De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    dat is toch een grapje:x
    hoef je niet meteen je emoties/kapsones
    te tonen
    /Mod Jij hoeft ook niet zo verschrikkelijk dom te zijn om te denken dat het niet opvalt als je kapsones in het wit neerzet.

Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Kijk, vandaar dat Madrid altijd de 'koninklijke' wordt genoemd. En Real lijkt natuurlijk op royaal...:)

Een hoop koningen zijn er dan in Spanje. Mja, misschien denken ze in Spanje wel de hele tijd 'waarom hebben er zoveel Nederlandse clubs FC voor hun naam staan' :+

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hehe, nee de clubs zijn dan gezegent door de koning. Niet dat er allemaal verschillende koningen zijn, daarnaast weten ze wel wat FC betekent want ze hebben FC Barcelona ;)

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik noem Real Madrid daarom ook altijd Real Madrid, en geen Real. Als er dan toch een club zou moeten zijn die als Real aangeduid mag worden, dan vind ik dat Espanyol. Immers was dat de eerste club met dat lullige weinigzeggende titeltje in de naam. Maar eigenlijk is dat ook onzin, en moet je gewoon niet lui zijn en het beestje bij z'n complete naam noemen. Voorkomt verwarring.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Iedereen die een klein beetje voetbalverstand heeft, na kan denken of een klein beetje gevoel voor taal heeft snapt toch wat Real inhoudt in het geval van Real Madrid, Real Mallorca, Real Betis, Real Murcia, Real, Zaragoza, Real Valladolid, enz.?

Vanmiddag Ajax was verdiend. Vond Ajax degelijker en beter voetballen. Het leek weer eens ergens op. Stekelenburg was gelukkig in bloedvorm en Huntelaar en Suarez waren weer dodelijk vandaag, dat maakte het verschil natuurlijk. Maar vond het wel terecht. AZ viel me erg tegen als ik eerlijk ben.

Inter was weer kut natuurlijk. Milan speelt gelijk en Roma en Juve 'clashen', dan moet je gewoon winnen bij Livorno :mad: Wel weer twee keer Ibrahimovic, da's positief. Nu blijft iedereen op dezelfde afstand van elkaar. Da's logisch als iedereen gelijkspeelt :9

ManU - Chelsea was zoals altijd weer niet om aan te zien... :{ Wat zijn dat twee verschrikkelijke ploegen in directe ontmoetingen. Ze zetten elkaar altijd weer volledig schaakmat en je ziet bijna nooit een sprankje leuk voetbal...

6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Valladolid - Madrid 1-1

Zenden ze die wedstrijden weer eens uit, krijg je zo'n wedstrijd voorgeschoteld. :{ Ben blij dat we nog een puntje mee hebben gepakt, want het was bij vlagen niet om aan te zien. Een beetje zo'n Capello wedstrijd uit begin vorig seizoen.

De enigen die ik wel aardig vond spelen waren Raúl (met name in de eerste helft) en Sergio Ramos. Voor de rest was het vooral geklungel op het middenveld en onmacht troef. Nou ja, we staan volgens mij nog steeds eerste en we moeten maar hopen dat het beter gaat. Ik zag het al een beetje aankomen aangezien we vrijwel altijd zuigen tegen relatief zwakkere ploegen.

Volgende keer beter.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Wel een lekker doelpunt van Valladolid _O_

8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Deed mij denken aan de goal van Seedorf in zijn tijd bij Real Madrid.

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Die was nog veel verder en veel mooier. :+

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    dat was echt het hardste schot ooit :eek:

http://www.youtube.com/watch?v=yeXoxNP8_xY

hijs staat ook bij de 50 best goals ooit.
    het is geen officiele countdown. maar ik vind hem wel super vet.
    ook veel nederlandse vertegenwoordiging:D

11. Sjtuff

Sjtuff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk filmpje! Die goal van bergkamp tegen argentinie daar krijg ik nog altijd kippenvel van en tranen in mn ogen...

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah ik ook:emo:

de enige naam in het hele filmpje dat fout is geschreven is nummer 24: v.d Faart :p hoe kom je erop8)

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ja echt, viel mij ook al op 8)

Mooie lijst, nummer 1 was voorspelbaar :+

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Mooie lijst, alleen jammer dat er zo vaak een omhaal in staat. Die vindt ik maar zelden mooi eigenlijk. Die van van basten en giuly vond ik wel erg mooi. Die 1e van roberto carlos was ook geniaal trouwens. Nummer 10 in het filmpje.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, omhalen vind ik ook nooit zo mooi.. Wel knap.. Vind die vliegende halve omhalen vaak veel mooier, die jij al aangeeft van VanBasten en Giuly

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Jammer trouwens dat die van maradonna op nummer 1 staat. Vind het helemaal geen ontzettend mooie goal eigenlijk. Die van seedorf had ik nog nooit gezien trouwens, wat een knal was dat zeg.:eek:

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die seedorf was echt geniaal! Had ik ook nog nooit gezien, echt ziek!

18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die van Maradonna vind ik ook echt overrated. Er zijn wel 5 andere goals die op dezelfde manier worden gemaakt.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk dat het belang van die wedstrijd die goal vooral mooi maakt. Kwartfinale WK, en de grote rivaliteit tussen Engeland en Argentinië. Was ook net na de Falklandoorlog etcetera.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het is inderdaad op een WK in een belangrijke wedstrijd wat het nog bijzonderder maakt. En inmiddels heeft iedereen de goal zo vaak gezien dat het gewoontjes aan het worden is maar het blijft een zieke goal natuurlijk.

Vind hem persoonlijk ook niet de mooiste hoor, maar het is wel een fantastische goal.

Overigens waren die twee goals van Seedorf bij Inter (tegen Juventus) ook echt té ziek voor woorden. Zal ze eens opzoeken.

Edit:

http://nl.youtube.com/watch?v=nWLRHbmgQVs

Laatst bewerkt: 24 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina