De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind een Braber die zijn mond voorbij praat over een premie van Ajax (ook al is die niet betaald) behoorlijk verdacht. Uiteraard zeggen de clubs van niks te weten. Waar rook is, is vuur. Maar goed, ik hou erover op, dit heeft toch geen zin.

2. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus, zie alleen een heleboel lelijke shirtjes...

:lol:

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En waar jullie ajax horen komt er stoom bij jullie uit de oren :emo:
    Als het maar tegen de "joden" of de "neuzen" is.....de mensen hier die nog 7 a 8 jaar geleden klapten voor ajax doen nu gezellig mee met de "anti-Ajax" campagne die heel dat kutdsb stadion in de ban houdt.
    Je kan zeggen wat je wilt, maar er is geen touw aan vast te knopen waarom jullie zo'n haat hebben tegen ajax. Zelfs bij andere wedstrijden halen jullie je provocaties nog ff naar boven. Als ik het me nou net zoveel zou schelen als die ajax supporters die in amsterdam wonen.....maar ja het is niet anders :emo:

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, zodra AZ weer slechter gaat loopt dat stadion zo weer leeg en zijn die mensen ineens weer voor Ajax.

5. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ^^oh god krijgen we dat gezeik weer. jij begin ook opeens veel meer te posten dan vorig jaar.

en de berichten van "de grootste zuurpruim van het forum" killaz lees ik geeneens meer.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet het natuurlijk nooit he. In zo'n CL-toernooi draait het ook veel om 50-50 momenten en geluk hebben. Penalty's gaan meer om geluk en je zenuwen onder bedwang houden. Maar Real Madrid is IMO wel het meest waarschijnlijk om de CL te winnen.

Ik vond die keeper van Villarreal niet echt goed overigens.

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wie is dan de vierde die je geen geweldenaar vindt? ;) Van Nistelrooij, Sneijder, Drenthe of Robben? :9

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Drenthe vind ik sowieso geen geweldenaar. Hij moet zichzelf nog steeds bewijzen. Heeft niet eens ook maar 1 constant seizoen op hoog niveau gedraaid.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ik gok Drenthe :+

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    In elk geval niet qua taalgebruik, of persoonlijk worden naar andere members.

Dat kun je best zo zien, maar zeg dat dan op een normale manier ;) That's all

Verder was 't een prima voetbalweekendje voor mij ^__^

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Rot op! :mad: 8)
    Enigste lichtpuntje voor mij was Real.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik dan weer erg kort door de bocht.. Onder Blind liep het echt niet beter, en ook Blind kan met dit elftal niet méér doen dan Ten Cate (zeker niet zelfs). De komende seizoenshelft geld gewoon: de trainer is zo goed als zijn spelers.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het is gewoon vermoeiend dat veel negatieve dingen omtrent Ajax keihard uitvergroot worden door figuren die denken onze rivaal te zijn, terwijl Braber meteen z'n woorden ingeslikt heeft en heeft gezegd dat het een grap was. Maar daarmee kan je natuurlijk Ajax niet pakken dus dat ben je hoogstwaarschijnlijk vergeten.

En sowieso stoor ik me mateloos aan die aandachttrekkerij uit Alkmaar. Ajax heeft alles misdaan en men vindt het maar wat prachtig om zich met Ajax te meten. Vind je het gek dat wij ons superieur voelen aan die klappertjes in het DSB-stadion? :+ Dat iedereen een hekel aan Ajax heeft zegt sowieso al meer dan genoeg over Ajax' status in Nederland :thumbs: :cool:

Voor mij ook }:] Met name omdat Inter en Liverpool gewonnen hebben en concurrenten Chelsea en Milan punten hebben verspeeld. Alleen Ajax was heel vervelend...

En heb ook nog twee leuke Spaanse wedstrijden gezien.

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb erg genoten van het voetbal dit weekend. Eerst Arsenal 3-1 Portsmouth, een hele mooie wedstrijd, vooral van de kant van Portsmouth. Ook nog wat van Cagliari 2-3 Juventus meegepikt, wat er qua voetbal niet echt lekker uitzag, maar toch was het vermakelijk omdat er in het laatste kwartier heel veel gebeurde (3 doelpunten en 2 rode kaarten). Het hoogtepunt was natuurlijk Villareal 0-5 Real Madrid. Toch lang geleden dat ik zo erg van een voetbalwedstrijd heb genoten. Alles ging gewoon goed, uitzonderingen daargelaten.

Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  15. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Boeit ons sowieso weinig wat je wel of niet wil lezen cba to read it. So don't post it! :thumbs:

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    heb je popi jopie ook weer die om de hoek komt kijken :emo:
    we zullen zien over 2 weken.....

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :):

Whehe

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Balen.. :mad:

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Toe maar weer. Slavernij, nazi's. Hij doet wel erg zijn best om te vertrekken.

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Lastig ventje, had goed bij ajax gepast.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina