Yep,
Ik heb Bioshock een paar dagen voor de release, en ben ook nog niet ver. Ook ik heb het geluk dat ik geen 6 uur per dag kan zitten spelen, tevens zou ik dat ook niet willen. Het gebruiken van spoilers lijkt me geen grote moeite, en toch al helemaal niet voor mensen die de tijd hebben om een spel een paar dagen na de release al 3 x uit te spelen?
Ontopic dan maar weer:
Zoals gezegd, ik speel niet veel maar ik vind het echt genieten dit spel. Een van de betere shooters van de afgelopen tijd. Zo heb ik ook genoten van The Darkness en nu is Bioshock aan de beurt. En dat voor iemand die vroeger een shooter niet zou willen spelen haha.... Toch vind ik Bioshock niet zo mooi, op grafisch gebied dan. Het ziet er goed uit hoor, maar het is niet schokkend verder ofzo. Gewoon mooi, en dat vind ik prima.
@Ashavan;
Goed zo man.... Waarom zou je rekening moeten houden met anderen? Mij persoonlijk boeit het niet om spoilers te zien staan, maar ik kan me wel indenken dat het voor anderen vervelend is. Noem jij dit een principekwestie?. Wat nou principe? Gewoon rekening houden met een ander heet dat.
Laatst bewerkt: 30 aug 2007