WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

1. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is niet zo moeilijk hoor. met 6 man kan het al makkelijk. 4 erbij dus nog ;).

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En wie denk je erbij te krijgen nog? Hooguit mij en Mika Kimi en heel misschien nemesis maar verder niemand denk.

3. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    oa wessiej breakcore ruben iii donsniffer.

hierbij wil ik meededelen dat de championship belt net uit de fabriek is gerold en wacht op een eigenaar.

Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Naam:Wessiej (creativiteit FTW)
    Plaats: Den Haag ZH
    Entrance Theme:The Trooper-Iron Maiden (kan veranderen)
    Finishing Move:Canadion Destroyer

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Naam: Hoosie
    Plaats: Borft
    Entrance Theme: One of a kind - Breaking Point
    Finishing move: Styles Clash

Leuk idee, nu maar hopen op genoeg animo:)

6. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    zal ik dan ook gewoon maar mijn gebruikersnaam gebruiken;). welke provincie ligt borft?

nog even wat spelregels:
    je moet je voorspellingen naar mij pm'en, dit moet dus voordat de ppv begint, laten we zeggen uiterlijk voor zondag 20:00 uur. als er van iemand geen voorspellingen binnen zijn gekomen geld voor die persoon dat die het aantal punten van mij krijgt x 0.25.

ik zal mensen nog een reminder pm sturen op zaterdag, eerder niet want ik hou niet van spoilers en kan dus pas de matches sturen als ik smackdown heb gezien :p. je kan zelf natuurlijk wel al de spoilers lezen en me een pm sturen met je voorspellingen.

als er sprake is van een gelijkspel in punten dan word er gekeken of de belangrijkste matches goed zijn voorspeld dus in dit geval word er eerst gekeken naar cena vs orton, als allebei de leden die goed hebben word er gekeken naar khali vs mysterio vs batista, etc. (titels zijn het belangrijkst en prioriteit heeft dan raw omdat dat de grootste brand is.......... wwe championship->world heavyweight championship->ecw->ic title->usa title->raw tag team->sd tag team->vrouwen belt :p)

voor unforgiven in de XBWWE staat er dus een hell in a cell gepland voor alle leden die zich tot dan toe hebben ingeschreven (op dit moment xbox3604life, wessiej en hoosie).

hierin moet voorspeld worden;
    wie is de winnaar van de match (2 punten) en hoe wint ie (bv pinfall/submission/dq etc - 1 punt);
    bonus; wat is de openingsmatch van de ppv (1 punt).

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Haha.. borft is bodegraven.. ligt in zuidholland.

8. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe is de card na ecw te hebben gezien

* John Cena (c) vs. Randy Orton for the WWE Championship
    * The Great Khali (c) vs. Rey Mysterio vs. Batista for the World Heavyweight Championship
    * CM Punk (c) vs. Elijah Burke for the ECW Championship
    * Mark Henry vs. The Undertaker (return of the Undertaker)
    * Triple H vs. Carlito (Carlito is allowed to use weapons - Triple H isn't)
    * Candice Michelle (c) vs. Beth Phoenix for the Women's Championship

9. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Yo, ik ben wel voor om te voorspellen. Doe ik met vrienden ook wel eens. Zoals ik het nu begrijp, kies ik de winnaar en manier waarop hij wint?

10. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    ja. je moet elke wedstrijd dus voorspellen en niet die ik in post #388 heb gezet want misschien zijn er nog meer matches na deze smackdown (mvp hardy misschien)? je voorspellingen stuur je naar mij (en ik stuur mijne trouwens ook gewoon naar iemand anders kan ik cheaten ;)).

wie is de winnaar van de match (2 punten) en hoe wint ie (bv pinfall/submission/dq etc - 1 punt);
    bonus; wat is de openingsmatch van de ppv (1 punt).

-----------------------------------------------------------

tot nu toe bestaat XBWWE dus uit:

Naam: Xbox3604life
    Plaats: Alkmaar, NH
    Entrance Theme: Holy Wars by Megadeth
    Finishing Move: Steenkoude Stunner

Naam: Wessiej
    Plaats: Den Haag, ZH
    Entrance Theme: The Trooper by Iron Maiden
    Finishing Move: Canadion Destroyer

Naam: Hoosie
    Plaats: Borft
    Entrance Theme: One Of A Kind by Breaking Point
    Finishing Move: Styles Clash

Naam: Ruben III
    Plaats: ???
    Entrance Theme: ???
    Finishing Move: ???

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dit is de definitieve card voor zondag:

WWE Championship Match
    John Cena vs. Randy Orton

World Heavyweight Championship Match
    The Great Khali vs. Batista vs. Rey Mysterio

ECW Championship Match
    CM Punk vs. Elijah Burke

Women's Championship Match
    Candice Michelle vs. Beth Phoenix

World Tag Team Championship Match
    Cade and Murdoch vs. London and Kendrick

WWE Tag Team Championship Match
    MVP and Matt Hardy vs. Deuce and Domino

The Undertaker vs. Mark Henry

Triple H vs. Carlito

12. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]-YczYC2yHTM[/yt]

Holy Wars klinkt door de arena.

Xbox3604life loopt down the ramp en wordt ontvangen door de XBWWE fans met een luid boegeroep.

Xbox3604life is nu in de ring en pakt de mic.

Xbox3604life: We weten allemaal waarvoor we hier zijn. Vanavond zal er een Hell In A Cell-match plaatsvinden voor de XBWWE Championship!

Fans gaan uit hun spreekwoordelijke dak.

Maar we weten ook allemaal dat ik nu al, de eerste match van deze nieuwe brand, alle schijn tegen me heb. Ik verwacht namelijk dat ik zal worden gedouble teamt door de twee 020 boys Wessiej en Hoosie. Maar ik zal ze net zo hard vernederen als dat Slavia Praag heeft gedaan.

"You Suck"-chants worden heen en weer geslingerd door de arena.

Ja, ik weet het. Hoosie en Wessiej zuigen... Dan naar mijn volgende tegenstanders, Ruben III. Voor hem hoef ik al helemaal niet bang te zijn, want hij is een sappie. Bambi als support, kom op nou zeg. Kortom, het zijn allemaal slachtoffers voor mijn Steenkoude Stunner.

Dames en heren, ik kan maar een ding zeggen... You're looking at your next XBWWE Champion!

Xbox3604life verlaat de ring onder luid boegeroep.

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]jgqxQmAbTBc[/yt]
    The Trooper gaat en de fans gaan uit hun dak

Wessiej stormt de ring in en er komt een mic van boven, het licht dimpt zich en de spot gaat aan, voordat hij wat zegt luister hij eerst nog even naar de naamkreten uit het publiek.

''Damen en Heren, tot nu toe nog bekend als Wessiej, over een paar uur bekend als de nieuwe XBWWE champion''

*gejuich*

''Die Xbox3604life heeft het hoog zitten, maar ik heb even nog een filmpje voor jullie gezocht die hij gaat meemaken zometeen''

Het publiek gaat los

''Dus vooral jij, Xbox3604life, zal het te verduren krijgen vanavond, je zult de angst en kracht voelen van de enige echte Wessiej''

Het publiek gaat los en Wessiej loopt de zaal uit.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    * Hoosie cut geen promo, maar heeft 3 woorden voor zijn tegenstanders.*

'Rest in Peace'

15. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    Jim Ross: Dames en heren, goedenavond, mijn naam is Jim Ross en naast me zit Jerry "The King" Lawler. We zijn hier vanavond natuurlijk bijeengekomen voor de eerste match van de XBWWE. Een Hell in a Cell-match voor de XBWWE Championship!

Laten we eens gaan kijken naar de deelnemers.

[yt]-YczYC2yHTM[/yt]

Ring Announcer: The following contest is scheduled for one fall and it is for the XBWWE Championship. Making his way to the ring from Alkmaar, Noord-Holland, weighing in on 168 pounds... Xbox3604life!

[yt]jgqxQmAbTBc[/yt]

Ring Announcer: From Den Haag, Zuid-Holland, weighing in at 165 pounds... Wessiej!

Wessiej en Xbox3604life staan in de ring met een dodelijke stare down aangezien hun historie.

[yt]-a5aQfnjl9c[/yt]

Ring Announcer: From Bodegraven, Zuid-Holland, weighing in at 175 pounds... Hoosie!

Er wordt nog een worstelaar van backstage de arena in geduwd.

Ring Announcer: And the final wrestler... Ruben III! Sorry ladies and gentlemen, this is the only information I have about him.

Officiële Unforgiven resultaten
    John Cena (c) vs. Randy Orton = Randy Orton by DQ
    The Great Khali (c) vs. Rey Mysterio vs. Batista = Batista by pinfall
    CM Punk (c) vs. Elijah Burke = CM Punk by pinfall
    Cade & Murdoch (c) vs. London & Kendrick = Cade & Murdoch by pinfall
    MVP & Matt Hardy (c) vs. Deuce & Domino = MVP & Matt Hardy by pinfall
    Candice Michelle (c) vs. Beth Phoenix = Candice Michelle by pinfall
    The Undertaker vs. Mark Henry = The Undertaker by pinfall
    Triple H vs. Carlito = Triple H by pinfall
    Openingsmatch = CM Punk vs. Elijah Burke

Totaal aantal punten te verdienen = 25 pnt

Xbox3604life’s voorspellingen
    John Cena (c) vs. Randy Orton = John Cena by pinfall = 0 pnt
    The Great Khali (c) vs. Rey Mysterio vs. Batista = The Great Khali by pinfall = 0 pnt
    CM Punk (c) vs. Elijah Burke = CM Punk by pinfall = 3 pnt
    Cade & Murdoch (c) vs. London & Kendrick = Cade & Murdoch by pinfall = 3 pnt
    MVP & Matt Hardy (c) vs. Deuce & Domino = MVP & Matt Hardy by pinfall = 3 pnt
    Candice Michelle (c) vs. Beth Phoenix = Beth Phoenix by pinfall = 0 pnt
    The Undertaker vs. Mark Henry = The Undertaker by pinfall = 3 pnt
    Triple H vs. Carlito = Triple H by pinfall = 3 pnt
    Openingsmatch = Cade & Murdoch vs. London & Kendrick = 0 pnt

Totaal aantal punten = 15 pnt

Wessiej’s voorspellingen
    John Cena (c) vs. Randy Orton = John Cena by pinfall = 0 pnt
    The Great Khali (c) vs. Rey Mysterio vs. Batista = Batista by pinfall = 3 pnt
    Cade & Murdoch (c) vs. London & Kendrick = London & Kendrick by pinfall = 0 pnt
    MVP & Matt Hardy (c) vs. Deuce & Domino = MVP & Matt Hardy by pinfall = 3 pnt
    Candice Michelle (c) vs. Beth Phoenix = Candice Michelle by DQ = 2 pnt
    Openingsmatch = Cade & Murdoch vs. London & Kendrick = 0 pnt

Totaal aantal punten = 17 pnt

Hoosie’s voorspellingen
    John Cena (c) vs. Randy Orton = Randy Orton by pinfall = 2 pnt
    The Great Khali (c) vs. Rey Mysterio vs. Batista = Batista by pinfall = 3 pnt
    Cade & Murdoch (c) vs. London & Kendrick = Cade & Murdoch by pinfall = 3 pnt
    MVP & Matt Hardy (c) vs. Deuce & Domino = Deuce & Domino by pinfall = 0 pnt
    Candice Michelle (c) vs. Beth Phoenix = Candice Michelle by pinfall = 3 pnt
    Openingsmatch = MVP & Matt Hardy vs. London & Kendrick = 0 pnt

Totaal aantal punten = 20 pnt

Ruben III’s voorspellingen
    John Cena (c) vs. Randy Orton = Randy Orton by pinfall = 2 pnt
    The Great Khali (c) vs. Rey Mysterio vs. Batista = Khali by pinfall = 0 pnt
    Cade & Murdoch (c) vs. London & Kendrick = London & Kendrick by pinfall = 0 pnt
    MVP & Matt Hardy (c) vs. Deuce & Domino = MVP & Matt Hardy by DQ = 2 pnt
    Candice Michelle (c) vs. Beth Phoenix = Beth Phoenix by pinfall = 0 pnt
    Triple H vs. Carlito = Carlito by DQ = 0 pnt
    Openingsmatch = MVP & Matt Hardy vs. London & Kendrick = 0 pnt

Totaal aantal punten = 10 pnt

Jim Ross: De match is begonnen en de heren beginnen meteen op elkaar in te rammen. Wessiej en Xbox3604life zijn inmiddels buiten de ring en Ruben III en Hoosie geven elkaar klappen binnen de ring.

Jerry Lawler: Oh, look at that, J.R.!

Xbox3604life geeft Wessiej een clothesline van jewelste.

Jim Ross: Oh my god, what a slobberknocker of a clothesline!

Ruben III domineert ondertussen Hoosie met een German suplex en kijk eens naar zijn ogen, wat is hij gefocust zeg. Wessiej is inmiddels weer opgestaan en heeft op een of andere manier de upper hand weten te krijgen in zijn battle met Xbox3604life. Xbox3604life wordt dan ook face-first in het stalen hek van de Cell gegooid alsof het niets is.

Wessiej kruipt weer terug in de ring en begint meteen in te slaan op Ruben III. Hoosie slaat nu opeens genadeloos toe met een Spinebuster op Ruben III. De scheids checkt of het goed gaat met Ruben III en terwijl Wessiej en Hoosie punches aan het traden zijn komt Xbox3604life de ring in met een steel chair. Hij slaat er Wessiej mee op zijn rug, maar het doet Wessiej niks. Wessiej en Hoosie double teamen nu Xbox3604life totdat hij sterretjes ziet en ze gooien hem uit de ring. Inmiddels wordt Ruben III afgevoerd op een stretcher.

Wessiej en Hoosie blijven maar doorgaan en zetten ondertussen een 5 star match neer. Facebuster na clothesline, German suplex na powerslam, nearfall na nearfall. Totdat Xbox3604life weer in de ring komt en toeslaat op Wessiej met een low blow. Hoosie maakt echter gebruik van de situatie en executeert zijn finishing move op Xbox3604life, de Styles Clash. Hij pint hem en it is 1... 2... 3!

Ring Announcer: Here is your winner, and the neeeeeew XBWWE Champion! Hoosie!

Hoosie krijgt zijn belt overhandigt:

De fans schreeuwen hun longen uit hun lijf terwijl Unforgiven off the air gaat.

Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Terecht, dat is het enige wat ik kan zeggen:)

17. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Tering, wat zat ik er vaak naast. Props naar Hoosie.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Als je een beetje de wrestlingsites in de gaten houdt, dan weet je eigenlijk meteen hoe sommige storylines gaan lopen.

Ik had MVP en Hardy niet verwacht dat ze zouden winnen, maar wel dat MVP zou weglopen van de match en hardy in de steek zou laten. Dit gebeurde ook alleen kwam hij weer terug.

Dat is ook zo jammer in de WWE en TNA op dit moment. Alles is vrij voorspelbaar.=(

19. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    k vond triple h - die gaat toch niet jobben voor carlito (no disrespect ruben III), undertaker en cm punk heel makkelijk te voorspellen. ik ging er vanuit dat cena ging winnen simpelweg omdat ie altijd wint en batista zag ik niet echt aankomen. tag team matches vind ik altijd moeilijk te voorspellen. en de vrouwen al helemaal.

openingsmatch was dus verassend moeilijk. ik en jullie gingen er vanuit dat het een tag team match zou zijn.

Laatst bewerkt: 18 sep 2007
  20. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Om de feud door te zetten, leek het me wel logisch dat Carlito zou winnen. DQ win is geen gezichtsverlies voor HHH.

Nu bleek dat ze zelfs met clean win de feud doorzetten. Had ik niet verwacht.

Batista was grote verrassing voor me. De rest was niet erg schokkend, behalve de belachelijke overwinning van Orton. Zonde van je geld als je daarvoor betaald hebt.

Deel Deze Pagina