De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het ergste vind ik nog die eenzijdige rivaliteit met Ajax. Slavia spandoeken en 'Slavia' zingen als je voorkomt tegen Excelsior thuis :emo:

Te triest. Wat een kneusjes...

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    was AZ maar in de voorronde van de champions leaque gekomen, dan hadden ze zeker tot de champions leaque gekomen. ;)

What's the big deal over dat stukje tekst?
    er staat dat ze wellicht zijn aangespoord door enkele hoofdstotende euro's.
    het is duidelijk dat het heeft plaatsgevonden, waarom zou AZ dit niet mogen schrijven?

Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat betwijfel ik. Zo goed is AZ dit jaar niet, pelle is een grote miskoop, en ari moet het ook nog maar bewijzen.

4. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat Ari zich nog moet bewijzen, ik denk dat hetzelfde geldt voor Pelle. Ik vind het wel zonde van de weg die Van Gaal is ingegaan, hij schuift Koevermans zo aan de kant, hij had Koef gewoon in de basis moeten laten en de Ari en Pelle zichzelf laten bewijzen.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat heeft dit te maken met waar we het over hadden? Ook de zekerheid waarmee je het zegt...

:emo: Wat moet jij dom zijn zeg... Heb echt medelijden met mensen zoals jij, die alles zien zoals ze zelf willen of denken dat het is. Maar wat doe je er aan.

Los daarvan, het zielige aan dat stukje is dat men suggereert dat die 'hoofdstedelijke euro's' er de oorzaak van zijn dat AZ geen kampioen is. Als je dat echt vindt heb je torren in je hoofd.

6. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    omg, zie die smiley erna niet? en dan ook nog die persoonlijke aanvallen waar ik een beetje kotsmisselijk van wordt

hoe naief kun je wel niet zijn, alle pijlen wijzen die richting uit dat Ajax die premie heeft beloofd.
    Natuurlijk heeft AZ niet de titel gepakt door de premie, ze hebben het aan hunzelf te danken, maar denk je niet dat Ajax een zekere bedoeling had met die premie

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ook mét die smilie heeft die opmerking er geen ene flikker mee te maken... :{

Alle pijlen wijzen richting Ajax? Hoezo? Omdat een of andere knuppel een keer de grap maakte dat Ajax Excelsior premies had beloofd, wat vervolgens door alle partijen, behalve AZ, ontkend is? :emo:

Hou er maar lekker aan vast jongen. Ajax is de boosdoener.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    *NERAZZURRI*, of je even wilt stoppen met het flamen naar andere members..

Dit soort dingen zie ik je wel vaker doen.. Dus let hier ff op. Thnx.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Lokt de bengel het op dit moment niet enorm uit met de opmerkingen die hij maakt?

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat was het gister een ongelooflijke zaaddag zeg. Twee uur heen, twee uur terug en ergens naartussen een draak van een wedstrijd. Als je één punt wint ipv van twee verliest, dan weet je waar je aan toe bent.

Schijt aan het bestuur met al hun topaankopen!

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Moet ik niet doen maar zeg dan ook even wat van de onware feiten die 'de bengel' de wereld in tracht te slingeren. Irritante provocaties zijn dat.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En daar staan de winnaars van de Champions League van dit jaar.
    Kom op mensen, 5-0 tegen Villareal, dan doe je het heel erg goed.

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ehm omdat ze een wedstrijd goed spelen zijn het meteen de winnaars van de CL dit jaar?

Dit Villareal is niks vergeleken met wat het een aantal jaar geleden was met Palermo, Forlan en Riquelme.

15. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voetbal is en blijft onvoorspelbaar mischien word slavia praag wel Cl winnaar :+

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    :)8), nah, niet gelijk zo'n conclusie uit mijn citaat halen.
    Ik voel het gewoon aan. Ik vind die drie Nederlanders die daar spelen stuk voor stuk geweldenaren... Maar met de inkopen die ze gedaan hebben, tja, ik vrees toch echt dat zij de CL weer eens gaan winnen. Maar ik denk het gewoon, en dat filmpje laat dan zien waarom. Er zit zoveel kwaliteit in die ploeg. En als het nu met het samenspel ook wat beter gaat... En eeh bij Villareal lopen nog steeds toppers rond hoor.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Sneijder is op dit moment ook topscorer in Spanje:)
    Hij doet het echt goed daar!

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Seizoen is natuurlijk ook al zo lang bezig....

Nee maar bhij doet het idd heel erg goed daar. Had ook niks anders verwacht. Tis gewoon een superspeler. Die met andere goede spelers nog beter uit de verf komt. Was die Goal van Raul nou een assist van Sneijder?? Kon het n iet goed uit dat arabische commentaar halen..... (www.voetbaltube.com)

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja was een assist van Sneijder. En het maakt niet uit dat het seizoen nog niet lang bezig is, het gaat om het punt dat hij het erg goed doet daar op dit moment.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Hehe, gespot op Ajax Foto Side8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina