De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vind het echt niet 1 van de zwaarste poules. Ze moeten met gemak 2e worden. Inter uit en Fener uit zal wel lastig worden. Maar thuis moeten ze CSKA en Fener kunnen pakken. Inter gelijkspelletje en je bent er al bijna.

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet CSKA en Fener echt niet onderschatten hoor, maar theoretisch gezien zou PSV ze moeten kunnen pakken maar het verschil is niet groot.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Verdomme, geen Barça samen met PSV in de poul. :mad: Achja, je kunt niet alles hebben. Ben overigens redelijk tevreden met onze poul. Lyon presteerd steeds minder, en Stuttgart en de Rangers moeten eigenlijk helemaal geen problemen opleveren. Alhoewel je het met die Duitsers nooit weet...

4. berenscheet

berenscheet Guest

PSV heeft gunstige poule..Inter uit is wel moeilijk maar moet een gelijkspel uit te halen zijn. Lees net dat Koevermans naar PSV toe gaat en Kone vertrekt voor 5 seizoen..eindelijk, vond hem echt geen spits of meerwaarde van het elftal.

5. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Inter verlies je uit en thuis met 1-0. Dat is vrij standaard. De rest moet je gewoon winnen en dan ben je door.

6. berenscheet

berenscheet Guest

hoezo standaard? psv heeft het best in zich om van een topploeg te kunnen winnen. dat deden ze tegen Milan, Arsenal en Inter kan er ook wel makkelijk bij. zie PSV best wel thuis winnen met 1-0 ofzo. het is dan niet dat ze de overmacht hebben maar als ze gewoon goed verdedigend spelen kan er best een afstandschotje invliegen.

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Als anderlecht de wedstrijd die ze minstens met 2 - 0 moeten winnen begint met 5 verdedigers en slechts één aanvaller en al na vier minuten tegen een
    0 - 1 aankijken verdienen ze écht niet beter dan uitgeschakeld te worden....
    En onderschat fenerbahce niet,PSV zal er meer dan genoeg last mee krijgen.
    Méér dan hen lief is zelfs....

8. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    meestal verliezen nederlandse ploegen met 1-0 van italiaanse ploegen. er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar vaak scoren zij geniepig vlak voor tijd.

9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Feyenoord wilde Koevermans niet betalen. En terecht. €6,9 mio ophoesten voor een 28-jarige speler met een restwaarde van 0,0 terwijl je nog een schuld van 17 mio open hebt staan is een domme zet. Bovendien gaan Koevermans en Makaay niet samen in een 4-3-3 systeem.
    Nee, dan liever El Hamdaoui.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Helemaal gelijk. Al is PSV meestal toch een uitzondering op de regel. Maar een 1-0 is het meest logische. Maar dit moet te doen zijn voor PSV.

Vroeger was de hele Europacup I een knockoutsyteem. Sinds het een poulesysteem is geworden (ik dacht vanaf 199:cool: zijn er ook niet zulke ploegen uit zulke landen er meer ingekomen. Behalve een x een kampioen van Finland ofzo.

Terug naar een compleet knockoutsysteem hoeft voor mij niet. Maar echte voetbaldwergen als Malta, Andorra of Luxemburg ofzo spelen gewoon nog in een voorronde voor de allerslechtste voetballanden.

11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou persoonlijk het meeste wakker liggen van Rangers uit. Dat is altijd moeilijk, en Rangers was zeker één van de sterkste ploegen uit pot 4.

As for Real Madrid. Werder Bremen en Lazio zijn zwaar uit vorm, en Olympiakos moet ook te doen zijn. Niet de moeilijkste poule.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nog niet met het nieuwe PSV. Het PSV van vorig jaar was echt een CL-team, met Cocu en Alex hadden ze veel controle. Ik ben bang dat het nu een beetje een Ajax-team is geworden omdat Koeman pas dit jaar het echt zíjn team maakt. Het PSV van vorig jaar was door Hiddink gemaakt. Nu wordt het dus wat meer attractief voetbal en dat brengt je niet ver in de CL. Maar we zullen zien, ik zal voor PSV duimen ook al ben ik voor Ajax. In Europees verband ben ik voor elk Nederlands team :)

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aaah wat lief.

14. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Loting UEFA Cup:
    Groningen-Fiorentina
    Pacos de Ferreira - AZ
    Dinamo Zagbreb - Ajax
    Heerenveen - Helsingborf IF
    Update:
    Getafe - Twente

Twente moet nog.
    Lastige loting voor met name Ajax en Groningen. Dinamo Zagreb is absoluut een lastig clubje!
    Update:
    En ook Twente krijgt het dus erg lastig...

Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Helsingborg voor Heerenveen. Leuk, daar speelt Larsson volgens mij.

En Dinamo Zagreb. Die schat ik hoger in dan Slavia Praag, dat gaat nog moeilijk worden.

16. Interpol

Interpol Guest

Doei Ajax, van Dinamo Zagreb win je niet zomaar. Vooral als je Rommedahl Delorge en Colin gaat opstellen

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hopelijk een ploeg die wel wilt voetballen.....

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Az moet zonder problemen door gaan maar bij alle andere duels denk ik niet dat er op voorhand een echte favoriet is. Dat worden dus nog spannende wedstrijden imo

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En terecht. Dit slaat nergens op.

Ken de ploeg niet van Dinamo Zagreb, dus weet de kansen van Ajax dan ook niet. AZ lijkt makkelijk geloot te hebben, Groningen erg zwaar. We zullen zien hoe het loopt.

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    :)

Maakt zondag zijn debuut

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina