1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sega Rally 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 14 mrt 2007.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ga zeker wel online tegen je racen. Ik koop hem honderd procent zeker op de release.
    Of het lijkt op de oude sega rallies.. Ja en nee, de handling is anders en natuurlijk is de gedoe met de bodem nieuw. Maar het heeft wel een vergelijkbare sfeer, zelfde soort van track design en het zelfde soort ''crashen''. Het voelt nog steeds als een arcade game, al is er kennelijk geen timer meer en geen checkpoints. Geluidseffecten doen denken aan Sega Rally, zeker aan het eind die vent die roept: Game over, Yeaaah!

Denk niet dat het spel nu meer zo'n impact heeft als de eerste Sega Rally. Dat spel was echt zijn tijd vooruit. En qua graphics zag die er echt geweldig uit. Deze nieuwe Sega rally vind ik persoonlijk niet bijzonder mooi (maar ook niet lelijk).

2. fractional

fractional Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha. yeah right.

Als een game in de sega rally reeks al zulke gevoelens op zou wekken dan zou het de eerste zijn. En dan vooral de arcadekast. Daar heb ik flink wat guldentjes aan gesleten in de tussenuurtjes.

3. sega freak

sega freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SEGA Rally krijgt van 360 Gamer Magazine ook een 9 / 10 :)

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik houd er een heel andere mening op na; net even gedaan en wat een ongelooflijk k*tspel zeg; auto reageert totaal niet, gaat alle kanten op. Crashes hebben totaal geen impact op de auto of omgeving, ook niet visueel. Dit kan echt niet meer. Vind arcade racen en rally sowieso niet echt samengaan, maar in bijv. Rallisport Challenge was het tenminste nog goed uitgewerkt en dus wel erg leuk.
    Zover als de Dreamcast voor liep, zover loopt dit achter. =(

En voordat mensen boos worden, bovenstaande is enkel een mening. ;) Vond de DC versie ook al vrij suf, maar deze is gewoon zielig. |:-

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zoals ik al zei: een bepaalde mindset. Je houdt er van, of je houdt er niet van.

6. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond overigens deel 2 op de Dreamcast bestwel tegen vallen. Het is gewoon een rerushte arcade port...

7. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is te beperkt, zoals ik al zei heb ik wel van Rallisport Challenge genoten, dus het kan wel degelijk vermakelijk zijn. Is deze echter niet, maar blijft idd wel altijd persoonlijke voorkeur. ;)
    Was wel zonde van de ruimte op de schijf, dat staat buiten kijf. 8)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuke spel, ik heb me linker trigger niet aangeraakt.

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Remmen, toch? ;)

Alleen het gaspedaal lostlaten en met een goede hoek de bocht insliden is vaak voldoende.

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ja ik gebruik de likse trigger ook niet! (kan hem niet eens gebruiken)

Maar toch vind ik dat hij erg op zijn voorgangers lijkt gewoon en goede arcade racer. ik ga hem pas kopen als hij is afgeprijsd.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Issie nou al uit? Replay zou hem op de 21e binnen moeten krijgen werd mij verteld....

12. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De 28e komt ie uit.

13. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Hij is uit en super tof!
    Ik ben er erg blij mee, heb er eigenlijk helemaal niets over te klagen, behalve misschien dat er geen damage is. Dit is echt het arcade (en Sega) gevoel in huis. Heerlijke besturing, mooie trackdesign, goede sound, graphics, goed zowel on als offline, goede AI.

Het is wel behoorlijk pittig trouwens.

14. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ja het was weer gezellig gisteren*) Achteraf ook nog wat Halo 3 gedaan. Jij kan hopelijk vanavond ook weer?

15. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag ook maar even oppikken dan, hoewel, oppikken zeg je eigenlijk niet met een game als Sega Rally. Die koop je terwijl je een rode loper hoort uit te leggen voor de winkel. Eerst deze werkdag tot 16.00 uur maar eens vol zien te houden, en dan......

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, issie echt leuk? Hoe is het qua variatie in tracks en auto's? Gaat het online racen ook lekker vloeiend (met dezelfde graphics)?

17. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem ook meteen aangeschaft na de demo veel gespeeld te hebben.
    Ze hebben goed werk geleverd want het spel loopt als een tiet.
    Denk dat ik hier nog heel veel plezier mee ga beleven.

18. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ja ik vind het in elk geval echt heel leuk. Leuker dan verwacht ook.
    Liep gister online met 4 man plus twee AI racers prima vloeiend. Graphics waren ook nog net zo perfect. Alleen aan het eind ging 1 van de menselijke racers laggen, maar dat lag duidelijk echt aan zijn connectie (de rest bleef prima).

Er zijn veel auto's en de tracks zijn er mooi en gevarieerd. Maar let wel op dat er niet heel veel verschillende tracks zijn. Aan het begin zijn er 15, maar je kunt er nog meer unlocken.

Je kunt bij het online racen losse races spelen op championships. Je kunt het aantal racers naar wens aanvullen met AI racers (tot een max van 6), iedereen is tegelijk op de baan. Je kunt ook kiezen om time trials te racen tegen ghosts van online mensen en daarna je tijd op de leaderboard te posten.

Nog maar even een edit om een dubbelpost te voorkomen. Kennelijk is iedereen te druk met Halo.

Ik heb sinds gisteravond al nagenoeg 5 uur echte race time op de klok gezet met Sega Rally. Erg verslavend en nog steeds erg leuk. De meeste race spellen gaan me makkelijk af, maar hier zitten toch echt wel pittige championships tussen. Ben nu op 41% van de championships, al lukt het me niet om alle races te winnen (dat is ook een achiev).

Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  19. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag lagie bij mij in de brievenbus, dalijk heel eventjes spelen. (weinig tijd meer voor games nu ik een vaste baan heb:))

20. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook een paar rondjes gereden, en het is inderdaad een stuk minder makkelijk dan wat ik gedacht had, wat alleen maar goed is natuurlijk. Het voelt echt heerlijk aan, prachtige omgevingen en er gebeurd weer van alles langs de baan. Glij je een bocht door het water (slechte wegligging) dan zie je gelijk twee auto's voorbijkomen, pak je het goede stuk van de baan dan blijf je ze wel voor, dus de baan heeft zeker een grote invloed op je rijgedrag.
    Fantastisch spel is het gewoon.

Laatst bewerkt: 28 sep 2007

Deel Deze Pagina