Sega Rally 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 14 mrt 2007.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Er is wel schade, het beinvloed alleen niet het weggedrag.

Maar dat is ook gewoon niet waar je Sega Rally voor moet spelen. Ik ben nog steeds zeeeeer benieuwd.

Ik neem trouwens aan dat er wel een in car view is, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Demo: SEGA Rally

Content: SEGA Rally - Demo
    Price: Free
    Availability: Not available in Japan
    Dash Text: [ESRB: E (Everyone)] Experience the unique mix of fun, bumper-to-bumper racing and next gen technology in this single player demo. Download the demo.
    Size: 691.82 MB

Posted at Orlando International Airport headed for Tokyo

Eindelijk weer eens een arcade racer :)

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ja hij staat er op !

ik ben nu echt nieuwschierig!
    Ik vind rally altijd geweldig, en ik vond het arcade racen van sega rally ook heerlijk.

(het downloaden gaat redelijk snel)

4. Sjakov

Sjakov Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een verschrikkelijks slecht spel :emo:
    Nou ben ik niet echt een arcade man dus daar zal het waarschijnlijk aan liggen...

Feit blijft dat het totaal niet next gen is

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een verschrikking, maar IGN denkt er anders over met een 8.8. En ze geven 9.0 voor de graphics, die ik er niet vindt uitzien.

Het rijden is net als schaatsen.

6. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist een heerlijk spelletje. Ik heb het schijt aan spellen als forza en pgr, maar voor een lekkere arcade racer als dit en burnout ben ik wel te porren.

Wil niet zeggen dat ik dit spel voor de volle prijs ga kopen.

7. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het erg leuk, al vallen de graphics me wat tegen. Het track deformation systeem werkt prima en de handling is gaaf. Evenals het echte arcade gevoel met de leuke knipogen naar de oude sega rally games.

Game over yeaaaah

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind er weinig aan. Hij speelt op zich nog wel aardig, alleen veel te arcade voor mij. Ik vind trouwens wel dat een spel dat slechts arcade gameplay met zich meebrengt er wel wat beter uit had kunnen zien. Wagens zien er wel mooi uit, maar die herhaling textures op de baan en ernaast kunnen echt niet meer.

9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het tegenvallen. Te arcade, geen schademodel. graphics zijn meer aan de leuke kant en dat is wel goed.Het is zeker geen topper. Als ik echt rally wil neem ik echt wel Colin McRae. Want Sega Rally vindt ik totaal geen rally. Camara heeft ook soms zijn toeren. Soms draait die zover weg dat je geen bocht meer kan zien. Het is wel een game die even leuk kan zijn maar verder nee.

10. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er vielen 2 dingen op:
    1 Wat een simpele graphics zeg!
    2 Dit spel MOET je met een stuurtje spelen anders is er geen reet aan
    en de de bumper cam natuurlijk.

Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  11. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
  12. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een slechte game. Slechte graphics, veeel slechter dan Dirt en OOK dan Forza 2 als je dat niet ziet... Echt geen 360 spel.. eerder een nintendo 64 game. Schande

13. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Raar dat sommige hier praten over slechte graphics...
    Ik vind Sega Rally grandioos...soepel...framerate is goed...die sporen hebben echt effect op het rijden...modder op je auto is super.
    Heb voor het eerst het gevoel dat ik echt door het zand bagger.

Dirt vind ik weer zware crap!
    klote framerate, stijf, replays zijn zwaar lelijk (nog erger dan Forza 2) en je zweeft meer dan dat je rijdt.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Na die Eurogamer review ga ik toch maar eens die demo downloaden. Sega Rally was vroeger een heerlijke rally arcade racer. :)

15. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Bizarre reacties zeg. Is iedereen al vergeten hoe erg de handling van DIRT wennen was? Die is echt veel slechter dan deze hoor...

En vergeet ook niet dat dit nog vet gaat worden in multiplayer ook!

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er tof uit!

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zal 'm 's downloaden.

18. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Mja mja, ik vind het te veel arcade-achtig. Liever iets meer realisme en een schade model is ook wel leuk.
    Een game om links te laten liggen (voor mij iig)
    Als iemand er lol mee heeft dan moet je het vooral kopen. Daar gaat het iig om. Maar voor mij is het niks.

Peace,
    Rich_Art. ;)

19. berenscheet

berenscheet Guest

Dirt en Forza zien er realistisch uit tov Sega Rally. ik moest op het beging gewoon een beetje wennen aan de felle kleurtjes etc. gewoon een beetje arcarde achtig net als Fifa(sega)/PES(Dirt, Forza)

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Haha, wat een leuke reacties zeg. Het is te arcade achtig.... wacht eff... Sega Rally... Sega Rally, was dat niet die arcade racer? Heb ik die niet in de automatenhallen vroeger gespeeld???

Ja, het is hem echt. En het is nog steeds een arcade racer!

Echt geweldige demo zeg. Begrijp niet waarom steeds McRae (met z'n roestige framerate) erbij gehaald wordt. Sega Rally heeft heeft dan nog het meest gemeenschappelijk met Burnout als je het mij vraagt. Gewoon lekker hard crossen, maar ditmaal ook door de modder.

Super graphics. Volgens mij heb ik nog niet een spel op de 360 gezien (wel op de PS3 en dat spel kennen veel van jullie denk ik wel) waarbij het terrein zo mooi misvormd wordt door sporen van de auto's. Je crossed achter auto's aan in het zand en je ziet geen hand voor ogen. Je crossed achter auto's aan in de modder en je ziet letterlijk de modderplakken in het rond vliegen. Lekker smerige auto's ook na zo'n race. Heerlijk! En dan die opzwepende arcade muziek op de achtergrond. Haha, daar ga ik helemaal van grijnzen. Ik hoop dat ze in de volledige versie ook zo'n time trial erin gooien, waarbij de tijd tegen je werkt en alleen aangevuld wordt als je door bepaalde gates rijdt (waarmee een sectie wordt afgerond). Altijd spannend en goed voor veel guldens in die arcade kast.

Deze game vereist een specifieke mindset om ervan te kunnen genieten. Vergelijk het niet met McRae, vergelijk het niet met PGR en al helemaal niet met Forza (dat is zowat het tegenovergestelde). Denk Burnout, maar dan iets minder a-sociaal qua snelheden. Gewoon lol, lekker racen. Ook geschikt voor mensen die normaal gesproken totaal niet uit de voeten kunnen met dit soort spellen. :)

Edit: Zeg trouwens niet dat ik hem voor het volle pond ga kopen. Mijn lijstje met must-buy spellen is op dit moment iets te lang.

Deel Deze Pagina