Of de uitbreidingen het waard zijn? Dat hangt er vanaf welke levels bij je in de smaak vallen. Je krijgt er een stuk of 21 erbij met de "advance" set en nog eens 20 denk ik (nog niet uitgespeeld) met de "booster". Tussen de 65 velden die ik nu tot mijn beschikking heb zit er genoeg moois tussen, maar wel verspreid over de verschillende uitbreidingen. Ik zou als ik jou was alleen voor de levels uitbreidingen gaan en niet voor de VS en puzzlemodus uitbreiding. (Maar ook dat is weer een kwestie van smaak.)
Het concept blijft hetzelfde, dus als je Lumines om de gameplay leuk vindt kan ik je hem zeker aanbevelen. Maar als je puur voor de achtergronden gaat kan ik me voorstellen dat het hit'n miss is. Nogmaals: het is en blijft een dure XBL game. Volgens mij is ie nog steeds 1200 punten. Als ik zo de uitbreidingen erbij tel kom misschien wel op het dubbele aantal punten uit. Maar het gaat mij puur om het spelplezier en dat heb ik zeker bij deze titel. De meeste XBL titels worden bij mij na een tijdje aan de kant geschoven, maar Lumines speel ik nog steeds. En dat is niet omdat ie zoveel puntjes heeft gekost.
EDIT: Wat volgens mij deze versie van Lumines extra heeft op de andere versies is de skin edit modus (zit er standaard bij). Daarmee kun je los skins selecteren en spelen in de volgorde die jij wilt. Ik vind het zelf een erg goed aanvulling.
Laatst bewerkt: 7 sep 2007