Het huiswerk draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 25 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    sorry vautje, die 10 is een 3, k was een stap vergeten. kijk maar bij langejan of mr. e

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ben opzoek naar een werkstuk van AK, krijg mn eigen onderwerp waarschijnlijk niet op tijd af :mad:.

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Staan er op scholieren best veel, niet allemaal goed verwoord maar dat kan je aanpassen? Misschieen een idee?

Ok ik heb echt een probleem.!!! Ik heb vanaf nu 2 weken achter elkaar tentamens maar moet plotseling voor as donderdag een verslag maken omdat ik een keer een excursie heb gemist van een dagje brussel??? :confused:

De opdracht luid:

Volgens mij is het helemaal niet zo moeilijk, maar op de een of andere manier lukt het voor geen meter. :confused: ..

Dus als iemand ook maar een soortgelijke opdracht heeft ik kan alle hulp gebruiken.. Alles is welkom echt waar!

Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  4. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb morgen een PW maar ik snap het nog niet helemaal.

Een vraag uit het boek is:

Stel de reactievergelijkingen op voor de oxidaties van de volgende elementen:

natrium
    zwavel
    en nog een paar

maar wat moet ik nou precies doen

ik weet wel dat ik bijv. Na + O2 -> ?

wat daarna komt weet ik niet

kan iemand mij helpen?

5. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ... Na + ... O2 -> ... NaO2

maar normaal krijg je de uitkomst toch ook?
    (ik weet niet welke klas je zit.. maar deze hulp komt van een 3de[bijna 4de] klas havo leerling)
    links van de pijl
    1 Na
    2 O

rechts van de pijl
    1 Na
    2 O

dus dan word het toch

Na + O2 -> NaO2..

denk ik dan.. misschien iemand die examen in Sk heeft gedaan hulp kan bieden

Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  7. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook lekker druk. Eerst wat samenvattingen maken van een boekje genaamd: "In de ban van de heilstaat" voor geschiedenis, dan voor aardrijkskunde 6 artikelen uitschrijven en uitleggen enzo, dan een natuurkunde proef uitwerken... en dan allemaal in 1 nacht en 1 dag :mad:

8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    koop gewoon het boek "in de ban van de ring" en vervang elk woord voor heilstaat:)

maar ff serieus, ik heb bij aardrijkskunde een vraag.. is Löss lichter dan zandgrond?

9. ASjok

ASjok FoD-Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ;)!

Als je het mij vraagt (een 4de-jaars VWO-er) IS Löss zandgrond :) Gewoon hetzelfde dus.

10. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    nee! aa! fout! löss is superlicht en extreem vruchtbaar spul. (lichter dan zand dus, ja)

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    /kick

Ik moet de grafiek i=10^-5 * wortel(3 ) * log2(V) spiegelen rond de as x=1,5

Hoe doe ik dat ook alweer?

12. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet hoe ik het molair volume berekenO-)

13. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    molair volume waarvan?

14. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FF kijken.. Ik heb deze gegevens: Bij 80 graden geldt: Vm = 29,0 dm^3 mol ^-1
    Er is 0,2 gram afgenomen en het volume is 80' 51cm^2... Maar die laatste klopt volgens mij niet helemaal8)

Dan de vraag: Bereken hoeveel mol gas in de gasmeetspuit bij de proef aanwezig is..

15. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet een sollicitatie brief schrijven voor school en nu heb ik dit:

Dear Sir or Madam,

In the newspaper of 10 September, I saw a vacancy for a carpenter. That’s exactly what I’m looking for. I’m very good in that kind of stuff. I am the person you looking for. Now I’m explaining you why I’m the best for this job.

A long time ago I’ve succeeded for my carpenter training and also for my painters training. I had very great figures for both. In 2003 I was working for a painters company. It was a great time. But the working hours were terrible. I couldn’t do anything in the evening because I had to do things for my job. By carpenter is that different. Great working hours and a great company. I’ve heard from a lot of people they like it there.

Also I live near the company. I live in Greensville and that’s 15 minutes driving. That’s not far.

I really hope

Die laatste alinea moet ik nog doen en die tweede en derde nog verbeteren. Maar zitten er veel fouten in, is het goede informatie? Wat kan ik er allemaal nog bij doen?

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Erg veel "I", vind je niet?

17. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, maar mijn engels is niet zo goed:eek: Dus ik weet ook niet zo goed hoe ik een zin moet beginne dus zet ik maar I neer:9

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0

Zoiets zou ik doen.

Hier nog even de verbeterde versie, zie maar wat je ermee doet :)

Dear Sir or Madam,

In the newspaper of 10 September, I saw a vacancy for a carpenter. That’s exactly what I’m looking for. Please allow me to explain why you should hire me for this vacancy.

A long time ago I completed my carpenter training and painters training. I had very great figures for both. In 2003 I was working for a painting company, I had a wonderful time. But the working hours were not to my liking, because i had to work in the evenings i did not have any time for myself. This vacancy seems to have great working hours and working conditions. Some of your employees have told me that bedrijfsnaam hieris a great company, with a good atmosphere.

I live in Greensville, wich is only a 15 minute drive away from your company.

Please consider my application and i hope to hear from you soon.

Yours sincerely,

Je naam

Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  19. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nog een tip, gebruik nooit afkortingen in formele brieven, dus I'm moet I am zijn, geld dus voor alle afkortingen.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, zelf heb ik dat nooit geleerd, bij mij op school mochten we gewoon I've, I'm enzo gebruiken. Kan me wel iets herinneren dat ze het wel aanraden omdat dat een betere indruk maakt ofzoiets. Dus je zou dat inderdaad nog even kunnen veranderen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina