Colin McRae Overleden ( 39 jaar ) met zoontje van 5 jaar

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Maver21, 16 sep 2007.

1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Colin McRae Vandaag overleden

Onverwacht nieuws uit de rallywereld. Vandaag werd bekend gemaakt dat Schots rallycoureur en -legende Colin McRae en zijn vijfjarige zoontje overleden zijn na een helicoptercrash nabij zijn huis in Lanark, Schotland. McRae, veelvuldig winnaar en bekende in de gamesindustrie vloog zelf de helicopter en was naar zeggen een ervaren piloot. In het toestel, dat rond vier uur Engelse tijd neerstortte en vrijwel gelijk vlam vatte, zaten tevens nog een volwassene en een ander kind. McRae's vrouw Alison en dochter Hollie waren niet aan boord ten tijde van het ongeluk. Colin McRae is 39 jaar geworden.

Het is overigens niet de eerste keer dat een rallycoureur overlijdt door andere oorzaken dan rallyrijden zelf. Ook collega Richard Burns (34) overleed een paar jaar geleden, zij het aan een longontsteking naar aanleiding van een hersentumor.

Ik vind dit echt verschrikkelijk nieuws. sterkte aan de familie !!

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tjezus christus zeg...
    Dit is echt verschrikkelijk. Voel me echt klote gewoon, ben hier echt stil/kapot van.
    De racewereld raakt een groot kampioen en een legende kwijt. Dit is echt verschrikkelijk voor zijn familie. Ik hoop dat zijn zoontje het red.
    RIP Colin.

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ik ben er ook echt stil van geworden. net toen ik het las dacht ik echt van, dit kan gewoon niet:mad:, een groot coureur is niet meer en dan ook op zo'n manier, wat denk je van zijn zoontje van 5, sterker nog, wat denk je van z'n vrouw :mad:

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Weer een rally legende overleden, vindt et helemaal erg voor die kinderen en zn vrouw:x RIP

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    pfiew.. , plotseling zo'n rally legende weg.
    hoewel ie natuurlijk in ieders gedachte zal voortleven!

morgen maar een eerbetuig rondje rijden in collin mcrea DIRT.
    hoop niet dat dit ook een eind maakt aan de collin mcrea games.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jezus Christus, wat een nieuws. :eek: Hier schrok ik toch wel van! Ik hoop voor zijn vrouw dat ze het niet gezien heeft, dat moet een gruwelijk tafereel zijn geweest.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik weet ff niet wat ik moet zeggen...ben echt ff shocked, echt heel bizar nieuws en verschrikkelijk voor de familie en vrienden....damn....

8. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    triest... r.i.p. Colin.

9. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    WTF ik ben groot fan van hem, heb bijna alle game op de pc en alles wat maar mogelijk is in mijn bezit. :mad: Nu is hij overleden hier ben ik dus echt stil van.

R.I.P

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Fuck!?

Man, man, man...

Geen woorden voor dit.

Buiten het feit dat dit al een drama opzich is, laat hij ook nog eens een vrouw en dochter achter, die behalve een vader/man ook nog eens een zoontje/broertje moeten missen...

R.i.P.

11. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wow me Dirt schijfje zal voortaan wel ff anders voelen bij het opstarten..

Wicked bericht zeg. Ook al zullen ze hier niet op het forum komen, veel sterkte voor de nabestaanden.

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Tja, zulks kan gebeuren...maar hij is lang niet de enige weet je...Zegt de naam Benny Vansteelant je iets....Meer dan waarschijnlijk gaat er je géén lichtje op, verleden week zaterdag op training aangereden door een wagen en met zware verwondingen opgenomen in intensive care, daar eergisteren uit ontslagen wegens zijn vlot herstel en op een gewone ziekenkamer gelegd voor verder herstel, en enkele uren later overleden door een hartstilstand....
    O ja, waarschijnlijk zegt die naam je nog steeds niets, maar Benny was wel dé man die de duathlon-wereld beheerste met in totaal 9 europese en wereldtitels op zijn palmares...

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Formal identification of the two people who died in the helicopter crash is not expected until the morning, and the fact that some news sources have 'jumped the gun' does not provide the reliability which Wikipedia expects

Het nieuws is nog steeds niet officieel bevestigd trouwens maar ik vrees toch het ergste....=(

14. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn broer heeft bevestigd dat hij in die helicopter zat.

Echt ontzettend triest dit, hij was mede door zijn game een icoon in het rally racen.

RIP en sterkte aan de nabestaanden.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hier het bericht van autosport.com:

Hij was dus de piloot van de helicopter en alle inzittenden zijn omgekomen.

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
  17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ongelooflijk =(

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    serieus echt he..wtf.. RIP thats all I can say..

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziek

20. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is wel schrikken ja, ik was ook even stil toen ik een smsje kreeg.

Deel Deze Pagina