[Sport] Futsal

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door hiny, 4 feb 2005.

  1. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah jongens, morgen begint het spektakel op Eurosport :9
    De laatste tijd was ik al zoet met het skieeën en vanaf morgen Futsal!
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het net even gezien. Tsjechië-Spanje dacht ik.

    Futsal is wel cool:9 We gaan altijd met voetbal futsallen tijdens de winterstop (Zoals bijna alle clubs denk ik). Vind ik wel altijd leuk keepen. Het is immers ideaal voor lijnkeepers. Maar toch heb ik liever gras:9
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.322
    Ik speel elke maandag futsall, bij ons heb je twee competities, de halle competitie en de zaal competitie. Bij de halle blijf je in dezelfde zaal, bij de zaalcompetitie speel je uit en thuis in verschillende zalen.

    Echt een gave sport, volop veel actie en zo. Beetje jammer dat we veel verliezen, maar het blijft leuk om te doen.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    tot 20:00 is er nog Futsal op Eurosport
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Veel vrieden van me spelen bij Avanti, je hoeft er niet minimaal 16 voor te zijn ofzo.
    Avanti speelt nu eerste divisie dus zeg maar de GGD van het zaalvoetbal :) Toch wel knap voor een clubje uit "Stiens"
     
  6. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons heeft de gemeente zo'n leuk 'hou de jeugd van de straat programma'. Wat betekend dat ik met mn eigen vrienden elke maandag als team gratis kan futsallen :D
    Echt vet, jammer alleen van de blessures, die loop je met futsal echt wel makkelijker op. Na de zomer wil ik misschien ook wel een wat serieuzer team zoeken, met knvb enzo...maarja, zo goed zijn we dan weer niet..
     
  7. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederland doet het niet zo best....hopen dat ze de laatste wedstrijd nog winnen van Tsjechië dan bestaat er nog een kleine kans dat NL doorgaat naar de kruisfinales maar ik zie het zwart in...
    Spanje zal het wel weer worden of Italië
     
  8. Caps13

    Caps13 Guest

    jah het grote voordeel tov van gewoon voetbal is dat je altijd een goed veld heb. Zo wordt er bij ons in de winter niet veel gespeeld
     
  9. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    NL dus uitgeschakel ondanks winst tegen Tsjechië.
    Spanje is de eerste finalist (5-0 winst tegen Oekraïne)
    strax om half zeven Italië - Rusland die waarschijnlijk gewonnen gaat worden door Italië. Zondag is de finale.
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Tijd om dit topic weer nieuw leven in te blazen.

    Twee jaar na mijn afscheid van het gras, hebben een paar maten van me en ik besloten een vriendenteam op te richten in de zaal. Donderdag hebben we de eerste wedstrijd. Het begint weer te kriebelen, ik heb er echt weer zin in.:D
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    gister nog gedaan met me werk.....heerlijk als je veld niet zo veel aan vindt :cool:
    nadeel is dat scheidsrechters wel een pre zijn vind ik, tis immers een sport waarbij in princiepe contact verboden is :)
     
  12. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit op zaalvoetbal is wel vet
     
  13. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    futsal lijkt me ook echt leuk... doe het in winterstop wel eens met voetbalclub alleen voor mij nog beetje irritant omdat ik het op het veld/gras juist moet hebben van mij snelheid en dat gaat in de zaal niet echt met zon klein veldje dus wordt het werken aan mijn technische zooi/ fysiek want da kan ik op gras ook wel gebruiken :9
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ga je dan weer het doel in? \o/ Het is inderdaad ideaal voor lijnkeepers.

    Vroeger heb ik dit ook vaak gedaan met van die schooltoernooien, als keeper is het wel wennen zeg. Normaal sta je gewoon al op de 16 meter lijn of wat verder, als je dat hier zou doen, kom je zowat bij het andere doel.. :9
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga weer aan de keeperij. Vind het heerlijk, ben zelf een pure lijnkeeper:D Donderdag gaat de match niet door, spelerspassen zijn nog niet klaar namelijk...
     
  16. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog (bijna) nooit gedaan, hou niet zo van voetballen in een zaal.
    Ik ben behoorlijk fysiek op het veld en in de zaal is dit niet toegestaan.
    Vandaar dat ik bijna nooit zaalvoetbal:)
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    alleen maar mooi, heb je tenminste wat aan je techniek

    dat beukvoetbal soms op het veld word ik ook schijtziek van
     
  18. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    ''Beukvoetbal'' zoals jij het noemt is gewoon toegestaan alleen in beperkte mate.
    Als je de grens niet over gaat is er niets aan de hand, It's part of the game!
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    He he, vanavond eindelijk onze eerste match. Na weken training en twee afgelaste matches kunnen we eindelijk knallen straks! Ik heb er zin in:D
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.322
    Ik moet zo 2 wedstrijden spelen. Kicke man...we hebben ook een veel beter team dan 2 jaar geleden, dus we zijn nu een respectabele middenmoter...woohoo, we rule! \o/

    ;)
     

Deel Deze Pagina