Ja ik vind het in elk geval echt heel leuk. Leuker dan verwacht ook.
Liep gister online met 4 man plus twee AI racers prima vloeiend. Graphics waren ook nog net zo perfect. Alleen aan het eind ging 1 van de menselijke racers laggen, maar dat lag duidelijk echt aan zijn connectie (de rest bleef prima).
Er zijn veel auto's en de tracks zijn er mooi en gevarieerd. Maar let wel op dat er niet heel veel verschillende tracks zijn. Aan het begin zijn er 15, maar je kunt er nog meer unlocken.
Je kunt bij het online racen losse races spelen op championships. Je kunt het aantal racers naar wens aanvullen met AI racers (tot een max van 6), iedereen is tegelijk op de baan. Je kunt ook kiezen om time trials te racen tegen ghosts van online mensen en daarna je tijd op de leaderboard te posten.
Nog maar even een edit om een dubbelpost te voorkomen. Kennelijk is iedereen te druk met Halo.
Ik heb sinds gisteravond al nagenoeg 5 uur echte race time op de klok gezet met Sega Rally. Erg verslavend en nog steeds erg leuk. De meeste race spellen gaan me makkelijk af, maar hier zitten toch echt wel pittige championships tussen. Ben nu op 41% van de championships, al lukt het me niet om alle races te winnen (dat is ook een achiev).
Laatst bewerkt: 27 sep 2007