MP3-spelers! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, denk dat ik hem toch maar haal, m'n huidige valt nog binnen de inruilperiode en kan ik geen mappen mee maken wat schijtirritant is. :mad:
    FF daarvoor een waardecheque oid regelen en dan naar utrecht de Meizu halen. :D

Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan iemand mij eens een url geven van een overzichtelijke specsheet van de meizu? en een winkel waar het goedkoop importeren is?

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Check en.meizu.com en meizu.hyves.nl.

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je bij de M6 eigenlijk de tekst in het midden weg?
    Liedje dat op het moment opstaat+artiest+album?
    Dat hoor ik zelf wel en staat in de weg voor m'n achtergrond. ;)

/edit: Hoe krijg je je video fullscreen?
    Zoals hij normaal is speelt hij de video maar over een deel van het scherm af(deel van de boven- en onderkant van het scherm niet) en zo is m'n beeld een tikkie aan de kleine kant, om over subs maar niet te spreken. ;)

Laatst bewerkt: 13 sep 2007
  5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    A.) Druk een aantal keren op de Enter toets tijdens het luisteren

B.) Als je de bijgeleverde converter software gebruikt, moeten je video's toch al fullscreen zijn? :confused:

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    A. Bedankt. :thumbs:
    B. Nee, aan de boven-en onderkant van het scherm houd je een stuk zwart over, aan de zijkanten niet. Ik weet dat dat gewoon de resolutie is, maar kan je niet zoals in een player op de PC gewoon de video dwingen full screen te gaan en 100% van het scherm te benutten? ;)

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Waar blijft die Zune nou :'-( we moeten echt eeuwen wachten op dat ding! Ben er namelijk best benieuwd naar, zal misschien wel de enigste in Nederland zijn die hem zou kopen maargoed. :+

Edit: Ja ik weet dat je hem via internet kan bestellen, maar bedoel dus ook dat hij in de MM zal gaan liggen.

Laatst bewerkt: 13 sep 2007
  8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik had hem in Amerika in me handen gehad, maar hij is echt groot en zwaar. Voor de rest wel mooi scherp beeld (nog niet zo scherp als mijn AMOLED schermpje, maar wel scherp) en veel functies. Maar ja, een magnetron heeft ook veel functies, dat ding is gewoon te groot (groter dan ipod gen.1).

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Maar ik dacht dat omdat ze hem een jaar hebben uitgesteld ze hem aanpassen op de Europeese standaard? :confused: Volgens mij hadden ze dat toen gezegt, dus ik hoop maar dat het geen lomp zwaar ding is. Het scherm is wel erg cool idd!

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige bij wie alles soms zóóóó sloom reageert met m'n Meizu Miniplayer?
    Sommige playlists pakt ie meteen, en andere duurt het soms wel een halve minuut oid en de knoppen doen in de tussentijd ook weinig, de gevolgen merk je pas vele seconden later. :mad:
    Ook had ik een paar eps van Futurama bijv geconverteerd met bijgeleverde software, en die doen het helemaal niet als ik hem afspeel, dan loopt m'n Meizu vast. Terwijl andere geconverteerde filmpjes het wel prima doen... :mad:
    En het is niet dat ik nog maar 2 MB geheugen heb oid, maar nog 85 MB van de 1 GB vrij, dat zou genoeg moeten zijn lijkt me.

/edit: En elke keer als ik hem opstart update ie de music library, ook als ik daar niks aan heb verandert en hij niet aan de PC heeft gehangen, is dat normaal?

Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nieuwe Creative Zen lijkt wel erg veel op de Meizu

12. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    - Playlists pakt hij bij mij idd ook niet zo snel
    - Problemen met video's heb ik eigenlijk nooit, weet je zeker dat de codec ofzo wel ondersteund wordt? Ik heb anders ook geen idee.
    - Dat doet hij bij mij zelden. :eek:

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een Creative Zen Touch 20gb van twee jaar oud ofzo en hij bevalt nog prima. Ik heb nu ook een nieuwe laptop gekocht met Vista en dan raadt je het waarschijnlijk al. Kan ik de software van die Zen Touch ook op Vista pleuren en herkent mn laptop mn mp3 speler wel?

Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nieuwe oordopjes.. Ik twijfel tussen PHILIPS SHE8500 & CREATIVE Creative EP630...

Ze kosten allebei hetzelfde, zijn vrijwel gelijkwaardig, maar ik hoor hele goede verhalen over de Creatives, en over de Phillips nooit.. En echt goede ervaringen met vorige Phillips heb ik nooit gehad, maar het design spreekt me erg aan..

Welke zouden jullie doen?

Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  15. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de EP630 kopen. Heb ik ook en nog nooit slechte ervaringen mee gehad. Heeft ook een goede bass.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb even gekeken! voor je voor jou is het wel garantie! pm me even je adres dan stuur ik een nieuwe

17. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deze vraag ook in een Ipod thread gevraagt, daar was alleen al 2 maanden niet in gereageerd, dus ik zal het hier ook maar vragen. :)

De nieuwe Ipods Shuffle / Nano / Classic / touch zijn er,
    ikzelf zou graag de Ipod Classic willen kopen,
    maar er zitte bepaalde Systeemvereistingen aan,

'' Systeemvereisten voor Windows
    Pc met USB 2.0
    Windows Vista of Windows XP Home of Professional met Service Pack 2 of hoger
    iTunes 7.4 of hoger5 ''

Ik heb een gewone XP Computer, kan alleen geen Itunes downloaden, omdat me pc nogal crap is, xD

heb nu gewoon iTunes 7.3, een nieuwere versie kan me pc niet,
    is het dan toch mogelijk om muziek op de Ipod Classic te zetten,?
    via een ander programme misschien,?

ik heb alleen nooit anders gehad dan iTunes,
    maar hopelijk kan iemand me helpen.

18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen een iAudio 7 - 8GB :)

19. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Pfff, ik heb al draadbreuk in de oordopjes van mijn Meizu. Het apparaat zelf is fenominaal, maar ik had al zo'n voorgevoel toen ik de oordopjes zag. Dat is wel een erg dunne draad aan zo'n kleine basis bij de plug.
    Ach, ik wilde toch al échte gaan kopen. :) Ik weet alleen nog niet welke. Ik heb nog nooit in-ear gehad en ik weet niet of dat fijner is?

20. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 2 dagen na mijn aankoop een koptelefoon gehaald, omdat ik echt niet van oordopjes houdt, die zitten echt nóóit goed bij mij en krijg ik last van m'n oren van na een tijdje. Dus ik zou gewoon een koptelfoon halen als ik jou was, zit een stuk lekkerder en kost ongeveer hetzelfde, het neemt alleen wat meer ruimte in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina