Sorry, maar ik snap dat hele domme spelletje niet eens, en dat is knap lastig tegen sommige kampioenen. Bij de lessen lukt het me namelijk nooit om die excellent kwalificatie te krijgen, want de controls werken nou niet altijd bepaald mee. Zelfde geld eigenlijks bij eploding snap, al is dat wel iets makkelijker. Ik moet bij de gobstone kampioenen dus echt alle drie, drie keer verslaan om die achievement te krijgen?
Had jij trouwens al een filmpje gemaakt van The Stone Circle of niet?
DulleNL verdient een gouden griffel voor zijn filmpjes. \o/
Edit: Ik heb The Clocktower Courtyard nu op 95% staan en ik moet volgens mij alleen nog die kapotte punt van een torentje. Je moet dan één of twee banken op elkaar stapelen en dan erop klimmen. Vervolgens ga je op het dak en loop je naar links. Waar eerst in het verhaal nog een groot gapend gat zit, moet je even verder doorlopen op het dak om een ander gat te vinden in de punt van zo'n torentje. Je moet daar net als eerder reparo gebruiken om de ontdekkingspunten te krijgen. Probleem is echter dat hij wel depulso wil doen, maar wat ik ook doe, mijn controller weigert reparo uit te voeren. Ik weet gewoon dat dat het laatste stuk is wat ik net beschreef. Het heeft ook geen zin incendio te doen op de klimop die ervoor ligt, want daar wijst je stok ook niet naar toe als je voor volgend voorwerp kiest door op RT te klikken.
Laatst bewerkt: 2 sep 2007