1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het kan ook gemakkelijker: 1tje hypnotiseren en dan los laten gaan op een ander ;)

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Haastig gespoed is zelden goed.

3. Ashavan

Ashavan Guest

Ik speel op me gemak elke avond een paar uurtjes en heb al 1 einde gezien en halverwege de 2e. Heeft weinig met haasten te maken. Ben het wel eens dat spoilers binnen kort wel achterwege gelaten kunnen worden. Vond dat al sinds dag 1.

4. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Ja spoilers kunnen wel. behalve het eind filmpje. dat is toch wel iets wat bewaard moet blijven toch?

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vind spoilers sowieso niet kunnen.

het is een kleine moeite om er een spoiler venster van te maken.

Het is niet leuk om te lezen van...

ik ben nu voorbij dat stukje waar die doodgaat...of, ik ben voorbij dat stukje waar je in het ziekenhuis beland door toedoen van....etc etc

das niet leuk als je daar nog niet bent, en pas als je het gelezen hebt besef je dat het een spoiler was

6. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0

ik vind dat spoilers allen nog gebruikt moeten worden als er echt iets gezegd word wat niet direct voor de hand ligt.....zoals waar bepaalde dingen zijn te vinden of plot wendingen die je niet verwacht als je de game voor het eerst speelt.....

hou er een klein beetje rekening mee dat niet iedereen hem op de release heeft kunnen halen......ik heb hem zelf ook pas sinds gisteren.....

7. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    damn heb dit spel sinds vanochtend.....
    En het is echt een geweldig spel!
    het zit zo goed in elkaar. elke beslissing heeft zn voor-en nadelen.
    en die big daddies.... 1 woord: WOW!
    Er zit zoveel in dit spel, echt niet normaal.
    ik kijk echt mijn ogen uit van de details en de mooie grapics!

Echt blijdat ik dit spel gekocht heb!

SUPER GAME!

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    :thumbs:

9. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, kleine moeite dus waarom ook niet

10. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    En alle mensen die de game niet op de releasedatum halen, non-stop doorraggen naar de 1000gs en hem dan weer inleveren om bij de volgende game precies hetzelfde te doen hebben dan maar pech?

:{

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    /Mod @Ashavan, even de frustratie kwijt? Doe even normaal. Spoilen van games voor andere mensen doet je gewoon niet, klaar. Doet je het wel, dan hangen er consequenties aan. Offtopic berichten zijn verwijderd. Back ontopic.

12. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8

Inderdaad,ik vind het nogal een egocentrisch standpunt.Zo van 'had je hem maar gelijk moeten kopen en platspelen'. Ikzelf heb de game al een week maar kom er hoogstens een uurtje aan toe op een doordeweekse dag. Ik ben dus nog helemaal niet ver .
    Sowieso snap ik niet waarom men de game altijd meteen op de releasedag moet hebben en waarom een game dan 2 maanden later niet leuk meer is :confused:
    Ikzelf speel met plezier oude spellen zoals b.v kameo, waar ik nog aan moet beginnen.

En is een spoiler plaatsen dan veel moeite ?

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het blijven gebruiken van spoilers ook erg waarderen. Heb BioShock ook vanaf de releasedatum maar zover ben ik nog niet omdat ik nog iets anders uit te spelen had, plus mijn leven bestaat (gelukkig) nog uit meer dan alleen gaming. Vind het daarom ook onzin om te stellen dat van de gemiddelde XBW member verwacht zou moeten worden dat zij een game binnen twee weken uitgespeeld hebben. Tuurlijk zijn er uitzonderingen maar ik geloof dat het merendeel, net als ik, op z'n gemakkie speelt. En als de rushers en/of Achievement hoertjes het nou niet verpesten voor de rest, is iedereen blij toch ? :)

14. Ashavan

Ashavan Guest

Frustratie? Hardly. :):

Wordt niet goed dat er automatisch wordt aangenomen dat iedereen die de game in een week uit heeft alleen maar zitten rushen. Al heb je maar 2 uurtjes per dag en speel je op een gemak en verken je alles dan kun je hem alsnog in een weekje uit hebben. Ik ben niet iemand die rushed noch achter de achievements aan zit. Een manier van spelen die me juist aan staat dat anderen ook weinig waarde hechten aan achievements e.d. Het spel is nu eenmaal kort te noemen voor RPG standaarden, maar voor FPS standaard weer lang.

Als er geen spoilers mogen komen te staan voer dat dan ook meteen even door in de andere topics. Ik koop ook vaak een game later en loop tegen spoilers aan van anderen. Boehoe wat erg, dan had het GOW topic gesloten kunnen worden om maar iets te noemen. Maar wees dan wel consequent. Want nu is er geen enkele geloofwaardigheid waar ik rekening mee ga houden.

Daarnaast ga ik gewoon verder zoals ik sinds het vorige deel deed qua posten, inclusief vragen beantwoorden. Zelden tot nooit met spoilers. Als die manier van posten niet aan stoot ban je me maar per direct _0/ princiepes boven alles en dat zet ik voor niets of niemand op zij.

een vlug geschreven Review van mijn hand Meer dan een 8.5 geef ik het spel niet.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2007
  15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Yep,

Ik heb Bioshock een paar dagen voor de release, en ben ook nog niet ver. Ook ik heb het geluk dat ik geen 6 uur per dag kan zitten spelen, tevens zou ik dat ook niet willen. Het gebruiken van spoilers lijkt me geen grote moeite, en toch al helemaal niet voor mensen die de tijd hebben om een spel een paar dagen na de release al 3 x uit te spelen?

Ontopic dan maar weer:

Zoals gezegd, ik speel niet veel maar ik vind het echt genieten dit spel. Een van de betere shooters van de afgelopen tijd. Zo heb ik ook genoten van The Darkness en nu is Bioshock aan de beurt. En dat voor iemand die vroeger een shooter niet zou willen spelen haha.... Toch vind ik Bioshock niet zo mooi, op grafisch gebied dan. Het ziet er goed uit hoor, maar het is niet schokkend verder ofzo. Gewoon mooi, en dat vind ik prima.

@Ashavan;

Goed zo man.... Waarom zou je rekening moeten houden met anderen? Mij persoonlijk boeit het niet om spoilers te zien staan, maar ik kan me wel indenken dat het voor anderen vervelend is. Noem jij dit een principekwestie?. Wat nou principe? Gewoon rekening houden met een ander heet dat.

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, tevens lijkt het me voor iemand die hier regelmatig post een zeer kleine moeite om even "
    ....[/ spoiler]" te typen aan het begin en einde van een antwoord/vraagstelling.

17. Ashavan

Ashavan Guest

Het is ene princiepe kwestie omdat ik me anders moet gedragen dan dat mijn persoonlijkheid is en ik verloochen mijzelf nie ongeacht de gevolgen

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Drama queen...Kijk niet zoveel Oprah man.. Aansteller :)

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon zegt dat je egoïstisch bent en niet van plan bent rekening te houden met anderen snappen we het ook hoor, al die moeilijke praat over 'principes' :emo:

20. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nagaan, ik heb zelfs nog geen tijd gehad om het spel te kopen. :D
    (aangezien ik nog 60 euro aan cadeaubonnen heb liggen)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina