1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Harry Potter and the Order of the Phoenix

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 25 apr 2007.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kan iemand mij vertellen of dit een moeilijk spel is in hard-mode???

en zijn er bepaalde achievements die je alleen op 1 moment kan scoren? of kan je aan het einde van het spel infeite een run maken voor alle achievements?

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iemand... O-)

3. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het niet een heel moeilijk spel op hard

Na het spel kun je doorgaan om de achievements te halen die niet verhaal-gerelateerd zijn

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Casper het spookje wachtte veel langer voordat hij ongeduldig werd en zich afvroeg of hij vriendjes zou krijgen.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal eens kijken of ik een video ervan kan maken, maar ik beloof niks.
    Maar wat lukt je dan niet bij de lessen en met die exploding snap?

tsss...dat over die gobstone champions had je kunnen weten als je naar mijn filmpje over de Paved Courtyard had gekeken :mad: :+

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Sorry, maar ik snap dat hele domme spelletje niet eens, en dat is knap lastig tegen sommige kampioenen. Bij de lessen lukt het me namelijk nooit om die excellent kwalificatie te krijgen, want de controls werken nou niet altijd bepaald mee. Zelfde geld eigenlijks bij eploding snap, al is dat wel iets makkelijker. Ik moet bij de gobstone kampioenen dus echt alle drie, drie keer verslaan om die achievement te krijgen? ;):'-(

Had jij trouwens al een filmpje gemaakt van The Stone Circle of niet? ;):confused:

DulleNL verdient een gouden griffel voor zijn filmpjes. ;)\o/

Edit: Ik heb The Clocktower Courtyard nu op 95% staan en ik moet volgens mij alleen nog die kapotte punt van een torentje. Je moet dan één of twee banken op elkaar stapelen en dan erop klimmen. Vervolgens ga je op het dak en loop je naar links. Waar eerst in het verhaal nog een groot gapend gat zit, moet je even verder doorlopen op het dak om een ander gat te vinden in de punt van zo'n torentje. Je moet daar net als eerder reparo gebruiken om de ontdekkingspunten te krijgen. Probleem is echter dat hij wel depulso wil doen, maar wat ik ook doe, mijn controller weigert reparo uit te voeren. Ik weet gewoon dat dat het laatste stuk is wat ik net beschreef. Het heeft ook geen zin incendio te doen op de klimop die ervoor ligt, want daar wijst je stok ook niet naar toe als je voor volgend voorwerp kiest door op RT te klikken.

Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan is het best lastig om een filmpje voor je te maken. Want je weet wel hoe het moet, maar het lukt je niet door de controls. Daar zal geen filmpje iets aan kunnen doen.

Ow ja, het is niet een Excellent kwalificatie wat je moet hebben, maar Outstanding :+
    Exploding Snap is toch gewoon Memory? En nog een variant waarbij de kaarten snel voorbij komen, en als er 2 dezelfde achterelkaar komen moet je op een toets rammen
    Nee. Er zijn als ik het goed heb 3 'gewone' kampioenen (Snake Pit, Die waarbij je zoveel mogelijk stenen uit de ring moet stoten, en eentje waarbij je jou steen zo dicht mogelijk bij de rode moet krijgen).
    Als je die verslagen hebt moet je naar de kampioen der kampioenen, en tegen die moet je nog een keer alle 3 de varianten spelen en winnen . (die staat @ Paved Courtyard:

Harry Potter: OotP Paved Courtyard walkthrough
    [yt]7tMEsRetEVg[/yt]

//edit: Ik zie nu pas een gigantische typefout in het filmpje :eek: :+
    Bogstone ipv Gobstone.

Harry Potter: OotP Stone Circle walkthrough
    [yt]j3TrPkBmASE[/yt]

Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Thanx voor alles DulleNL. Had je mijn edit al gezien in de post boven de jouwe?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    @ Dulle NL: Ik moet de volgende nog op 100 % krijgen:

Defence against the dark arts - Staat nu op 30% en die cutscene met die tafels wil niet, want ik heb ze wel allemaal open staan, maar als ik dan de voorste twee tafels vanaf omber haar tafel weer dichtklap, dan krijg ik die cutscene niet. Is er iets dat ik fout kan hebben gedaan of zijn er nog andere dingen die ik vergeten ben? Ik weet dat je er een filmpje van hebt, die heb ik ook meerdere malen bekeken, maar alleen die cutscene met die tafels lijkt niet te werken. Ik heb het schoolbord gedaan, de kast achterin, de pixie, de kachel, de boeken en de filmprojector?

Fifth Floor 93%

First Floor 89%

Fourth Floor 84%

Mirtle Bathroom 22%

Dat is wat ik nog moet. Red me met je Potteradvies en magische filmpjes. ;):)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Van Defence Against the Dark Arts heb ik idd al een filmpie:
    [yt]52CTHJpfkGI[/yt]

Alles wat je moet doen gebeurt ook in het filmpje, dus ik heb geen idee hoe het komt dat het bij jou niet werkt? :confused:
    Ik denk niet dat het uitmaakt, maar doe je net als in het filmpje eerst de linkerkant dichtklappen, en daarna pas de rechter?

Die 4 filmpjes zal ik deze week nog maken ;)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Geweldig van die laatste paar filmpjes. Ik kan je btw melden dat ik The Exploding Snap en Gobstones achievements ook binnen heb. Vooral die eerste game tegen de Zweinstein kampioen met Gobstones was frustrerend. Ik eerst 10 keer proberen, daarna mijn broertje en die haalde het nipt met 7-6 na ook iets van tien keer proberen. De laatste twee games heb ikzelf gedaan en dat is een eitje moet ik zeggen.

Wat betreft DATDA: Ik sta dan, wat betreft die tafels, aan de kant waar je achter het bureau van Omber kan lopen, op het drempeltje sta ik. Ik klap alles van tevoren open, dan klap ik eerst degene dicht die recht tegenover Ombers bureau staat, en daarna degene daar schuin voor. Ik kreeg niet die cutscene, maar ik zal het nog eens proberen. Moet je ook die tafels aan de zijkant van het lokaal open klappen? ;):eek:

13. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee alleen die middelste, blijf net zo lang doorgaan totdat je die scene ziet. ik moest het ook iets van 3 keer doen voordat het werkte :eek:

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zou het idd eens opnieuw proberen :)
    Die tafeltjes aan de zijkant hoef je niet open te klappen. ;)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Thanx, ik ga het nu proberen. Ik doop btw DulleNL onder tot wonderkind van de video walktroughs, heeft ie volgens mij wel verdiend of niet mensen? ;)_O_

16. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pas je handtekening aan, iets in de geest van '' Dulle mijn held'' :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :cool: :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Blijft leuk zulke opmerkingen. Ach, op XBW zijn Neophyter NL, Mirik en DulleNL mijn helden. Ik noem ze dan maar The Backstreet Boys. ;):lol:

Ik heb btw nu alles op 100% staan, dus die filmpjes zijn alleen nodig als anderen dat willen of als je het leuk vind die dingen op YouTube te plaatsen.

Ik zou nu graag, heel graag een filmpje willen zien hoe je die schilderen/password achievement moet halen. Daarna moet ik alleen de lessen, hard en eentje die ik zo gauw niet weet. Ik moet er dus nog 3 of 4 GELOOF IK, maar weet niet zeker. Ik hoop dat dat filmpje gemaakt kan worden DulleNL? ;):b::thumbs:

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik moet nu nog twee achievements van Harry Potter. Die van alle defensieve spells in één duel, en op hard de verhaallijn uitspelen.

@ DulleNL of iemand anders: Welke spells vallen eigenlijks onder defensieve spells? En moet ik ook alle defensieve spells voor die achievement op één persoon richten/afvuren of mogen het ook meedere zijn?

Hard zal wel niet zo moeilijk worden, maar het gaat het dan ook meer om die achievement van al die defensive spells. Dus de Defense Cup achievement.

20. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat om alle spells die je kunt gebruiken in een duel, dus niet alleen defensieve maar ook bijvoorbeeld stupefy(lamstraal), dus je moet alle spells gebruiken in 1 duel, maakt niet uit op welke tegenstander en hoeft niet op dezelfde, zolang het maar in 1 duel is

Deel Deze Pagina