1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het gaat je wel lukken hoor, die achievements zijn niet al te moeilijk. Met een beetje oefenen spring je zo over 9 meter, slinger je verder dan 90 meter etc.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wow heb hem net gehaald idd 8) 9.36 :)

Alleen deze moet ik nog: 1st Place, Hercules, Human Spring en Perfection

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb alleen Perfection niet. Dan moet je je bij iedere beurt kwalificeren volgens mij. Maar bij het hamerslingeren mis ik altijd wel een beurt door verkeerde timing

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan hoogspringen nog steeds niet halen lol. Bij de rest zit ik op of net tegen het wereldrecord aan.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nu 2.46 of 2.47, ik vind het 1 van de makkelijkste onderdelen. Je komt langzaam aanlopen. Vlak voor de mat druk je op A (een tikje is genoeg). Vervolgens ga je als een gek je pookje heen en weer bewegen om lekker veel hoogte te pakken. Heb je genoeg hoogte, dan kan je je met de A knop over de lat laten vallen (nu kan je de A knop wat langer ingedrukt houden zodat je poppetje naar rechts beweegt en niet recht omhoog)

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Komt er binnenkort weer zo een actie dat een aantal XBLA games worden afgeprijsd?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm dat met het pookje wist ik niet.....maar weer ff proberen als ik weer internet heb.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is juist het belangrijkste. Ik kwam eerst ook niet over de 2.15 ;)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben 1x over de eerste hoogte komen alleen om er achter te komen dat je maar 3x fout mag doen op alle hoogtes. Ik dacht yes weer 3x proberen, maar dat ging helaas niet door.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bedankt voor de waarschuwing :mad: Heb het verspringen nog niet gehaald (wist dat ook niet dat je tussendoor ook moest tappen) maar dacht ook dat het 3 per poging was :eek:

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Lumines? :cool:

12. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is deze goed? Heb hem vrij vaak bij iemand anders op de psp gespeeld, en vond hem altijd wel erg tof. Demo ook wel een paar keer gespeeld, maar vond de demo maar schraal, omdat ie bij een vrij lage score alweer stopt.
    Wil hem de volgende keer als ik punten haal waarschijnlijk wel gaan aanschaffen.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind hem geweldig. Ik denk dat ik in totaal nu zo'n 60 tot 70 velden geunlocked heb? Dat is inclusief uitbreidingen trouwens. De velden zijn niet allemaal even interessant, maar er zitten genoeg stoere bij. Tis wel een duur XBL game, maar als ik naar de speeltijd kijk, zo'n 55 uur inmiddels en ik ben het nog steeds niet moe, dan is ie zeker het geld waard. Ik vind Lumines echt zo'n spel wat in korte doses ontzettend leuk blijft en ook bij bezoek spelen we regelmatig potjes tegen elkaar.

14. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag Puzzle Fighter gekocht.Best een grappig spelletje.
    Ook verslavend vind ik

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren mijn 5e arcade spelletje gehaald; Streets of Rage. :)
    Had 3 trials getest (blijven weer irritant staan :mad:) en deze vond ik wel leuk, kwam me bekend voor van vroegah. :+

16. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan maar weer eens puntjes halen als mijn loon binnen is. Zijn al die uitbreidingen het ook waard om erbij te halen? Of zijn het er maar een paar die echt wat toevoegen?
    Vind dit zelf (van wat ik gespeeld heb op de psp) wel een leuke tegenhanger voor Tetris, die speel ik nog steeds vaak op de DS.

17. Yamaha R1

Yamaha R1 Guest

Is er een datum bekend voor Castle Crashers, dat is echt een arcade game waar ik op zit te wachten. Zijn er trouwens nog wat mensen online met Texas Hold Em? Ik heb hem vandaag gekocht (beetje laat) en kon geen enkele player match room vinden, toen ik er zelf eentje maakte zat die na een tijdje wel halfvol.

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Of de uitbreidingen het waard zijn? Dat hangt er vanaf welke levels bij je in de smaak vallen. Je krijgt er een stuk of 21 erbij met de "advance" set en nog eens 20 denk ik (nog niet uitgespeeld) met de "booster". Tussen de 65 velden die ik nu tot mijn beschikking heb zit er genoeg moois tussen, maar wel verspreid over de verschillende uitbreidingen. Ik zou als ik jou was alleen voor de levels uitbreidingen gaan en niet voor de VS en puzzlemodus uitbreiding. (Maar ook dat is weer een kwestie van smaak.)

Het concept blijft hetzelfde, dus als je Lumines om de gameplay leuk vindt kan ik je hem zeker aanbevelen. Maar als je puur voor de achtergronden gaat kan ik me voorstellen dat het hit'n miss is. Nogmaals: het is en blijft een dure XBL game. Volgens mij is ie nog steeds 1200 punten. Als ik zo de uitbreidingen erbij tel kom misschien wel op het dubbele aantal punten uit. Maar het gaat mij puur om het spelplezier en dat heb ik zeker bij deze titel. De meeste XBL titels worden bij mij na een tijdje aan de kant geschoven, maar Lumines speel ik nog steeds. En dat is niet omdat ie zoveel puntjes heeft gekost. :)

EDIT: Wat volgens mij deze versie van Lumines extra heeft op de andere versies is de skin edit modus (zit er standaard bij). Daarmee kun je los skins selecteren en spelen in de volgorde die jij wilt. Ik vind het zelf een erg goed aanvulling.

Laatst bewerkt: 7 sep 2007
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weinig mensen die hosten, maar er zijn nog wel steeds mensen die games joinen. Dus ik zou zeggen host gewoon zelf steeds dan komen er wel mensen.

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is idd niet echt druk meer, doe het zelf heel af en toe nog wel eens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina