Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    • Gameplay (heerlijk)
    • Snelheid
    • Graphics (vond het de mooiste game op de Xbox)
    • Diversiteit aan wapens en combo's
    • Moelijkheidsgraad: je moest echt alles masteren om een beetje fatsoenlijk door dat spel heen te komen
    • Etc. :cool:

Als je de game een beetje onder de knie hebt wordt alles nog toffer, omdat het hele spel dan vloeiend loopt, dus het rennen, aanvallen, blokken, springen, kortom, het precies weten wanneer je wat moet doen.

Heerlijke game en wat mij betreft de beste op de Xbox.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Eindelijk die gameplay movie gezien en ik ben positief verrast en teleurgesteld tegelijkertijd.

Dit is onmiskenbaar Ninja Gaiden. Het spel ziet er al best pittig uit (hoera!), met tegenstanders die je genadeloos afmaken. De moves zien er weer mega ruig uit (let vooral ook op die super aanval als Ryu klauwen draagt), mooi ook dat je ledematen bij die demonen kunt lossnijden.

Toch wel wat twijfels: dit is net Ninja Gaiden op de Xbox, met wat hogere resoluties. Nog steeds erg lege levels en tegenstanders die in het veld teleporteren (ze blijven deze keer wel liggen). De actie ziet er vet uit, maar ik verwacht van de 360 versie toch wel wat mooiere levels en ook veel meer interactie met deze levels. Ik vond het maar een kale bedoeling in dat filmpje. Dat er weinig verschil tussen deze versie en de Xbox versie is te bespeuren geeft natuurlijk ook wel aan hoe goed de Xbox versie er toen al uitzag. Een early build hoop ik.

Wapens: ik weet nu al dat ik die sikkel niet ga gebruiken. Jezus, wat een overdreven wapen zeg. En hoe gaat Ryu dat ding van 5 meter lang verbergen als hij als ninja een gebied moet infiltreren? Och ja, dat hoef je niet als je zo'n wapen draagt. Ik vind het er in ieder geval ontzettend niet-ninja-achtig uitzien. Two weapon combat ziet er wel vet uit, maar dat had de PS3 versie ook al. Wolverines klauwen; erg stoer! Dat is wat ik in een ninja wil zien! Snelheid en lenige moves!

Verder, veelbelovond en ik ben benieuwd in hoeverre dit spel de komende maanden zich nog gaat ontwikkelen. :)

EDIT: Ohja, Ninja Gaiden met Dynasty Warriors vergelijken? Ik heb nog nooit zo'n grove belediging gehoord. Stenig die ketter! :cool:

Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  3. Hero of Dragons

Hero of Dragons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond de gamplay beelden erg tegenvallen.Vooral de graphics had ik veel en veel beter verwacht.Sigma op de ps3 ziet er dan nog veel mooier uit.Neej,geef mij dan maar devil may cry 4.Moet nog veel gedaan worden aan deze titel,want dan vind ik het een schande voor de naam''Ninja Gaiden'',want deel 1 was erg goed,maar ben bang dat deel 2 erg matig wordt.

4. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Kan me wel vinden in wat je zegt. :)
    Deze game wordt de shit. Maar over het gequote stuk, ik vind die sikkel echt ongelooflijk tof. Die moves die je Ryu ziet maken in dat filmpje met dat ding :eek: Ik vond het echt superstrak. Ondanks dat ik die claws toffer vind als wapen, vond ik de moves met die sikkel even wat heftiger. Yup ik ga d'r wel mee zwaaien.. :cool:

Excuse you? Haha Ninja Gaiden 1 zag er al verbluffend uit man. Alles wat er al beter dan dat uitziet heeft mijn zegen. En dat komt uit de mond van een Graphics-hoer :cool: Het enige waar ik het mee eens ben, is dat ze nog even aan de omgeving mogen schroeven. Niet omdat het lelijk is, maar vooral erg statisch zoals eerder gezegd. Hoe dan ook, de gameplay maakt Ninja Gaiden tot wat is is. Dat was in elk geval zo bij deel 1 en dat verwacht ik nu weer. Dus "erg matig" is in mijn ogen totale stierenpoep.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het feit dat het moeilijk is, de game een uitstekende AI heeft. Grapisch hoogstandje. Ook de game draait om combo's etc, zonder overleef je niet ;).

Ik denk dat mensen liever een logge warhammer hebbe zoals in het vorige deel dan een bloederige snele Schythe.

Persoonlijk vond ik alles vet behalve de details in de wereld zelf was wat matig maar voor de rest de gameplay was snel bloederig en goed. En Team Ninja gaat nooit een game releases die d'r kut uitziet. De omgeving ziet d'r matig uit ja maar dat komt nog wel goed ;).

Hele nieuwe engine en nu al bitche over de grapichs die game is nog lang niet af, wees blij dat we 9 min ingame footage kregen en wat voor beelden... Grapisch wordt ie echt wel beter hoor ;). Wordt echt gene matige game, team ninja staat voor kwaliteit neem es een game van hun die klote was. Op de DOAX reeks na want das voor geile japanners.

Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik ga gewoon elk wapen te minste een paar keer wel gebruiken *) en zie wel welke mijn favoriete wordt:)

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Gebieden kwamen idd kaal over maar denk dat het nog wel gefixt wordt door team ninja. Spel is ook nog maar net aangekondigt, misschien kan iemand zich de eerste screens van Halo3 nog wel herrineren, ook kaal.

Die sikkel ziet er idd gruwelijk uit al mag die van mij iets langzamer. In deel 1 heb ik dat grote lompe zwaard veel gebruikt. Veel blokken en op het juiste moment counter attacken :)

Cant wait!

8. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Waar staat het nieuwe filmje van ninja gaiden op markplaats en dan heb ik het niet over die fok trailer of zoiets. Maar overe de 2de trailer die uit is.

9. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    onder bringing it home, TGS trailer. staat idd verstopt:9

10. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    haha ja klopt bedankt :)

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Nice vid! Check de move @ 00:31 en @ 01:02 Naais! :cool:

13. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wannner komt ie nou uit?

14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ergens in 2008..

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    TGS bringing it at home nummertje 3, zijn allemaal wel redelijk groot alleen is nummertje 3 de boeienste van de 6 :). (daar zit alleen die ninja gaiden 2 footage in)

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Count to that het Master Ninja Tournament. Speel ik nu nog! :eek: Leen NG van een maat (Black heeft niemand jammer genoeg, waarom heb ik die verkocht?! :x) en dat is zoooo vet! _O_
    Er zijn weinig spellen die zo'n voldoening geven als je dat uitspeelt, of er nog maar een stapje in verder komt. Om vervolgens weer hard dood te gaan! :D

Echt, de hele beleving is super.

17. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    daarnaast, als er ook maar een game is in de hele geschiedenis die perfect genoemd mag worden genoemd, dan is Ninja Gaiden imo de eerste kandidaat voor die titel.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid. Wie heeft er hier weleens de oude NES versies van Ninja Gaiden gespeeld ? Daar was zowat niet doorheen te komen :eek: Het is mij in ieder geval nooit gelukt. Heb geloof ik alleen de eerste gespeeld.

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb ze ook gespeeld ja. :D Weet niet meer of ik het tot het einde heb gehaald tho.. Was er niet zo fanatiek mee bezig :cool:

20. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Whaha, kijk deze post bij NG II op de Frontpage:

8) Sure dude, whatever! 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina