MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Daar moet je indd goed op letten of je de tags overneemt, want toen ik m'n Mini Player net had en het probeerde ging ik af van de normale albumnaam en ik snapte niet waarom het niet lukte. Uiteindelijk kwam ik erachter dat er in de tag "2007" achter stond en voila... het werkte! 8) Maar goed als je de laatste Meizu firmware (2.003.2) hebt, dan werkt het op deze manier perfect. Probeer trouwens de albumart zo klein mogelijk te houden om geheugen te besparen. Ook heb ik gemerkt dat bij grote formaten, de albumart moet worden geladen en het systeem wat trager wordt. Ik gebruik altijd 200x200, maar 120x120 of 75x75 is net zo goed. :)

2. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koppelde mijn Ipod Mini 4 gb vaak via usb aan mijn xbox 360 (omdat ik speakers met aardig geluid heb aangesloten op mijn xbox 360). Maar nu is mijn Ipod gister overleden (snik snik) en ik wil eeen Creative Zen 30 GB halen alleen wil ik wel cker weten dat ik deze ook kan koppelen aan mijn xbox 360 via usb. Weet iemand dat?

3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Bij de Zen zit een cabeltje die je in je Zen moet pluggen en in de pc om 'm op te laden (USB).
    Lijkt me wel dat ie dan ook in je xdoos past.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.943
    Ja ik had het ook al zo op met Meizu forum gelezen. :) Thx. ;)
    Vind ik wel leuk gewoon, het hoesje dat je ziet. Heb ook de laatste firmware en gewoon idd, het albumnaam in Music zetten werkt perfect.

Heeft iemand btw nog een mooie achtergrond ofzo voor zijn/haar Meizu? Ik gebruik nu de Default, maar die vind ik eig. niet echt bijster mooi.

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Is het waar dat de batterijen van Creatives kunnen exploderen??

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yep, dat kan.

Uhm......niet dat ik weet. Die van mij heeft in ieder geval nog geen zelfmoord gepleegd;)

7. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn die speakers die je bij heineken krijg nog wat?

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    ik heb een mp3 speler van inoxiv, maar ben de cd kwijt met daarop de drivers .

weet iemand waar je deze drivers kunt vinden?

9. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van Inoxiv waarschijnlijk wel ;) Support en productondersteuning oid,

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    kan niet op die site komen :confused:

11. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Nvm

Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook een Meizu te denken. Betere geluidskwaliteit dan Ipod, goedkoper, geen Itunes lijken me allemaal voordelen ivm de ipod.

Kan iemand bevestigen dat je gewoon kan slepen d.m.v windows verkenner met je Meizu. Aan Itunes like programma's ga ik namelijk echt niet beginnen. Verder zie ik gigantisch veel foto's van de Meizu, behalve van de achterkant. Heeft iemand een foto gezien/kan iemand een foto maken van de achterkant van de Meizu (Mini Player)? En hoe zit het met die oordoppen, net zo bagger als die je standaard bij een Ipod krijgt?

Alvast bedankt :).

13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wat is er mis met iTunes? Dat programma werkt hier altijd perfect.

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet echt handig, maar als het goed is kun je het hiermee oplossen:
    Reset + Format
    Druk op de aan-/uitknop & terugspoeltoets en blijf deze vasthouden tot de Mini Player wordt uitgeschakeld. De reset is nu uitgevoerd en alle data is gewist incl. firmware.
    Ja, je kan alle bestanden gewoon overzetten via de verkenner.

De achterzijde van de Meizu is van chrome (metaal). Als je meizu.hyves.nl checkt zie je daar een foto van de achterkant als achtergrond.

De bijgeleverde oordoppen zijn niet geweldig, maar slecht vind ik ze ook zeker niet. Ik gebruik zelf Sennheiser CX300 en Sony MDR-EX71 in-ear oordoppen voor een betere geluidservaring (aan te raden).

Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  15. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Gister heeft Apple zijn nieuwe collectie Ipod's laten zien. En vooral de Ipod Touch ziet er heel lekker uit, alleen wel typisch dat ie in Amerika 300 dollar kost en hier in Europa 300 euro.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    de Touch heeft me zeker wel gegrepen! Nice design, leuke extratjes, zit er serieus overna te denken..
    Maar, als ik kijk naar hoe m'n iPod behoorlijk vol krassen zit, denk ik niet dat het touchscreen van zo'n touch het heel lang vol houd... Al zal ik die dan wel anders opbergen, met hoesjes enzo..

17. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    @ Lethal AK47

Nog bedankt voor de reactie maar had het al gefixed:) gelukkig:)

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, mooi zo! :)

19. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die nieuwe iPod Nano ook wel heel vet. Hij kost ongeveer hetzelfde als de Meizu MiniPlayer (4gb 150 euro). Ik weet niet welke ik moet halen:D. Meizu heeft 2,5" scherm, iPod 2". Iemand die weet hoe het zit met de geluidskwaliteit?

20. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Geluidskwaliteit van de Meizu Miniplayer is erg goed, over de geluidskwaliteit van de Ipod kan ik niks zeggen:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina