 weken z'n gloednieuwe D900i moest opsturen. Ik heb al veel toestellen versleten van bijna alle merken en Sony Ericsson heeft me nog nooit terleurgesteld. Ik zal niet snel meer een ander kiezen, geweldige toestellen!

14. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de reacties :)

Heb hiervoor 2 sony ericssons gehad en wil een keer samsung uittesten...Ik wil een keer een slider phone want die had ik nog nooit gehad en dus leek dit me wel een goede telefoon....

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij soms met mij gesproken?:+ Ik ga namelijk nu ook na twee weken terug met m'n d900i, domme slider zit los.

d900i is echt een top apparaat, alleen er zijn veel gevallen waarin je nieuwe telefoon een slecht bevestigde slider heeft, maar die kan je dan meteen weer gratis laten fixen.

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, nee. Hij heeft weer geen last van de slider, maar dat ding van hem valt steeds weg/uit. Dat schijnt ook een fout in het toestel te zijn. |:-

17. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil het wel bij samsung, ericson of nokia houden. Ik denk dat ik er nu echt uit ben. Aangezien ik graag een 3,1 megapixel of hoger cameraatje erop wil hebben is het volgens mij kiezen tussen de samsung d900 of de SE K800i. Ik kijk morgen even in de winkel welke ik mooier wil. Zijn er toestellen die ik nu over het hoofd zie?

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zijn zoveel toestellen, maar zowel de Samsung D900 als de Sony Ericsson K800i is een goede keus alleen zou ik dan zelf eerder kiezen voor een Sony Ericsson. Er is inmiddels ook al een opvolger voor de K800i, namelijk de K810i en als je voor D900 zou gaan moet je even proberen de D900i te krijgen aangezien deze een aantal verbeteringen heeft zoals een beter display welke kleurijker en scherper is. Bovendien is de D900i sneller dan de D900 en dan heb ik het over softwarematig sneller (menu, navigeren etc.). Suc6 met je keuze! ;)

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De d900i is een beetje een rare update van de d900, hij is niet sneller oid., je hebt alleen als extra een FM radio, maar daarvoor moet je wel de headset er in hebben zitten. FM radio werkt dan wel perfect :) Ook ziet hij er veel beter uit, omdat de buitenkant chrome is ipv zwart.

Wat alleen idioot is, is dat er een hele productielaag is waarin de slechte sliders zitten. Ook is de document viewer (voor word/excel etc. bestanden) er uit gehaald|:-

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    De D900i is zeker wel sneller en ik heb zelf getest. Sowieso is het menu en de navigatie sneller en zijn laadtijden etc. verbeterd. Ook valt het nieuwe display erg op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina