Uiteraard
Adriano stel ik nooit op online. En dan nog maak je altijd een kans, zélfs met Fener
Nou ja, 'afgemaakt'. Ik heb de hele wedstrijd zitten kijken en zo indrukwekkend als de samenvatting leek was Fenerbahce echt niet (je hebt waarschijnlijk zelf ook de hele wedstrijd gezien).
En het lag vooral aan Inter dat Fenerbahce zoveel ruimte kreeg, dat moge duidelijk zijn. Want wat een dramapartij speelde Inter zeg. Word nog steeds kwaad als ik er over nadenk...
Het gaat me natuurlijk niet om de knoppen. En ik vind het verschil werkelijk miniem. Wat ook kan verschillen is dat we nu in de demo met topteams spelen. Niet gek dat het sowieso lekker speelt. Ik speelde in PES6 altijd met Inter, ook een topteam. Misschien dat daar een gedeelte van de discussie door kan worden opgeheven.
En ik moet er wel bij zeggen dat ik het laatste half jaar PES6 alleen maar met Inter heb gespeeld waarin de spelers allemaal gemaxt waren tot het nokkie, aangezien ik ergens in 2018 zit en alleen maar grote talenten heb gehaald. Misschien dat het daarom voor mij hetzelfde aanvoelt (bijvoorbeeld met schoten op goal).
Verder, tsja, ik vind de verschillen gewoon uiterst miniem.
Laatst bewerkt: 25 sep 2007