De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Precies. Toch nog een mooie avond :thumbs:

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    echt wat een bagger wedstrijd, vond het gewoon frustrerend om naar te kijken.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf was dat nou weer voor actie met dat vuurwerk?:{

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vergeten jullie niet een beetje dat het gewoon zwaar klote voetballen is tegen Albanië? Zwaar irritante, treurige lui die kaarten aan lopen te smeren, duiken en schoppen?

Goeie goal van Ruud en verdiend gewonnen, want mongolen horen niet op het veld.

Scheids floot bagger (nota bene een Engelse scheids) door voor zowat elke aanraking te fluiten.

Keeper van Albanië had twee wereldreddingen op de schoten van Sneijder en 1tje was nog lucky weggewerkt door de verdediging. V/d Sar pakte ook nog een paar goeie ballen, toegegeven.

En dan is het afgelopen, blij enzo, komt er zo'n hoer van de pers weer gelijk lopen zeiken. :{

Goeie 3 punten wat mij betreft en verder snel vergeten.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze albanie al moeilijk vinden kunnen we beter thuisblijven.

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, echt zielig die lui, ze gaan liggen bij alles. Ze hebben gewoon een nieuwe sport verzonnen: hoe kunnen we het beste zoveel mogelijk tegenstanders van het veld af werken.

Keeper zat er goed bij, maar wel errug slecht dat hij ze niet kon klemmen. Dat is normaal niet zo'n probleem, maar als je van die ballen dan niet over de achterlijn boxt wordt het toch een ander verhaal.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    toen ik de scheids zag dacht ik al dit wordt niks. hij floot zoals aangegeven ook werder bremen-az en toen heeft hij az een zeer kostbare goal afgenomen en floot hij verder ook bagger. hij verdient de status ''english-man'' niet

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een dramatische wedstrijd. Een draak van een wedstrijd.

Het spel van Oranje kan je typeren als een vraag:

Hebben jullie soms ook dat je snel weg moet, maar toch nog snel moet schijten? Vervolgens ga je naar de plee, perst wat er te persen valt omdat de tijd dringt, maar het komt er simpelweg niet uit. Vervolgens denk je: laat dan maar zitten. Maar dan moet je weer. En uiteindelijk met pijn en moeite pers je er een klein beetje poep uit. Je weet niet of je opgelucht moet zijn, of dat het onnodig was.

Zo zie ik deze wedstrijd.

Snel vergeten en nu maar die Fransen uitlachen. Ik hoop echt dat ze straks niet mee doen.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh de herkenbaarheid _O_ 8)

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    @ viktortje: Het valt me sowieso vaak op dat Engelse scheidsrechters het in Europa erg slecht doen. In Engeland laten ze veel doorspelen maar in Europese toernooien lijken het net een stel ouwe wijven... Voor alles fluiten, waardoor ze ook onzeker worden.

Gewoon net zo fluiten als in Engeland is prima.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja hoor, gooi het daar maar op. Feitelijk was het de vorige wedstrijd al niet goed, en nu nog steeds beroerd. Het is verdomme al meer dan 4 jaar niet goed. (Op een paar redelijke wedstrijden na, op 1 hand te tellen)

Hoeveel kansen zijn er nu eigenlijk gecreeërd? Natuurlijk is het moeilijk voetballen, maar dat blijft het altijd. Een ploeg met grote spelers probeerd je te overklassen, en zo'n team als Albanië probeerd de dingen op te stoppen en te forceren. Maar tegen zo'n team hoor je wel gewoon met zo'n groep wereldspelers een hoop kansen en een paar doelpunten te maken. Kansen? Ik heb ze amper gezien. Dat schot van Sneijder was een mogelijkheid, en ja die goal was een kans. Maar verder? Nederland mag nog in de handjes knijpen dat die goal werd afgekeurd, was weinig mis mee. Daarnaast greep onze doelman weer een aantal keren broodnodig in. Het was wederom bedroevend slecht, toen die goal werd gescoord kon ik niet eens juigen van de beroerdigheid.

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad. Tot de 16 meter loopt het redelijk, maar verder komen we echt niet. Kansen in de 16 meter worden niet gecereerd. Afgelopen week niet, vandaag niet!! En dan heb je het over 2 zeer matige/kleine tegenstanders.

Anyway, het probleem ligt volgens mij bij het feit dat er geen basis 11 staan. Tot vorige wedstrijd was het steeds een ander elftal. Dan is het ook niet zo gek dat er weinig gecreerd wordt, aangezien spelers nooit op elkaar ingespeelt zijn.

Tegen roemenie mag Sneyder niet meedoen?? Hopelijk dan Seedorf in de basis. Zo'n schande dat die man slechts 20 min. ofzo mag meespelen.

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Is er ergens de nabeschouwing te zien? Ik hoorde dat deze weer hilarisch was. Ik volg het Nederlandse elftal niet meer sind het WK mede door het verschrikkelijke spel en de domheid van van Basten.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Op Eurosport worden nu alle belangrijke wedstrijden uitgezonden. Nederland is nog niet geweest dus als je snel bent red je het misschien nog.

Samenvatting dan, geen nabeschouwing.

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Tja, het was gewoon bagger. De opmerkingen van Johan Derksen in de nabeschouwing waren naar mijn mening terecht.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2007
  17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Samenvatting wil ik niet zien :+

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Prachtig. Portugal gelijk en Frankrijk verloren. Beide staan op punten nu onder de kwalificatiestreep!_O_

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nah, zonden ze sowieso niet uit. Niet echt heel veel boeiende wedstrijden verder.

Ben blij dat het echte voetbal weer begint, komend weekend :+

20. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft altijd gelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina