[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig heeft kimi geen last van het 'ferrari effect', waar massa wel last van heeft.

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Arghh, ik vind het wachten nu al tergend. :x

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Morgen kan het kampioenschap beslist worden, laten we hopen en bidden dat het niet gebeurt....

4. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, ik kan me ook niet herinneren dat een kampioenschap ooit beslist werd op een andere dag dan zondag.

5. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik moet morgen werken aaargh. Maar ja, heb wel vertrouwen in een goed afloop. Als McLaren straf krijgt dan kan de formule 1 wat mij betreft in de stront zakken.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als McLaren een straf krijgt (uitsluitsel van dit seizoen en volgend seizoen of bv puntenaftrek van de coureurs), dan ben ik echt klaar met Formule 1. Dan zal ik echt geen ronde meer kijken. Ik denk dat het aantal TV kijkers en GP bezoekers heel erg flink zal terug lopen. Rijders zoals Hamilton en Alonso zijn toch echt publiektrekkers.

7. JeePee

JeePee Guest

Als Mclaren straf krijgt, dan is dat terrecht. De FIA gaat een team niet zomaar een startverbod opleggen zonder keiharde bewijzen.

Ik denk btw niet dat dat gebeurd. Reductie van punten op zijn hoogst.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat de FIA wel 2x nadenkt.. Ze willen wel gerechtigheid als het waar is, maar uitsluitsel.. Zo achterlijk zijn ze echt niet daar. Wat denk je dat dat ze kost? Dan zijn er miljoenen fans over de wereld die dan op zondag middag ergens anders heen zappen.. Zo dom zijn ze niet.

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, dat alles zal Ferrari een worst wezen. "Gelukkig" dan ook dat het een hoorzitting is en geen echte rechtzaak.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad. Het mag wel duidelijk zijn dat Ferrari over lijken gaat om wereldkampioen te worden of om McLaren eruit te knikkeren.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk je dat Hamilton en Alonso geen ander stoeltje in de F1 kunnen krijgen? Het is trouwens net was JP zegt als McLaren een zware straf krijgt zullen ze het wel verdient hebbben en dat is ook alleen McLaren er voor verantwoordig dat de F1 minder aantrekelijk wordt

En McLaren zou heel anders reageren als de zaken omgerdaait waren?:emo:

edit//sorry voor de dubbelpost

Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2007
  12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als je F1 de afgelopen jaren een beetje hebt gevolgd, dan weet je dat Ferrari een geval apart is.

13. JeePee

JeePee Guest

Mwah? Bodemplaat van Ferrari en BMW? Flexwings van Ferrari? Allemaal door 'gezeur' van andere verboden.

En 1 ding moet je niet vergeten: Mclaren heeft de fout gemaakt door de documenten aan te nemen, niet Ferrari. Dat ieder team zogenaamd hetzelfde zou doen boeit me niet, ieder team zou namelijk ook tegen Ferrari zijn wanneer zij documenten van andere in hun bezit hadden.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ferrari heeft in het verleden zeker dingen geflikt die niet ok waren maar ik vind dat ze in deze zaak gewoon gelijk hebben en McLaren de gevolgen maar moet accepteren.

Ik denk trouwens niet dat McLaren wordt uitgesloten, denk dat de maximale straf eerder een geldboete + puntenaftrek voor dit en/of volgend seizoen zal zijn

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    McLaren? In dit geval praten we nog steeds over slechts één medewerker van McLaren, namelijk Coughlan.

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    En ik hoop dat dat dan ook de redding zal zijn.

17. JeePee

JeePee Guest

Volgens mij wist de hele top van Mclaren eraf toch? Dat was in de vorige hoorzitting toch al bevestigd?

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je had het erover dat McLaren de documenten had aangenomen. Het gaat hier slechts om één medewerker die de documenten heeft aangenomen.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hamilton en De La Rosa zullen trouwens vandaag aanwezig zijn in Parijs, Alonso niet. Geen van de rijders hoeft aanwezig te zijn trouwens.

De hearing is trouwens om 09.30 lokale tijd begonnen. Men verwacht rond / net na de middag de uitkomst.

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina