Dan hoor je nog altijd stats te hebben hoor, maar goed. Ik vind het altijd wel mee vallen met de wapens. Als je lockout speelt heb je idd te maken met het zwaard. Op die map is het eigenlijk het enige, wapen based gebeuren, waar ik me aan erger. Op bijvoorbeeld ivory tower heb je ook een zwaard maar ook een rocket dus jah . Ik heb elk potje wel een ander wapen, de ene keer een sniper, BR of van mij part een dual wield SMG/plasma rifle. Maakt me allemaal niet vaak uit, als het een grotere map is ga ik voor de verre afstandswapens (br/sniper) en bij kleine maps voor de close range wapens (shotgun, dual wields). Ik vind het juist leuk als je steeds moet nadenken over je wapens, voegt weer wat toe aan de gameplay. De 1 vind het een nadeel maar ik vind het wel een voordeel. Je moet alles even doorhebben en dan weet je precies met welke wapens je moet spelen op welke map. Maar als halo je ding niet is kan dat zo zijn, je mist alleen wel een hoop
Ik had trouwens eerst ook hetzelfde standpunt over de wapens als jij maar na een tijdje veel spelen en het spel doorkrijgen merk je toch goed alle zwakheden van alle wapens.
Laatst bewerkt: 31 aug 2007