Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moet je de schuld niet alleen bij F5 leggen maar meer bij Sony.......
    De "geruchten" dat het op de PS 3 erg moeilijk te ontwikkelen was zijn geen geruchten maar gewoon waarheid misschien??

Sony heeft ze volgens mij gewoon zeker verplicht gebruik te maken van de Six Axis, aangezien ze dit als "must have " hebben aangekondigt....

Waar rook is is vuur en dat vuur begint steeds harder te branden lijkt het wel.....
    Dit zou een AAA titel moeten worden net als HS....

Het gaat een echte "honger winter" worden voor Sony...

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De ''schuld'' ligt wel degelijk bij Factor 5. Zij hebben de game namelijk ontwikkeld. Daarnaast schijnt het probleem van de game niet alleen de sixaxis te zijn, maar ook een hoop andere gameplay zaken. Het spelen met de sixaxis is echter een kwestie van smaak. In Warhawk werkt het echt heerlijk en speelt het vliegen beter met de sixaxis, dan met de analoge stick. Echter, het lukt allemaal niet in één keer. Je moet er wel even de tijd voor nemen om eraan te wennen.

Maar ik doelde overigens vooral op het feit dat Factor 5 zijn excuses aanbied voor hun game en vervolgens zegt dat de game vanaf het begin al gedoemt was om te mislukken.

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ach ja neem en bezoekje aan gamerankings en het is duidelijk wie het beste is :) kijken we bij de 360 dan zien we allemaal 9'ens en 8'en. Topper na topper. Kijken we bij de PS3 dan zien we één toppertje, en dat is dan Resistance. Conclusie: voor toptitels moet je bij de Xbox 360 zijn op dit moment.

4. Gollem

Gollem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in 2008 zal het pas allemaal een beetje op gang komen met de ps3, als ze tegen die tijd ook nog met een flexe redesign en prijsverlaging komen gaan ze helemaal los denk ik.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn god :emo:

6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    dat is triest...

7. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Everything to save the game :D

8. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg zo een stress van al dat fanboy gedoe (niet op de mensen hier bedoelt). Maar als ik sommige fora lees, dan lijkt het wel alsof ik het slechtste van het slechtste gekocht heb, en andere fora zeggen dan weer dat ik een stukje van de hemel in mijn kamer heb (mij xbox dus ;)).
    Het enige punt waarbij de sony fanboys mij echt bezorgd maken is het feit dat games niet meer op dvd's zullen gaan. Maar dan denk ik... Wat gaan ze doen? De xbox gewoon laten droppen zoals de dreamcast? Kunnen ze toch niet maken, zeker niet met het kapitaal dat microsoft heeft.
    Jullie reacties?

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Over Lair, toch best spijtig, zo goede makers, zo slecht spel nu. heb het altijd gezegd, grafisch zag het er altijd super uit, maar hoe ging het me gameplay uitdraaien,... Tja. Maarja, de makers hebben ook alle pech gehad. Veel familieleden zijn gestorven van veel ontwikkelaars uit het team, codes die gewist werden, stroomuitvallingen,... Zeer vage boel allemaal. Hopelijk is hun volgende game terug een topper, want die mannen kennen er nogtans iets van...

10. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik zou me meer zorgen maken over de harddrive die niet standaard in de 360 zit dan de dvd's. Zolang het niet met GTA/Crackdown/Oblivion type games gebeurt kunnen games wel op meerder DVDs komen.

En MS gaat de 360 echt nooit laten vallen, ik denk juist dat ze in 2008 voor het eerst winst gaat maken op jaarbasis.

11. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    dan nog! hoe moeilijk is het om een gamer meer keus te geven behalve die sixaxis? dat had veel verschil gemaakt!

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Halo 3 op een PS3 demo pod, hij is leuk :+

[yt]Gm82FY8hzxA[/yt]

13. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaat geen slechte reclame he :p.

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als je je daar bezorgt door gaat maken dan heb je nog niet gezien wat er allemaal op die DVD past.... Ken je pc gamers die zich zorgen maken om de maximale opslag van een DVD?

De enige mensen die zich zorgen maken over de capaciteit op een DVD zijn mensen die een laatste strohalm vastpakken om af te geven op mensen met een 360 ;)

Er is geen munitie meer waarmee ze de 360 af kunnen kraken en zelf hebben ze geen games meer te spelen op hun "enige NEXT GEN" console :)

De hoeveelheid triple A titels zijn het beste vertegenwoordigt op de 360 en het zal nog lang duren voordat de PS 3 zo'n hoeveelheid op de markt kan zetten....

De 360 is nu wat de PS 2 de vorige generatie was dus geniet van je aankoop en maak je niet druk over het stoppen met de 360 ;)

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Geen enkel woord aan toe te voegen ! :thumbs:

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Flauw!

Maar sluit me helemaal aan bij Xwon, de 360 heeft de beste papieren en dat gaat in 2008 gewoon door.

18. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt mensen, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen! ^^
    Maar eerst nog even bomberman live, nog even de volle kracht uit me 360 halen :p.
    Wel grappig hoe zo een spel mij meer kan boeien dan forza2 bv :confused:.

19. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een 360 en een wii..
    De Wii heb ik op 16 Juli gekocht, en die was na een week of 6 kapot..
    Strepen in mijn beeldscherm, videokaart defect denk ik..
    Ik vind het wel jammer dat zon ding zo snel stuk gaat.. zeker omdat ik hem nu alweer 3 weken kwijt ben.. en Zelda nog moet uitspelen :)
    Met mijn Xbox heb ik nooit problemen gehad, eerst had ik een core zonder problemen en nu al een tijdje een premium ook nooit iets mee aan de hand..

Ik ga ook de Ps3 halen begin 2008..

Al met al vind ik alledrie de consoles zijn eigen charme hebben..
    Voorlopig ben ik het meest happy met mijn trouwe 360, maar dat kan met de komst van mijn Ps3 weleens veranderen..O-)

En over de mensen die het hebben over de TOPtitels.. en dat die alleen op de 360 zijn voorlopig..
    Dan is dat waarschijnlijk omdat de 360 al een tijd langer bestaat..

Bij de launch van de 360 waren er ook niet bepaald veel echt goeie games..

Mischien is dit ook wel een beetje een kwestie van smaak, maargoed..

-Sorry voor Dubbele post!!!-

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens. Hoe kun je nu de games van een console vergelijken die net uit is met de games van een console die al dik anderhalf jaar te koop is. Op dit moment is de 360 marktleider qua games maar vanaf nu verschijnen de meeste toppers gewoon op de 360 en de PS3. Je kunt de consoles nu alleen nog vergelijken op wat ze wel of niet hebben zoals: wel of geen sixaxis, wel of geen rumblepack, betalen voor online gamen of niet, HDD of Blu-Ray, 600 euro of 400 euro. En al deze keuzes hangen per persoon invidueel af.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina