1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stuntman Ignition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Triple X NL, 11 jul 2007.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heb net de demo gespeeld en vond die vrij bagger.. kopen ga ik deze game never nooit

miss ooit ruilen met iemand op de xbazaar om het spel uit te proberen maar meer echt niet

2. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik ga hem cker kopen ik heb nooit een PS2 gehad(GODDANK) maar als ik er 1 had gehad had ik die game cker gekocht.

3. Zinu

Zinu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zat net even door de achievements te kijken, en daar zag ik deze|:

Entertainer
    Custom Arena selected for boards the first time

Wat wordt daar mee bedoeld?

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Geen splitscreen multiplayer eh?

5. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    geweldig spel op de PS2, dus deze ga ik ook halen, maar zag um staan bij Play-Asia regiovrij, dus nog ff wachten met spelen, want die moet eerst besteld worden!

6. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Heb vandaag de single player uitgespeeld.
    Pff wat een game zeg, erg moeilijk maar erg leuk!

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem ook gekocht en ik moet zeggen dat ik hem erg leuk vind. Eigenlijk is het gewoon een goed spel. Lekker moeilijk en uitdagend. Soms frustrerend en soms heel leuk (als een moeilijke stunt eindelijk gelukt is). Eigenlijk begrijp ik echt niet waarom mensen dit spel zo afkraken.

Ik kocht het zonder er wat van te verwachten en kreeg een van de leukste spellen die ik in tijden heb gespeeld. Had ik echt nooit verwacht, maar ik vind het echt een leuk spel. Het ziet er redelijk uit (kan mooier maar belangerijker is het dat er geen framedrops inziiten) en speelt lekker en is gewoon uitdagend. Eindelijk een spel dat wat moeilijker is dan die makkelijk speelbare meuk van tegenwoordig. Blijkbaar moet je van zo'n spel houden om het leuk vinden. Ik ben echt verslaafde en kan het maar moeilijk laten liggen, toch nog een keertje proberen om die ene gruwelijke stunt met 5 * te halen. En dan weet ik dat ik een goede game aan het spelen ben. Gaat het fout in een stunt dan ligt het aan jezelf en niet aan de besturing. Daar hou ik wel van.

Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  8. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Je mag het gerust een van de moeilijkste games noemen. Om die constructor challenges te halen moet je soms van goede huizen komen. Elk verkeerd geplaatste onderdeel kan er voor zorgen dat je het niet gaat redden. Erg frustrerend, maar met dit spel ben je toch aardige wat uurtjes bezig om alles 100% uit te spelen.

Ook de online gamemodes zijn best leuk, kon wel wat beter. Tijd mocht wel wat langer af en toe met de Battles. De moviechallenges vind ik het leukste van alle gamemodes.

Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    ?

Dacht precies hetzelfde toen ik de demo speelde :b:

10. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al eens de headset ingestoken terwijl hij dit spel speelt?

Je hoort dan de stunt director niet meer via je tv/geluidsetje maar hij praat dan via je headset! 8)

Erg geinige functie! _O_

11. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond alle films gehaald met 5 sterren inclusief de odd jobs \o/

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ok ik snap 1 ding dus echt niet.
    Ik rij soms perfect nul fouten lekker tempo etc..
    Maar kan nooit een 5 star ranking halen.

Wat moet je precies doen om te zoregen dat je 5 stars haalt?
    Want er staat voor 5 stars "string it"?

13. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Links boven staat een metertje met een multiplier. Deze meter blijft er staan zoalng je stunts uitvoert of vlak langs objecten rijdt e.d. Dit is je string meter. Probeer deze string meter het hele level op te bouwen voor de 5 star ranking.

Als je niets spectaculairs doet vervaagt de string meter totdat hij uiteindelijk verdwijnt en de score rechtsboven in je scherm wordt opgeteld. Als dit gebreurt kun je geen 5 star ranking meer halen.

Kort samengevat. Je krijgt een 5 star ranking als rechtsboven het hele level 0 punten blijft staan :)

14. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist dat klopt je moet minstens elke 2 seconde een stunt doen zodat je meter niet weg fade en als je het goed gedaan hebt blijft je score rechtsboven dan op 0 staan totdat je het level gehaald hebt.

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ok bedankt brandts en B.E.N voor de adviezen.

Maar rest me nog 1 vraag.
    Jullie zeggen dat je zo,n beetje elke 2 sec een stunt moet doen om te "stringen" Maar soms heb je bijv een stunt en de afstand tot de daarop komende stunt duurt bijv 4 of 5 sec. dan heb ik me string dus al gemist,dat gaat dus telkens mis bij mij.

Mvg,

16. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zou je misschien willen uitleggen wat er mis is met de ps2? Dit spel was op de ps2 gewoon supercool behalve dat ik elk level zo'n 10x probeerde voor het lukte. Perfectionistisch gepruts maar wel erg tof.

17. Yamaha R1

Yamaha R1 Guest

Iedereen met Stuntman op de PS2 weet hoe het voelt om 3 uur lang neigingen te hebben om de controller kapot te gooien lol, ik heb hier echt zo mooie en slechte herinneringen aan. Heb de demo gespeeld en het komt weer helemaal terug heb ik gemerkt :p Ik ging vrij simpel door de stunts heen behalve die ene met lava, waar je een reverse 180 maakt en door het muurtje moet rijden.

18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook dingen zoals vlak langs een boom rijden, vlak langs autos rijden, door de lucht vliegen en door timegates rijden tellen mee aan je string. Dit zijn ook stunts. De stunts die aangegeven worden zijn directory stunts (die overigens natuurlijk ook meetellen bij je string :D)

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Kijk! nuttige info daar houd ik van :b:
    Dank je wel zal daar vanavond wel op letten dan.

Thanx

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Haha precies! Ik heb zelfs een keer geprobeerd hem tegen de muur te gooien maar door de korte draad kwam ie niet zo ver :p

Deel Deze Pagina