De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop geen telefoon uit de Samsung Ultra Series

Het zijn echt prachtige apparaten, maar ze kunnen kapotgaan door ze alleen maar in je broekzak te hebben! Ik heb nu zonder vallen/stoten een gebroken d900i, en ik krijg niks terug via garantie oid. Ik ben zeker niet de enige die dit heeft gehad, google het maar op of kijk bijvoorbeeld in dit Forum.

2. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de D900i, en ook al eens de D500 een hele poos gehad. Nog geen probleme gehad eigenlijk, ik ga er wel vanuit dat het goedkomt.

3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het echt zo erg is, hadden we er wel meer van gehoord. Geloof ook niet trouwen dat ze zomaar kapot gaan.

4. miepjuu

miepjuu KriepKriep

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Samsung u600 is afgelopen donderdag gestolen :mad:, dus simkaart geblokkeert enzo, en nieuwe aangevraagt. Dus nu alleen nog een nieuwe telefoon kopen. Had een gezien van KPN Prepaid, alleen kan ik daar mijn Hi abbonoment in doen? Hij is wel gesimlocked lijkt me, maar omdat Hi/KPN eigenlijks haast hetzelfde is, dacht misschien kan het :)

Dus als iemand antwoord heeft, alvast bedankt!

5. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of dat kan. Je abbonement heb je niet alleen voor het bellen en smsen, ook voor de afbetaling van je toestel. Als dat toestel gestolen wordt, weet ik niet precies hoe het zit met je abbonement. Lijkt me het verstandigst om even naar de betreffende telefoonzaak te gaan voor info daarover. Zij weten het het best he;)

Veel succes iig, heel erg vervelend als je mobiel wordt gejat. Dat de dader branden mag in de helO-)

6. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien kun je hem ergensin de buurt ofso laten unlocken,beverwijk bazar kan t ook dacht ik.succes in ieder geval.krijg volgende week mn HTC Touch, hoop dat ie beetje goed is en dat die niet gestolen wordt zeg...

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Probleem is al opgelost.....

Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  8. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    Hey op de nieuwe alcatel telefoon van me zusie ging ik effe activeren voor der maar ik moet een Tst-code invoeren wat is dat ?

alvast bedankt

9. berenscheet

berenscheet Guest

Google is your friend
    Als je een beetje goed in engels bent kun je uit de eerste link iets halen;).
    ik denk zelf dat het deze code is: ###847#.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Dudes, bij Hi is nu een actie dat je ongelovelijk vette mobiels kan nemen voor 9,95 per maand en dat 2 jaar lang.
    Nu zit ik te twijvelen over 2 apparaten:
    De Samsung E950 en de LG Shine Titanium Black.
    Welke moet ik nemen for gód's sake? :+ Heeft die Titanium Black een beetje harde spiekers enzo? Die E950 iig wel.

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, abbonoment kan je nooit in een prepaid telefoon doen, ook niet als het van dezelfde provider is.
    Je kan hem wel via de provider zelf, of zelf op internet een simlockvrije telefoon kopen. Wat echt stukken goedkoper is als simlockvrij maken.

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Samsung g600 is nu een heel leuk apparaat. Je moet er trouwens wel rekening mee houden dat het niet 2 jaar 9,95 per maand is, maar dat je na de eerste 12 maanden het reguliere bedrag moet gaan betalen, dus 20 per maand. Het zijn dus exact dezelfde aanbiedingen als een paar weken geleden, alleen nu zijn ze een beetje aantrekkelijker gemaakt. Sommige zijn nu zelfs duurder, 2 jaar 10 en 20 per maand maakt 15 gemiddeld, terwijl sommige van deze telefoons eerst 13 per maand voor 2 jaar waren...

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    Yea I know, maar ik denk dat ik toch die aanbieding neem.
    Welke mobiel produceert btw harder geluid? De E950 of de LG Shine? Ik vond de Chocolade namelijk vrij zacht tegenover de E900..

14. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Als je er maar niet over straat mee gaat lopen of mensen in de bus mee gaat irriteren :+.

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Pffff.... Mijn HP iPaq rw nogwat is nu al 2 keer stuk gegaan binnen een half jaar... Mijn zwager werkt bij een KPN winkel dus die had hem weer opgestuurd, kreeg hij een gebruikte telefoon (vol met krassen) terug! Hij die gasten bellen, blijken ze geen nieuwe meer te hebben. En HP maakt ze ook niet meer ofzo. Dus de telefoon weer opgestuurd en krijg als het goed is dinsdag te horen of ze nog een oplossing weten. Hopenlijk kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken, want mijn vertrouwen in het apparaat is wel een beetje weg...

Ik heb nu als leentelefoon een Sony Ericsson Walkman telefoon. Een erg mooi en handig apparaatje! Maar ik denk erover om een Nokia N73 te nemen, als het mogelijk is. Zijn er meer mensen met deze telefoon en wat zijn de ervaringen ermee?

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    Wahah nee, zo'n nepnegertje ben ik niet. ;)

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Nepnegertje? Het zijn juist altijd die hardcore mongolen met hun bomberjackies die hun speakers naar de klote helpen. Gek word je ervan.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2

heb een u600 untra edition. hij is al meerdere keren van een trap gevallen laat staan die 10000Xeren dat ie gevallen is en nog steeds geen problemen ermee:) zelfs geen barst of wat dan ook in mn beeldscherm:)
    ben er nog steeds erg tevreden over:)

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.019
    Whaha. :p
    Nee maar ff serieus nu, die Shine Titanium Black is echt ziek mooi. Maar wie heeft deze nou? Kan ie mij dan wat vertellen over hoe goed dat scorllwieltje is en hoe hard geluid ie kan produceren en of je er makkelijk filmpjes van je comp op kan zetten?

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: mooi geluk dan!

Het zal inderdaad wel meevallen dat die dingen zelfs al in je broekzak kapot kunnen gaan, maar ik werd toen even helemaal gek omdat de verkoper zelf zei dat dat heel snel gebeurt bij dit soort telefoontjes=( Maar je kan heel makkelijk een verzekering afsluiten, waarbij je gewoon je telefoon kapot kan gooien wanneer je maar wil, en je dan alsnog een nieuwe krijgt\o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina