De Grote Voetbaldraad [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berenscheet

berenscheet Guest

nog goed ookO-)

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Netjes hoor:cool:

Prima overwinning gisteren. Heb de doelpunten gemist omdat ik moest werken, daarna snel de kroeg ingedoken om het laatste kwartiertje mee te pikken onder het genot van een pintje Guinness. Ik had er een hard hoofd in, maar alles is nog goedgekomen. Nederland mag dit simpelweg niet meer weggeven. Nederland mag of: twee keer gelijkspelen of: een nederlaag en een gelijkspel permiteren.

Toch nog verradelijke uitwedstrijden tegen Albanië, Wit Rusland en Roemenië. Luxemburg en Slovenië thuis moet te doen zijn.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben bang dat hij over een paar maandjes weg is.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    hoe kom je hieraan? kijk jij regelmatig op engelse voetbalsites?

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Hij wordt jarenlang aan elke club ter wereld gelinkt. Ik lig er nog niet wakker van.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar toen wou hij nog bij Ajax blijven, wat een slimme beslissing was. Ik denk wel dat hij niet lang meer bij Ajax zal zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat dit zijn laatste seizoen wordt :+

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik denk ook dat hij met de huidige ontwikkelingen helaas niet lang meer in A'dam wilt blijven. Daarnaast worden juist die 2 clubs, United en City, steeds vaker als koper aangewezen in die geruchtenkoppen. En juist omdat ik die namen al meerdere keren voorbij heb zien komen wilde ik het ff posten.

Maar misschien hebben we mazzel, en blijft hij lekker in Amsterdam.

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    MVV is op zich ook nog wel een redelijke club! Als het goed draait zit daar ook wel aardig wat man! Zijn maar een aantal clubs die eredivisiewaardig zijn in de 1e divisie, en dan zijn de volgende vindt ik:

Den Haag, MVV, FCDB en GAE..

Dit zijn de enige clubs waar tenmiste sfeer is, die een fanatieke achterban etc hebben.. Voor de rest is het allemaal niks!

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Denk niet dat hij zo snel naar City zou gaan maar als ManU een goed bod uitbrengt dan denk ik wel dat hij weg is

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    The Hunter gaat pas aan het einde van het seizoen weg. Na het EK.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    MVV doet het wel goed tot nu toe ja. Wat er met mijn team(FC Volendam) aan de hand is weet ik ook niet. Van AGOVV verliezen met 2-1, thuis nog wel, en thuis zijn we meestal ongeslagen. Ook vrijdag verloren van Cambuur. Zo komen we nooit terug in de Eredivisie :'-(

Huntelaar zie ik ook nog wel blijven tot aan het eind. Hij heeft het zelf gezegd en hij is vrij loyaal dus ik denk niet dat hij weggaat als het kut gaat met Ajax.

Edit: Ik zie dat Volendam vrijdag tegen GAE moet hehe. Ga jij ook naar uitwedstrijden of niet?

Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    maar de transfermarkt is toch gewoon gesloten, dus hij kan helemaal niet weg tot de winterstop.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je meent het. Daarom zeg ik toch ook over een paar maandjes. ;)

14. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ik ga wel is na uitwedstrijden, alleen dan wel op vrij vervoer, in de thuisvakken hehe :thumbs:

Ik HAAT buscombi`s, en aangezien wij zowat alleen maar buscombi`s hebben, heb ik er geen trek in. Nou laat het toeval wezen dat Fc Volendam uit, voor ons een verplichte autocombi is. Wij kunnen ons opgeven tot morgenavond..

Kan je nu alvast vertellen, dat het uitvak vrij leeg blijft :9

Volendam is voor ons altijd een beetje een ''angstgegner'', net als Veendam, Telstar en Zwolle :'-(

Maar we zullen zien wat het vrijdag word, wij zijn op de goede weg, en bij jullie zit de klad er in, dus ben benieuwd \o/

Al gok ik op een 1-1 of sneaky 1-2 overwinning, dankzij de snelste man in de JL, Smeekes _O_

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wat mij betreft mogen jullie de snelste man van de Eredivisie er gratis en voor niks bij hebben. Rommeldahl:thumbs:

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Tja, dubbelpost maar toch.

Wat gaat het worden vanavond mannen?

Ik gok 1-2 voor Nederland. Weer ouderwets kut:D

17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Volgende week Zagreb - Ajax. Zo'n zin in om alsnog een ticket te boeken. hehe

18. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Zou ik niet doen, kom je weer bedrogen uit \o/ Geldverprutsing heet zoiets :)

Vanavond ff 3 punten aan de Dijk op halen, door 2 doelpunten van Dominique van Dijk, en hopen dat GAE een dijk van een wedstrijd speelt :thumbs:

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk man :D. Niemand is opgewassen tegen het aanvalsduo Plat en Platje :+

Btw die kaarten voor Ajax-Zagreb zijn toch best goedkoop? 15 euro ofzo? Dan ga ik er misschien ook heen als ze nog te koop zijn.

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Haha.. alves is weer niet komen opdagen bij de training. Ze weten weer niet waar hij is.. Lekker geregeld daar zeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina