De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik had het gelezen ja :mad: en camoranesi weer geblesseerd...hopelijk valt het mee. Toen ik hoorde dat juve achter stond had ik al zo'n gevoel dat het maar 1 iemand kon zijn....

en..
    OMG die overtreding op lazovic, dat is toch een praktijk voorbeeld voor een penalty.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, Udinese heeft potentie genoeg met Di Natale, Quagliarella en Gyan. Tegen Inter speelde ze ook erg sterk, al was de gelijkmaker wel bijzonder zielig.

Niet mee? Pfff... Je bedoelt dat het Juve een keer niet mee zit in de laatste minuten? :+

Inter - Catania 2-0!!

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik ben een ajacied. maar het was duidelijk een handsbal. de bal was al in de lucht toen kah zijn hand opstak. een duidelijke penalty. het was een reflex van kah maar dat teld ook;)

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ogararu is hersteld. Stam die heeft idd altijd wel iets. Ze verwachten dat dat van Suarez niet ernstig is dus hopelijk speelt hij donderdag.

AZ gelijkgespeeld. Ze zeggen dan wel dat AZ zich heeft 'versterkt', nou die verdediging is anders nog steeds bagger. En de aanvallers zijn ook niet echt in hun doen vind ik. Vooral die Pelle.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Pelle heeft nog nooit iets bewezen.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik hoorde dat Pelle nu al een gigantische miskoop wordt gevonden. Kan helemaal het niveau niet aan op de training enzo. Lachwekkend volgens de leiding. Zou het wel jammer vinden.

En ik denk dat Ajax het heel zwaar gaat krijgen in Zagreb. Schat ze hoger in dan Slavia.

En dan woensdag ook nog Fenerbahce - Inter, zonder verdedigers zo ongeveer... Wordt ook erg moeilijk om te winnen.

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Als Ajax speelt zoals tegen Heracles en Slavia dan wordt er niet echt leuk om naar te kijken. Ik stel voor Emmanuelson als creatieve middenvelder, Heitinga terug in de verdediging. Sorry hoor maar Heitinga is toch een rasechte verdediger of niet? En Emmanuelson kan niet verdedigen.

En Pelle ja, kom op zeg hij was bankspeler bij een club uit de eerste divisie van Italië. En daar 6 miljoen voor betalen :emo:

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Emanuelson op linksback is prima. Alleen hij moet wel vertrouwen hebben, anders schiet het niet op zoals de laatste weken is gebleken. Heitinga moet absoluut niet in de verdediging. Op het middenveld als controlerende man is hij op z'n best.

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wie moet er dan de creatieve middenvelder worden?
    Bij RTL Voetbal hadden ze het over Sanmartean van FC Utrecht. Zou opzich wel goed zijn. Of Aissati in de winterstop halen.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik dacht dat Ajax daarvoor Medunjanin wilde hebben maar die blijkt niet meer te komen..

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Aissati graag!

Die heeft ook wat problemen bij PSV dacht ik. En voor 13 miljoen kun je hem ophalen. Yes please! En een goeie verdediger halen. Dan hopen op wat minder geblesseerden. En dan nog 4-4-2 gaan spelen:

-----------------Stekelenburg--------------------
    -Ogararu-----Stam-------Vermaelen---Emnauelson
    ---------Gabri-----Heitinga---Davids-------------
    --------------------Aissati----------------------
    --------------Huntelaar--Suárez-----------------

Die 20 vleugelspelers zijn leuk voor de thuiswedstrijden tegen de kleintjes en eigenlijk zijn tot op heden alleen Bakircioglu, Rommedahl, Luque dan leuk om 'n beetje af te wisselen.

Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    *Loopt zo naar de Adelaarshorst voor Go Ahead Eagles - RKC! :cool:

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat bedrag moet je niet zo serieus nemen denk ik. PSV laat die echt niet zo gemakkelijk gaan. En of Aissatti zelf wil? Zeker niet als PSV overwintert in CL, die heeft dan helemaal geen zin in UEFA Cup of totaal geen Europese wedstrijden na de winterstop.

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    2 - 0!!
    '84 Ars
    '86 Wissink

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Sanmartean....leuke hype maar of hij het niveau aankan?
    Snap nog steeds niet dat ze Modric niet gehaald hebben....

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat Modric 20 miljoen kost...

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Godver, morgen komt Barcelona - Lyon. Dat zijn me 2 favo. teams, die zal je dus niet op tv zien omdat PSV morgen speelt en die hebben altijd voorrang. Iemand die weet waar ik het dan kan zien ?

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Sport1, op één van de 8 kanalen ;)

Ik ga uiteraard Fener - Inter kijken \o/

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Sport1. :)

20. Fiasco