1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat je aan de hand van iemand anders mening je eigen overweegt en daarna bijsteld, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt in een discussie waar ik aan meegedaan heb op dit forum (ookal hadden er mensen ongelijk).. :thumbs:

Nu je het zegt, Deadric staat me ook nog wel vaag bij ja, volgens mij werd er toen voornamelijk CTF BG gespeeld :)

'Het niet lukken van iets en daarna afhaken' heeft denk ik meer met je mentale instelling te maken dan met hoe je een spel speelt. Er zijn nou eenmaal mensen met een hoog irritatie en een ik-geef-snel-op mentaliteit.. Voor die mensen zou het idd misschien helpen als ze het gamen meer zoals volgens jouw verhaaltje zouden zien. Zelf heb ik nog een tijd Halo 2 gespeeld, overigens ook niet zonder enig plezier. Op den duur had ik gewoon genoeg van het spel en ben ik mede door het ontdekken van de NTSC versie van Halo 1 (nog beter:eek:) weer af en toe Halo 1 gaan spelen omdat ik daar gewoon meer plezier aan beleef. En ja tuurlijk is Halo 2 een betere online game door de live-functie maar dat maakt mij niks uit, vind het juist een uitdaging om off-host te winnen bij Halo 1.

Nee ik was idd niet slecht in Halo 2, ik heb er echter nooit genoeg tijd in gestopt om 'goed' te worden...

Dit kwam niet zo op mij over, vandaar mijn reactie ;)

2. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 zijn eerste preview 10??

Klik

er is ook iets dat begint met een s en eindigt op can op de 2e pagina in het topic...O-)

Kon geen site vinden van het magazine zelf...

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zelfs als je Halo 2 crap vind (zoals ik) moet je Halo 3 gewoon hebben. Je kunt er niet omheen. En als je dadelijk als je vrienden online ziet in H3 wil je toch met ze spelen...

10 is altijd BS. PU cijfers geven aan games is niet mogelijk. Een game kan heel goed zin maar 10 betend gewoon dat het niet beter kan en dat is dus echt nooit!

Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  4. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Helaas vinden al mijn vrienden met een 360 Halo een schijtspel. :eek:

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe dan hoef je hem daarv oor niet te halen. De meeste mensen uit mijn friendlist stammen ook nog van de release van H2 ;)

6. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het volledig met je eens, wel opvallend dat ontzettend veel games de laatste tijd 10en krijgen, de o-zo-kritische journalist ziet het dus wel zitten met deze generatie :9

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja tegenwoordig krijgen de reviewers wel wat 'steekpeningen'. Je kunt beter online reviews lezen of fora zoals deze bezoeken als je een objectieve mening wilt hebben.

Weet nog vroeger in de PU dat iedere goede game een 10 kreeg en dat ze toen ineens ook games punten boven de 10 gingen geven (Mortal Kombat 2 of 3 dacht ik).

Op hoger lvl draait alles om de host. Verder om wat andere technieken zoals double-shot en BXR...

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk ook wel een beetje dat een 10 voor verschillende mensen een verschillende betekenis kan hebben.. Klinkt vaag I know, maar stel je voor dat je een game beoordeelt op persoonlijk vermaak en op je verwachtingen... De game voeldoet aan al je (positieve) verwachtingen en je vindt 't fantastisch (beetje oogkleppen misschien, maar toch), dan snap ik wel dat sommigen een 10 kunnen geven.

Persoonlijk kan ik me wel vinden in de opmerking van GForce en dat er dus geen 10-en gegeven moeten worden, omdat er altijd nog verbeterpunten zullen zijn.

Maar goed, een 9,5 of een 10 maakt mij ook geen moer uit, met dergelijke cijfers weet ik genoeg :cool:

9. Hero of Dragons

Hero of Dragons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat een 10 betekend van:Dit spel is een Klassieker en zeldaam.Neem nou Bioshock die ook vele 10en kreeg,dit spel vind ik ook een klassieker.Ook Oot en Super Mario 64 staan in het lijstje.Ik denk zelf ook dat Halo 3 ook zo'n spel wordt.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Krijgen we deze discussie nou alweer |:-?

11. ViperMike

ViperMike Guest

Ik vind halo gewoon niet uitdagend. Het niveua is er laag. Want zodra ik tegen iemand speelden die best goed was maakte ik nog veel kans, ik moest alleen er voor zorgen dat hij geen goeden wapens kreeg. Bij UC2 maakte ik geen schijn van kans tegen iemand die speelde die goed was, maakte hij me af met ieder wapen. Bij halo2 draaide het puur en alleenmaar om de sniper bij de zogenaamde "pro's".

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nog nooit boven de level 30 geweest of wat? Dan merk je echt wel dat het niveau een stuk hoger ligt hoor :eek:

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pft, je wordt waarschijnlijk keihard afgemaakt door écht goede spelers, je kan van een online game niet zeggen dat het niet uitdagend is, tenzij je zonder moeite iedereen verslaat. Er zijn altijd betere tegenstanders te vinden. En bij pro's draait het helemaal niet alleen om de sniper, het draait meer om perfect teamwerk.

14. ViperMike

ViperMike Guest

Niet echt, kom je alleenmaar cheaters tegen.

Ik nam niet eens de moeite om er goed in te worden want ik zag al meteen dat het spel vertieft was.
    En dat vind ik ook het saaie aan halo2, het draait alleenmaar om je team.

15. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en om de omgeving en je tegenstanders ik weet niet hoe jij anders gamed maar 't heeft toch egt meer dan dat hoor.

"Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Biba
    Pft, je wordt waarschijnlijk keihard afgemaakt door écht goede spelers, je kan van een online game niet zeggen dat het niet uitdagend is, tenzij je zonder moeite iedereen verslaat. Er zijn altijd betere tegenstanders te vinden. En bij pro's draait het helemaal niet alleen om de sniper, het draait meer om perfect teamwerk."
    en om de mooie kills uiteraard

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Valt ook wel mee. Als je niks om teams geeft zijn er genoeg andere gamemodes die je kan doen. Maar als je de moeite niet nam om er goed in te worden kan je ook geen oordeel geven over de tegenstanders want t/m level 25 zijn de tegenstanders echt een lachertje. Dus dan vind ik het niet gek dat je het te makkelijk vind.

Edit:// Waarom heb je trouwens geen halo 2 stats :+?

17. ViperMike

ViperMike Guest

Ik ga geen game's zoals FFA spelen, want dat is gewoon 1 chaos en je word geKSt keer op keer. Maar ik vind halo2 gewoon zwaar kut omdat je telkes met die wapens zit te fucken.
    En ik heb geen halo2 stats omdat ik na die reset geen ranked meer had gedaan, was er allang op uitgekeken. Ik vond alleen game modes zoals hide and seek of zombie altijd lachen. Aan die custem game's heb ik 10x meer lol aan dan matchmaking of een serieus potje.

18. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch juist mooi dat halo de opties bied om dit soort gametypes te verzinnen? In halo 3 forge wordt het al helemaal tegek..

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dan hoor je nog altijd stats te hebben hoor, maar goed. Ik vind het altijd wel mee vallen met de wapens. Als je lockout speelt heb je idd te maken met het zwaard. Op die map is het eigenlijk het enige, wapen based gebeuren, waar ik me aan erger. Op bijvoorbeeld ivory tower heb je ook een zwaard maar ook een rocket dus jah :cool:. Ik heb elk potje wel een ander wapen, de ene keer een sniper, BR of van mij part een dual wield SMG/plasma rifle. Maakt me allemaal niet vaak uit, als het een grotere map is ga ik voor de verre afstandswapens (br/sniper) en bij kleine maps voor de close range wapens (shotgun, dual wields). Ik vind het juist leuk als je steeds moet nadenken over je wapens, voegt weer wat toe aan de gameplay. De 1 vind het een nadeel maar ik vind het wel een voordeel. Je moet alles even doorhebben en dan weet je precies met welke wapens je moet spelen op welke map. Maar als halo je ding niet is kan dat zo zijn, je mist alleen wel een hoop :+

Ik had trouwens eerst ook hetzelfde standpunt over de wapens als jij maar na een tijdje veel spelen en het spel doorkrijgen merk je toch goed alle zwakheden van alle wapens.

20. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In italie en blijkbaar ook meerdere plekken zijn ze al aan het showen met halo 3

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina