Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bij Fifa staan pass en shoot assists default aan, als je die uitzet wordt het moeilijker, en naar mijn mening leuker.
     
  2. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag mn xbox terug gekregen, natuurlijk gelijk pes demo gedownload, en tja wat kan ik zeggen, tis maar een demo maar nu al verslavend :p
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je zegt dit, enkel gebaseerd op de demo? Of heb je de full toevallig (reviewversie of whatever)?

    Kun je dan eens uitleggen wat er zo anders aan is? Ik heb PES6 namelijk héél erg veel gespeeld en merk weinig verschil...
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Wat wil jij dan anders, DoA girls of zo???? Wat was niet goed aan PES6 dat 'anders' moet en dat in de demo toch hetzelfde is als PES6? ... tell me?

    Zoals al gezegd, bv schieten, shirtje trekken, passen, animaties, weet ik veel ... wil jij beweren dat het hetzelfde is???? Wil je ECHT beweren dat de steekbal (Y) in de demo hetzelfde speelt als in PES6??? NOT denk ik toch.

    (btw, als alles hetzelfde zou zijn, dan vraag ik me af waar Konami 1-2 jaar mee bezig is geweest?)
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Jij bent die gast met die geweldige volleys he:p

    Ontopic: ik vind de demo echt heel anders spelen dan pes 6. en als je het langer speelt merk je de snelheid niet eens meer. en het is ook waar wat een gast hier had gezegt, dat je met screen adjustments kan uitzoomen en dan is het net of je wide speelt:)
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee nee, nou moet je het niet omdraaien en mijn woorden verdraaien. Ik zei niet dat er dingen niet waren verbeterd. PES6 was al nagenoeg perfect (qua gameplay dan, want PES6 op de 360 was qua content een bijzonder karige utgave natuurlijk).

    Ik bedoel: als shirtje trekken en mensen knock-out kunnen schieten verbeteringen zijn waar we 60 euro voor moeten betalen en het ook massaal doen (zoals ik al zei zou ik zelfs PES6 opnieuw kopen met alleen bijgewerkte teams, nieuwe stadions en een edit mode) is dat toch wel érg weinig, niet?

    Schieten deed ik ook al precies hetzelfde in 6 (weet niet wat er volgens jou anders aan is), shirtje trekken is nieuw (jeeeej <= cynisch), passen is zo goed als hetzelfde (ook dieptepass ja, wat is het verschil for fuck sake?). De animaties zijn iets anders, maar dat zegt niks over de gameplay. Als ze de animaties hetzelfde hadden gehouden was het helemaal exact hetzelfde spel geweest. Het moet uiterlijk wel iets veranderen natuurlijk...

    Dus ja, de demo speelt voor 97% hetzelfde als PES6. Alleen zien de bewegingen er imo iets lomper en minder vloeiend uit.

    Inderdaad. Zelfs als alles wat jij zegt zo'n verschil is als jij het vindt vind ik het nog onbegrijpelijk dat ze hier zo lang voor nodig hebben...


    Begrijp me niet verkeerd, ik ben als sinds het ISS-tijdperk een groot fan van de reeks en ga 2008 ook zeker kopen, maar het gevoel besluipt me toch steeds meer dat we gruwelijk aan het lijntje gehouden worden en blij worden gemaakt met dooie mussen.

    Eeeh...? Dat was ik niet waarschijnlijk. Verklaar je nader ;)
     
  7. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    IK ben best benieuwd hoe de stats van Inter worden nu ze verslagen zijn door Fenerbahce.. (A)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die zijn gewoon hetzelfde als voor die wedstrijd. Ze passen ze echt niet aan, na die wedstrijd hoor! :+
     
  9. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    sssst het was om *NERAZZURRI* beetje boos te maken..:p
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zoveel invloed hebben die grabbelaars van Fener niet op PES hoor }:]
     
  11. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha!
     
  12. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zijn ze dit jaar wel gelicenceert. En *NERAZZURRI* je haalt pes 2008 ook tog. Dan kunnen we anders als hij uit is die wedstrijd ''opnieuw'' spelen.
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dan weet je zker dat je van de mat wordt geveegd. Fener is niks tegen Anabole Adriano en Zlatan.
     
  14. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahum ... Roberto Carlos,Kezman,Appiah,Alex...? :p
    En daarom heeft Fener Inter afgemaakt terwijl ze zlatan in de basis hadden ? :p
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    *NERAZZURRI* , Je zegt dat alles hetzelfde werkt in PES2008 en dat is ook zo. Schieten doe je met de dezelfde knoppen en passen ook. En dat hoort ook zo te blijven, alleen het resultaat ervan was anders. PES6 was het steekballen spel. Online werden alleen maar dieptepassjes gegeven omdat je verdediger er niet goed op reageerde. Nu komen die ballen al bijna niet meer aan. Zo is het schieten ook verbeterd. Soms wilde ik hard trappen in 6 en had alle ruimte en werd het een lomp boogballetje. Nu word er lekker krachtig geschoten, ook al is er iemand in de buurt. Zelfde voor een lange dieptepass en de loopbewegingen voor de spelers. Tis gewoon stukken beter waardoor je je minder irriteerd aan het spel. In het begin dacht ik ook "is dit alles". Maar er is behoorlijk wat veranderd en het speelt gewoon stukken relaxter dan 6, en die speel ik nu nog. PES2008 word gewoon vet. Gelukkig hebben ze gewoondezelfde gameplay aangehouden en wat nodige aanpassingen gedaan!
     
  16. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    In de demo vind ik wel opvallend hoe ver de linies uitelkaar liggen, ik weet niet of hier met opzet voor gekozen is... Soms erg irritant, zal wel wennen zijn.
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Wacht ff, tuurlijk speelt de Demo hetzelfde als PES6, je gebruikt al jaren de zelfde knoppen en een steekpass is een steekpass ... maar de UITVOERING van de steekpass is wel degelijk (subtiel) veranderd (en wat mij betreft beter). Aan de hand van de Demo kan ik alleen maar voor mezelf zeggen dat in de Demo het voetballen (na enige gewenning) toch wel 'veel natuurlijker aanvoelt' ... alsof mij button-acties veel natuurlijker door de programmatuur in gameplay worden omgezet.

    Ik had grote bedenkingen tegen het 'sneller aanvoelen' maar door meer te spelen lijkt dit bezwaar langzaam te verdwijnen.
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Moet je offside trap ff instellen. Af en toe toepassen en linies zitten dicht op elkaar!
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Uiteraard ;)

    Adriano stel ik nooit op online. En dan nog maak je altijd een kans, zélfs met Fener :9

    Nou ja, 'afgemaakt'. Ik heb de hele wedstrijd zitten kijken en zo indrukwekkend als de samenvatting leek was Fenerbahce echt niet (je hebt waarschijnlijk zelf ook de hele wedstrijd gezien).

    En het lag vooral aan Inter dat Fenerbahce zoveel ruimte kreeg, dat moge duidelijk zijn. Want wat een dramapartij speelde Inter zeg. Word nog steeds kwaad als ik er over nadenk...

    Het gaat me natuurlijk niet om de knoppen. En ik vind het verschil werkelijk miniem. Wat ook kan verschillen is dat we nu in de demo met topteams spelen. Niet gek dat het sowieso lekker speelt. Ik speelde in PES6 altijd met Inter, ook een topteam. Misschien dat daar een gedeelte van de discussie door kan worden opgeheven.

    En ik moet er wel bij zeggen dat ik het laatste half jaar PES6 alleen maar met Inter heb gespeeld waarin de spelers allemaal gemaxt waren tot het nokkie, aangezien ik ergens in 2018 zit en alleen maar grote talenten heb gehaald. Misschien dat het daarom voor mij hetzelfde aanvoelt (bijvoorbeeld met schoten op goal).

    Verder, tsja, ik vind de verschillen gewoon uiterst miniem.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben jullie ook problemen alleen voor de keeper ik kies gewoon een hoek maar hij schiet hem altijd tegen de keeper aan met zijn buitenkant van de voet.( ik vind dat de keepers wel veel onmogelijke ballen hebben)
    Ik speel met de controller op manualy misschien ligt het daar aan.

    btw als het rust is moet je even de stats laten staan dan krijg je ook close ups van supporters in het stadion.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina