De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Boeie, net alsof die Gamper trofee zoveel voorstelt... Maar het is wel grappig.:D

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was idd Evert "weet alles beter" ten Napel :p

enige wat ik nog wel kan waarderen aan Evert ten napel is dat hij echt ook zn eigen mening geeft tijdens wedstrijden, of je het er nou mee eens bent of niet. Snoeks vind ik master, met z'n semi-grappige opmerkingen tussendoor =)

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Jonge jonge wat een slechte match van ajax.....echt ongelooflijk. Weer een verpeste avond door mijn vader om alleen maar PSV te roepen. Ik hoop echt dat PSV bij clubs als barca, chelsea, milan, lyon, madrid, man utd komen want dan piepen ze echt meteen anders. Vorig jaar was het de blunder (in de 2de match) van vermaelen, nu is het in de 2de match van colin. Joh als ik martin was zou ik hem nu nog een boete geven van 10 000 euro, wat zeg ik: 100 000 euro :confused:. Weet ie meteen dat hij het niet meer hoeft te doen. En emanuelson moest het feestje ook compleet maken, want de fout was bij hem bij het eerste doelpunt ow ow ow :confused:. Colin die zat echt te dromen man, wilt hij rivaldo zijn en dan proberen vanaf zover een omhaal in de kruising te doen :confused::confused::confused:. Ajax DRAMA DRAMA DRAMA DRAMA DRAMA :confused::confused::confused:. Hopenlijk krijgen we OOOOIIIIIIITTTTT eens Johan Cruijff. Hebben we tenminste een stukken betere trainer :). En ten cate zo van: jaaa was een overtreding op colin. Man ga toch weg hij wilde een omhool doen in de kruising volgens mij :confused:.

BEDANKT AJAX!!!!!!!!!!!!

PS: A.U.B. geen evert ten apel MEEERRR!!!!!!!!!!!!! Alleen maar zeiken over: ''ja maar slavia staat voor glorie'' en ''nou net die avond hebben dat je anders van 9/10 matches wint'' en '' misschien die ene wonder dat er dan toch nog 2 worden gescoord maar dat gebeurd niet meer (als hij het weet dat ze niet scoren waarom dan over wonderen spreken als hij daar in geloofd :confused::confused::confused::confused:)

Dank u

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    totaal mee eens:)
    en toen ajax thuis verloor van slavia wonnen we 3dagen erna met 8-1 dus ik denk niet dat ze bezwijken tegen groningen

omhaal in de kruising vanaf de middenlijn? Janter opmerking, ik stopte meteen met lezen:b:

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme zeg, verneuken ze het weer...

6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie hier heel veel mensen zegen van ja, die miljoenen maken helemaal niks uit voor ons, we hebben toch wel veel van transfer gekregen. Dit vind ik echt vreemde uitspraken hoor. Besef je bijvoorbeeld dat je nu al de helft van de transfer van sneijder kan wegschrijven door het mislopen van CL. Dat is toch slecht. Dan heb je in 1x helemaal niet zoveel inkomst van transfer. Een club als ajax kan echt wel elk miljoen gebruiken. Of ze nu veel uit transfer halen of niet.

De wedstrijd, ik moet zelf bekennen dat ik alleen maar 1e 15 minuten en laatste 15 minuten heb gezien dus veel kan ik er niet over zeggen. Maar zag wel dat ajax met name dom speelde, niet met verstand. Veels te onrustig. En ja, meeste van jullie vonden voor het seizoen rommeahl colin delorge urzaiz aardige aankopen, maar dat zijn ze niet. En emmanuelson heeft voor de zoveelste x maar weer eens bewezen het niveau gewoon neit aan te kunnen, was zelfs duidelijk in kleine samenvatting. Maar ik weet niet wat ik eigenlijk zit te verkondigen want ik vind dit prachtig. Alleen maar beter voor mijn club. En voor het NL voetbal maakt het echt amper verschil. Of je nu wint in CL of Uefa cup. Voor PSV des te meer geld.

EDIT: IK lees net op voetbalprimeur. Barcalona haalt uit naar internazionale. Een of ander cup ofzo in barca wordt, 5-0 voor barca. Dat is echt heel pijnlijk voor inter.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goed bezig. Gefeliciteerd met je OW.

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar het sportieve aspect japies, het is ze verdorie weer niet gelukt.
    Ik hoopte eindelijk dat Nederland het weer eens goed zou doen met internationale clubs met 2 clubs in de CL en 2 in de uefa cup of iets in die richting.
    Waarom? Zodat we aan het einde van het seizoen dan weer misschien rechten krijgen om de eerste 2 clubs naar de CL te sturen en de rest t/m 5 naar de UC ofzo. Zodat we ook van die vervelende play offs af zijn. Ik vind het overigens beschamend dat Ajax tot op 2 keer verliest van een club die net zo'n lage begroting heeft als VVV...

9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    :lol:\o/_0/

Ajax speelde op een gegeven moment met Colin (Engelse tweede divisie), Delorge (gedegradeerd met ADO), Urzaiz (gedegradeerd met Bilbao), Rommedahl (gedegradeerd met Charlton) en Vertonghen (gedegradeerd met RKC). Dat zijn toch allemaal net-niet spelers vind ik.
    Ten Cate kun je best laten zitten, wie moet hem opvolgen? Co zit in Qatar en zal na dit jaar Ten Cate komen vervangen is mijn voorspelling.

Was een mooie avond! *)

Oh ja, triest dat op sommige supporters fora mensen alweer beginnen over het weggooien van de seizoenskaarten. Wat ben je dan voor een supporter?

10. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie ajax graag verliezen, maar gistr vond ik het wel jammer dat ze niet doorgingen. Ik dacht eerst nog dat het om 1 doelpunt verschil ging hangen, weer dat ene doelpunt, maar ...juist.

Verder wel mooie voetbal avond!!!! parma vs Juve : 1 - 3
    en niet te vergeten inter ;)

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gelukkig weten we ook allemaal welke club dit seizoen helemaal geen Europees voetbal speelt_0/

En over dat weggooien van seizoenskaarten. Dit is allemaal ongecontroleerde woede. Wedden dat die gassies zondag gewoon weer op hun stoel zitten tegen Groningen?

Over Urzaiz. Bilbao is vorig seizoen niet gedegradeerd, dat was een andere Baskische club, Sociedad. Neemt niet weg dat ik nog geen minuut onder de indruk geraakt van die Bask.

Delorge, Rommedahl en Colin. Tja de transfers van Delorge en Colin heb ik nooit gesnapt. Ik sprak gister na de wedstrijd een supporter van FC Twente, zelf die ziet spelers als Colin en Delorge niet zitten. En Rommedahl. Tja, hij is een goede speler vind ik. Maar het was afwachten hoe het moet. Hij is razendsnel, maar daar heb je weinig aan in de kleine ruimtes zoals gisteren, en je moet hem ook niet op links zetten. Dan heb je helemaal niks aan die gast.

12. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wij spelen niet Europees nee, maar wat heeft dat ermee te maken? We missen een jaartje Europees voetba. Jammer, maar niet meer dan dat. En verder, de UEFA Cup is toch maar een losertoernooitje? Dat begrijp ik uit de reacties van jullie supporters...

Die Urzaiz had volgens mij nog steeds last van zijn darmoperatie. Sprinten kan-ie niet, echt los van de grond komt-ie ook niet en om nou te zeggen dat-ie zoveels duels won... mwah.
    Colin en Delorge zijn B-spelers. Niet eens goed genoeg voor de breedte.
    Rommedahl is voorlopig ook nog net-niet. Nog steeds het blinde renpaard van vroeger, heeft soms leuke momenten, maar is niet iemand waarop je kunt bouwen.
    Nee, qua inkopen heeft Ajax het niet bijzonder gedaan, behale Suárez, dat wordt een grote.

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Liever iets dan helemaal niets:)

14. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens over rommedahl waren we het toch al in zijn psv periode eens dat hij leuk kan rennen maar daar houd het echt op bij die jongen. Je hoeft niet met excuses te komen want hij is gewoon geen goede aankoop. Dus hem verdedigen hoeft echt niet. Haha, hem verdedigen, hoeft inderdaad niet, hij verprutst het toch wel.

15. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ongetwijfeld, maar wij kunnen ons focussen op de competitie. Met dit elftal gaan we meedoen om het kampioenschap, helemaal omdat we tussendoor geen uitstapjes hebben. AZ, Ajax en PSV zullen hoogstwaarschijnlijk allemaal minimaal 6 keer spelen, waarvan 3 keer uit. Kan je gaan opbreken, zeker als het meer wordt..

Begrijp me goed: ik had graag Europees voetbal gehad, maar een keer zonder kan misschien ook maar zo goed uitpakken. De toekomst zla het uitwijzen

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond Rommedahl bij de lampies altijd een zeer respectabele speler in combinatie met Kezman. Niet gek dus als je hoopt dat hij hetzelfde presteert met een andere killer als Huntelaar.

17. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol::D

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Bilbao mag van mij ook weg uit de primera.

19. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niemand geintresserd in standen in het damesvoetbal 8)

20. berenscheet

berenscheet Guest

die is nog van vorig jaar man;)..wel grappig:9.

bijna vergeten..zal is ff gaan kijken:9.
    EDIT: waar?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina