Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawat! is live echt een baas! (sowieso wel), fakkeltijd ook binnnenkort, word hard! iemand de docu dutch touch gezien? ikke gister, vond hem wel dope, maar die jay collin is zo waardeloos en duuf is gewoon echt heer en meester, die man heeft met alles zo hard gewlijk.
     
  2. Interpol

    Interpol Guest

    Ah, jammer van de breezertent, anders was het nog geen kwartier rijden.
     
  3. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Interpol
    Haha, inderdaad. Daar heb ik verder schijt aan, vind het best wel leuk daar en ik ben geen breezer. Ze hebben best wel een redelijk hiphop-agenda.
    Eerst Kempi, vind hem verder niet zo bijzonder maar met uitgaan kan het wel leuk zijn. Daarna Def Ryhmz. Ken op de hits na niks van hem, ga ik dus ook niet checken denk ik. Daarna Jeugd van tegenwoordig, gewoon de shit die lui :p. Daarna JAWAT!. ook gewoon de bom. En als laatst komt Brainpower, ook wel dope. Maar vind het niet echt je van het.
     
  4. Interpol

    Interpol Guest

    Ja ze kunnen wel aardig wat Nederlandse mensen strikken maar geen van allen mijn muziek behalve jawat dan. Ben je weleens in Metropool Hengelo? Daar komen aardig goede artiesten, laatst Blaxtar en binnenkort Moke.
     
  5. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nooit geweest. Enige wat ik verder ken in Hengelo is New York, maar daar ben ik ook nog nooit geweest.
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Blaxtar's naam viel net al even, maar ik heb sinds een weekje zijn Osmozes in bezit (eerste album), en allememachies wat is hij bruut!
    Ik vond Typhoon al verfrissend, maar Blaxtar is echt zo ontzettend origineel!
    Een nummer over het feit dat Sinterklaas en Kerst gelogen zijn, echt briljant :D Lag echt in een deuk :cool:
    Ken je deze Cd nog niet is het echt een aanrader!
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    14 sept naar pete philly & Perquisite, ze maken een tour door nl omdat ze nieuwe cd hebben die op 7 sept uit komt

    Check allemaal ff de filmpjes en het nummer time flies op www.myspace.com/petephillyandperquisite Persoonlijk vind ik Balance gruwelijk
     
  8. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    20 oktober zijn te in Leeuwarden, ga dr ook heen, niet dat ik enorm fan ben van Pete Philly and Perquisite(alhowel Pete Philly, wanneer die in het Nederlands rapt wel echt dope is), wil ik het toch wel live zien. Dr is haast nooit wat vets kwa muziek in Leeuwarden, en dan is dit toch wel heel dope om even te zien :)

    edit; Yeah! Ik keek ff op site waar Pete Philly en Perquisite komen, staat dr ineens, Sticks & Typhoon, 24 november daar! Damn daar ga ik dus zowieso heen!! :D
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Heb afgelopen Donderdag Typhoon zien optreden op 't HAN-Festival. Die gast klonk niet verkeerd.
     
  10. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zijn album echt supergoed, ben daarom ook erg benieuwd hoe die live is!
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Live is die ontzettend hard heb ik gehoord, hun komen ook in nijmegen in oktober, ga ik ook zeker heen!
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    The Rhythm The Rebel
    IJsselhallen Zwolle
    [​IMG]
    15:00 - ZO MOEILIJK
    15:45 - BLAXTAR
    16:30 - SALAH EDIN
    17:30 - WINNE & U-NIQ
    19:00 - JAWAT!
    20:00 - TYPHOON
    21:00 - EXTINCE
    22:00 - OPGEZWOLLE
    23:30 - KUBUS & BANGBANG

    Word met een uurtje opgepikt door een vriend van me, met z'n 5'en daarheen _O_
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  13. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Gods Gamer
    vette lineup is dat! :eek:, zou dr ook wel graag heenwillen maja word niks, woon in leeuwarden.. 15 jaar oud blabla helaas xD
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wanneer komt begin 20 nou uit? Gewoon 3 September toch? Een heleboel beweren dat die pas 7 September uitkomt.

    Edit:

    Heb ff op top-notch.nl gekeken het het album komt helaas pas op 7 September uit...
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  15. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    wow...komt dit ook nog ergens wat wel in de buurt is?
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wou erheen, had kaartjes etc, moet ik werken T__T echt gewoon klote, krijg bijna de neiging om gewoon ontslag te nemen
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Was/is feest wat alleen in Zwolle is, aangezien Hedon het organiseerd (Hedon is Zwol's poppodium ofzo)
    Ik ben net terug, nog net ff Typhoon meegekregen, maar Extince, Opgezwolle en Kubus en Bang Bang heb ik al gezien/hoefde ik niet te zien..
    Maar het was echt zwaar gruwelijk! _O_ Winne en U-Niq rockte keihard, Blaxtar was nog doper, Jawat was beter dan vorig jaar op Lowlands, Typhoon was de shit (hij was ook de MC van de avond, en was fucking grappig :D)
    Feis stikte 1x op stage, dat was wel jammer, en de boxen begonnen soms keihard te kraken, en soms deden microfoons het niet.. Dat deed echter niet af op de geweldige sfeer, zowel onstage als in het publiek.

    Salah Edin is trouwens slecht live! :x
    Kreeg de zaal niet mee, begon steeds arabische shit te doen, echt zonde.
     
  18. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Leek me een mooi feest. Jammmer dat je de ECHTE headliners gemist hebt...
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, Extince vind ik op albums al slecht, en z'n optredens zuigen helemaal ballen (1x eerder gezien), dus die hoefde ik niet te zien, Opgezwolle heb ik al eens gezien, en Kubus & Bang Bang hoef ik echt totaal niet te zien..
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik hoop dat je alleen zijn latere albums bedoelt :{

    Extince is echt Master :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina