Haha, wat een leuke reacties zeg. Het is te arcade achtig.... wacht eff... Sega Rally... Sega Rally, was dat niet die arcade racer? Heb ik die niet in de automatenhallen vroeger gespeeld???
Ja, het is hem echt. En het is nog steeds een arcade racer!
Echt geweldige demo zeg. Begrijp niet waarom steeds McRae (met z'n roestige framerate) erbij gehaald wordt. Sega Rally heeft heeft dan nog het meest gemeenschappelijk met Burnout als je het mij vraagt. Gewoon lekker hard crossen, maar ditmaal ook door de modder.
Super graphics. Volgens mij heb ik nog niet een spel op de 360 gezien (wel op de PS3 en dat spel kennen veel van jullie denk ik wel) waarbij het terrein zo mooi misvormd wordt door sporen van de auto's. Je crossed achter auto's aan in het zand en je ziet geen hand voor ogen. Je crossed achter auto's aan in de modder en je ziet letterlijk de modderplakken in het rond vliegen. Lekker smerige auto's ook na zo'n race. Heerlijk! En dan die opzwepende arcade muziek op de achtergrond. Haha, daar ga ik helemaal van grijnzen. Ik hoop dat ze in de volledige versie ook zo'n time trial erin gooien, waarbij de tijd tegen je werkt en alleen aangevuld wordt als je door bepaalde gates rijdt (waarmee een sectie wordt afgerond). Altijd spannend en goed voor veel guldens in die arcade kast.
Deze game vereist een specifieke mindset om ervan te kunnen genieten. Vergelijk het niet met McRae, vergelijk het niet met PGR en al helemaal niet met Forza (dat is zowat het tegenovergestelde). Denk Burnout, maar dan iets minder a-sociaal qua snelheden. Gewoon lol, lekker racen. Ook geschikt voor mensen die normaal gesproken totaal niet uit de voeten kunnen met dit soort spellen.
Edit: Zeg trouwens niet dat ik hem voor het volle pond ga kopen. Mijn lijstje met must-buy spellen is op dit moment iets te lang.
Laatst bewerkt: 17 sep 2007