Ik heb hem ook gekocht en ik moet zeggen dat ik hem erg leuk vind. Eigenlijk is het gewoon een goed spel. Lekker moeilijk en uitdagend. Soms frustrerend en soms heel leuk (als een moeilijke stunt eindelijk gelukt is). Eigenlijk begrijp ik echt niet waarom mensen dit spel zo afkraken.
Ik kocht het zonder er wat van te verwachten en kreeg een van de leukste spellen die ik in tijden heb gespeeld. Had ik echt nooit verwacht, maar ik vind het echt een leuk spel. Het ziet er redelijk uit (kan mooier maar belangerijker is het dat er geen framedrops inziiten) en speelt lekker en is gewoon uitdagend. Eindelijk een spel dat wat moeilijker is dan die makkelijk speelbare meuk van tegenwoordig. Blijkbaar moet je van zo'n spel houden om het leuk vinden. Ik ben echt verslaafde en kan het maar moeilijk laten liggen, toch nog een keertje proberen om die ene gruwelijke stunt met 5 * te halen. En dan weet ik dat ik een goede game aan het spelen ben. Gaat het fout in een stunt dan ligt het aan jezelf en niet aan de besturing. Daar hou ik wel van.
Laatst bewerkt: 4 sep 2007